Waar erger jij je aan #4

Die moet je vooral ontwijken wanneer ze midden op de weg breed gaan lopen met die krengen in het tempo van een naaktslak en soms ook nog even plotseling stoppen.

4 likes

Ik vind het andersom schijtirritant als mensen met koffers zich overal doorheen moeten douwen en maar verwachten dat jij aan de kant gaat omdat ze een koffer hebben. Dus niet van: “hey, mag ik er even langs met mijn koffers?” Nee, gewoon door blijven duwen.

Ik denk dat we van beiden kanten wel meer beleefd kunnen zijn, haha.

2 likes

Op dit moment een alle mensen om mij heen.

Ja lol of in de trein dan in de spits met hun belachelijke oversized koffer in een vierzits gaan zitten
en dan de koffer ook nog naast hun tussen die 4 stoelen in zodat er nog maar 1 ander iemand normaal bij kan zitten terwijl de trein uitpuilt met forenzen :+1:

2 likes

heb ooit ruzie gehad met een bejaarde man die vond dat ik maar moest staan omdat hij idd bovenop zn koffers moest zitten in de 4zits.
sindsdien heb ik geen respect meer voor koffers!!!

3 likes

#norespect4koffers

Nee maar mensen zien vaak niet in dat je de koffer ook gewoon plat ONDER de stoel kan schuiven zodat elke stoel gewoon beschikbaar is.

3 likes

Dat de aardbeien bij geen van mn supermarkten in de aanbieding zijn.

En ik moet zo een meneer bellen die ik niet en ik vind dat zo irritant eng. dont want.

1 like

Ik voel me echt een aansteller maar familie van mij viert een gecombineerd verjaardagsfeest een dag voor mijn verjaardag. Dus ik denk dat de opkomst bij mij vrij laag gaat zijn terwijl ik het wel leuk vind om te vieren (kan ook niet echt uitwijken). Volgend jaar ook maar eerder uitnodigen :sweat_smile:

Ik heb iemand in mijn kennissenkring met wie ik al 15 jaar strijd om ons verjaardagsweekend om het eerst een feest te plannen :joy: (nee zo erg is het niet maar het komt met enige regelmaat voor dat een vriendin moet ‘kiezen’. We zijn weer niet close genoeg om het samen te vieren)

1 like

Mijn typ-kunsten. Voel me soms net een oma die voor het eerst een mail schrijft.
Vrij langzaam met 3 vingers. Terwijl ik voor mijn werk best veel moet typen.
Schaam me er gewoon voor, zeker als er klanten/ collega’s meekijken.

Wel als je ziet dat er een oud vrouwtje bijna omver wordt geduwd als ze gewoon probeert uit te stappen… dat vind ik een ander verhaal. Maar mensen die zitplekken innemen met een koffer is zo onbeschoft…

Daar geef ik je gelijk in, die koffer kun je voor of achter kwijt of achter je stoel of blijf staan. Maar NS heeft daar ook vrij weinig over nagedacht.

Maar dan is het toch respect hebben voor mensen die uitstappen en niet omdat ze een koffer heeft?

2 likes

Echt matig om te lezen dat jullie geen respect voor koffers hebben :luggage::luggage:

18 likes

Ik post expres geen (herkenbare) foto’s van m’n kinderen op internet. Familie weet dit. Schoonfamilie houd daar netjes rekening mee, vragen van te voren of ze evt een foto mogen plaatsen.

M’n zusje gooit lekker heel dr IG story’s en profiel vol met foto’s. Heb al 100x aangegeven dat ik dat niet wil en dat ze het offline moet halen, maar ze blijft het doen. Ik maak die keuze toch niet voor niks?! :rage:

2 likes

Jaa zeker waar!

1 like

Ik vind dat je die vrouw minstens de ruimte moet geven om haar te laten uitstappen. Maar van beide moet respect komen.

Dit is wat er is gebeurd
Dit is wat ik eet
Dit is wat ik heb gekocht
Dit is hoe ik dat doe

NEE. Nee.

Dit is er gebeurd (Dit gebeurde…). Dit eet ik. Dit kocht ik (dit heb ik gekocht). Zo doe ik dat.

3 likes

Eigen koffer eerst

1 like

sorry ik heb weer een marktplaats ergernis maar ik moet het even kwijt

Is het normaal dat mensen vragen of je items wil reserveren tot ze weer geld hebben? Bied niet als je geen geld hebt. En ook niet 1 of 2 dagen maar gewoon 13 dagen reserveren :joy: en het gaat om 15 euro.

4 likes