Ik keek al heel de dag uit naar mijn fles wijn. Zit de kurk klem. Echt goffer. Dus nu een prosecco opengetrokken die nog ergens in mijn koelkast lag maar ik vind m meh. Boeeee
Dat ik een deel van mijn vriezer moest ontdooien, en daardoor geen B&J Love is… kon meenemen bij mijn gezonde boodschappen, en nu heb ik maar anderhalve beker #hamsteren
Als een collega thee haalt voor mij en voor zichzelf, en het gaat om merkthee, dan vind ik het geen probleem om hetzelfde zakje gebruiken. Daar proef ik niks van. Maar ik snap je wel hoor. Ik doe thuis gewoon 1 zakje per kop yolo
Ja dat is ook eigenlijk niet een probleem en doe ik zelf ook wel eens, vooral bij zwarte thee. Alleen niet met collega’s. Hahahaha ontkracht meteen mn hele punt
Ik stond op de markt bij een kraampje op mm beurt te wachten. Sta al een tijdje, komt er een vrouw aan de andere kant erbij staan.
Ben ik aan de beurt, wordt ze helemaal boos op mij omdat zij aan de beurt is en er al een hele tijd staat?!?!
Eh, trut, je staat er nog helemaal niet langer en bovendien weet ik zeker dat ik er eerder stond. Rot op.
Dat mijn volledige onderlip is veranderd in 1 gigantische koortslip.
En nu voel ik m’n bovenlip ook al tintelen
Wilde ze kaas?
Nee, noten
(ik weet niet of ik een referentie naar iets mis ;p)
Sorry, is van een internetgekkie (uiteraard)
Waarom kan even snel lenzenvloeistof halen nooit even snel?
Het is al-tijd druk bij de opticien en nooit met mensen die snel wat moeten hebben. Alle medewerkers zijn altijd druk bezig met brillen aanmeten en er is niemand die tussendoor even mijn lenzenvloeistof afrekent (nog geen 30 seconden werk).
Waarom ik dan zelf niet een medewerker vraag of ik ff snel mag afrekenen? Ik kan niet zo goed mensen onderbreken.
De klantvriendelijkheid bij opticiens is soms ver te zoeken, maar fijn dat je nu (hoewel het even kan duren haha) wel goed geholpen wordt. Doet me denken aan toen ik voor het eerst lenzen ging proberen. Na een weekje testen had ik nog steeds ontzettend last van mijn ogen en zag ik gewoon wazig. Zegt die opticien: “Ja dan moet je maar anders gaan kijken.”
Mensen die jaren dertig huizen de vernieling in helpen door hun wansmaak. Als je het niet kunt waarderen, koop dan iets anders.
Sorry, zit VT Wonen te kijken met een superlelijke tegelvloer. Wel liefde voor voorheen Victor en nu Kees met al hun shade.
Nooo er zit daadwerkelijk verschil in de sterktes tussen lenzen en bril! Maar niet overdreven veel, max een half? Ik heb zelf een hoge sterkte met cilinder en een bril dragen went nooit helemaal. Laatst moest ik de mijne op door een ontsteking en ik miste ook regelmatig opstapjes haha. Het brilglas vervormt, zeker als het bij de zijkanten is bijgeslepen.
Ik heb ook eigenlijk alleen maar slechte ervaringen met specsavers, ook een van de redenen dat ik nu mijn ogen ga laten laseren haha.
Ik ga voor lenzen/opmetingen helemaal niet meer naar die ketens zoals pearl of specsacers, maar naar een particuliere zaak. Wel duurder maar zo veel professioneler en beter. Die mensen weten tenminste waar ze het over hebben
Een lekke band
Ik was heel fijn een film aan het kijken via on demand. Plots kapt alles ermee. Internet. Tv. Alles. Blijkt dat glasvezel het niet meer doet mja dat word dus nu niet gefixt. En Telfort is pas maandag weer te bereiken. We zitten net pas een week bij hun en nu al gezeik. Van een filmavondje op de bank naar plafondstaren in bed.
ieder jaar valt mijn vriend in slaap als het bijna 12 uur is en ik jarig ben. Dus ik wist het al, maar toch vind ik het irritant
Gefeliciteerd