Dankjewel!
Dit had ik laatst ook bij mân favo broek een kwartier voordat ik naar een feestje wilde gaan. Heb de broek jankend weggegooid.
Gefeliciteerd!
Mijn tante is 64 en noemt mijn oom nog steeds vriendje
Ik zit in de trein in de stiltecoupé en er zit een man achter me die nu voor de derde keer een couplet van een liedje fluit. Hij fluit het liedje ook niet uit ofzo, dat maakt het nog irritanter. Gelukkig kan ik er zo uit.
Op die leeftijd vind ik het wel weer schattig
Dat is gewoon lullig gefeliciteerd
Mensen die super verbaasd gaan lopen doen als je een keertje niks gepland hebt op zaterdag, zondag of vrijdagavond
Mag ik gewoon ook een keertje niks doen? Wanneer doen die mensen hun was, vraag ik me dan af
Gefeliciteerd Karel!
Ik ben moe maar ik moet wakker blijven argh.
Ahhhh, dat vind ik echt sad. Wel goede reden om te gaan shoppen!
Gefeliciteerd!!
Aan mân kind. Hij kan pringles niet op de juiste manier eten (er is er maar Ă©Ă©n ja!). Ipv de chip als een âfrownieâ in zân mond te leggen, legt hij het als de smiley in zân mond. En ook nog bijten natuurlijk waardoor er overal 100 kleine chipskruimels komen.
Ik heb geen idee wat de frowniemanier is van chips eten maar ik ben geĂŻntrigeerd
Ik vraag het me ook af. Is de frownie dat je hem op je tong legt? En de smiley zo rechtop op zân zij?
Ik was na twee weken ziek te zijn geweest eindelijk weer zo goed als beter en nu ben ik zo ongelooflijk verkouden geworden dat ik me weer beroerd voel
Mijn vriend die altijd 10 minuten gaat zitten kakken terwijl we weg moeten.
Caravans in de straat. Rot op met die dingen die horen op een camping niet hier alles te blokkeren.
En iemand draait hier keiharde dramatische ouwe lullen muziek.
Gisteravind was het al tot laat keiharde rap.
Normaal is het hier wel rustig maar weet niet wat het dit weekend is.
Dit is de âverkeerdeâ manier, als je van voor kijkt is het