En goed is dan omgedraaid?
De hoeveelheid winacties afgelopen week waarbij je moet uitleggen waarom jouw moeder de liefste/beste is en waarom ze het verdient om met jou iets leuks te doen/ergens te eten. Ik wil ook winnen. Maar gewoon voor mezelf en een vriendin ofzo. Heb zelfs getwijfeld om ergens onder te zetten âik heb geen moeder meer, maar wel een heel lieve zusâ, maar vond ik weer erg kinderachtig van mezelf.
Nee zo moet je ze juist eten want dan zit je tong aan de kant waar de meeste poeder zit! Wel maar 1 tegelijk!!!
Wat zonde, een rits kun je toch gewoon laten vervangen?
Dit!!! De enige regel bij chips eten: kant met de meeste kruiden op je tong.
Pringles is sowieso geen chips
Dat ik hoofdpijn heb en dat zeg en mijn stiefmoeder nu heel luid een filmpje op zet
Hij was sowieso al een beetje op, stof tussen mân benen aan het slijten waardoor ik steeds bang was dat het zou scheuren dus de rits was de druppel.
Mijn verjaardag valt dus heel vaak samen met moederdag. Maar ik vind een verjaardag dus hoger in rang staan dan moederdag. Dus vandaag vierde ik mijn verjaardag maar het was dus ook de eerste moederdag voor mijn zus (baby is maand oud) komt het bezoek binnen, allemaal naar mijn zus en de baby met cadeautjes en toen ohja jij bent jarig karl, gefeliciteerd!!
Ja alsof ik de moederdag van mijn zus bij mij thuis ga organiseren met vlaggetjes en ballonnen?? Ik had gdvrdmme ook nog een sjerp om met happy birthday
Pffff, stom zeg! Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik hoop dat je verder nog wel een beetje van je verjaardag kan genieten
Dat ik al maaaaanden geen leuke kleding kan vinden. Echt niks! Hoe dan?! Ik ben gewoon te kritisch? Of ik haat alle trends.
Dat er nu zelfs een berichtje over dat pleurismoederdag in de groepsapp van werk staat. Echt deze dag is zo moeilijk voor mij, al die vrolijke berichten doen mij zo ontzettend veel pijn. Facebook is te ontlopen daar kijk ik gewoon niet. Maar nu zelfs die kutapp. Echt ik trek dat niet.
Mensen op marktplaats: hoi dit is een advertentie van een product dat te koop is.
Also mensen op mp: nee hij is al verkocht.
Haal die tyfusadvertentie dan weg!!
Ik ben dit weekend alleen maar onder de mensen geweest (wel heel fijn hoor, vrienden/vriendinnen) en ben nu even alleen en vind dat ook wel even goed⊠belt een vriendin mij om vervolgens drie kwartier aan de telefoon te blijven hangen om over iets te vertellen waar we het vrijdagavond ook al over hebben gehad en ik ben dan weer te lief (of pussy?) om aan te geven dat ik er ff geen energie voor heb
Doe alsof je door een tunnel rijdt
Deze vriendin is sowieso een bellerd en kan echt uren aan de telefoon blijven hangen ook al hebben we elkaar dan al gezien, moet dus sowieso een keer eerlijk zijn maar kan er nooit zo goed de juiste woorden voor vinden
Pussy van mij
Een gast is zoân ongelooflijke klootzak en tegelijkertijd een dramaqueen. En inmiddels is het zo erg dat het makkelijker is om hem gewoon nergens op aan te spreken en hem overal mee te laten weg komen omdat er anders een drama gecreĂ«erd wordt waar je u tegen zegt. En ik verbaas me oprecht over de kunst waarmee zulke personen dus gewoon met werkelijk alles weg weten te komen??
Mensen die geen respect hebben voor mensen met koffersâŠ
Moet je daar respect voor hebben dan ?