Waar erger jij je aan #4

Waren zijn niet ook van dat de leven verhaal? Voel me oud omdat ik me niet aangesproken voel

1 like

T-Mobile gebruikt toch altijd van die onzin. Hun marketing is gericht op jongeren die het hele internet willen leegtrekken. Of is dat een andere provider

2 likes

Ik voel me er niet oud door ik voel vooral boosheid.

Nee, dat is Tele2 want die KUT reclame krijg ik voor elk fucking youtube filmpje dat ik kijk

Dit wil ik dit wil ik dit wil ik

1 like

Random oudere mannetjes op straat die zeggen dat je moet lachen ‘want dan ben je veel mooier hoor’. Dude. Misschien heb ik wel geen reden om te lachen en ten tweede loop ik hier niet om mooi te zijn :expressionless:

11 likes

Aan de man in de supermarkt die het f*cking koningslied aan het fluiten is

6 likes

Omg ja dit heb ik zo vaak! Mensen zeggen gewoon: kijk niet zo chagrijnig. Zo kijk ik normaal, maar bedankt

2 likes

"Maak het niet erger dan":stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Mensen die zowat aan het schreeuwen zijn aan de telefoon. Ze verstaan je ook heus wel als je op een normaal geluidsniveau praat en dan hoeft niet iedereen jouw gesprek te volgen :rolleyes:

2 likes

:notes: Door de regen en de wind 
 :notes:

3 likes

3 vingers in de lucht voor Willem!

@amazoniet ik herkende het wel meteen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hellmann’s olijf mayo

1 like

Dat een collega altijd mijn halve diensten wil ruilen voor haar lange dienst die ik bewust in plan en dan altijd als argument iets met haar kinderen benoemt :+1: echt don’t care meid

9 likes

Ik ben bang voor honden en mensen reageren daar vaak zo irritant op. Ik hoef maar een stapje opzij te doen als Ă©Ă©n of andere grote hond aan me komt snuffelen of mensen beginnen al te lachen en zeggen dat hij echt niks doet hoor!! Laat me gewoon.

Laatst was ik in een druk cafĂ© en aan de tafel naast mij zat een hele groep mensen die ook een grote hond bij zich hadden. Sowieso al een beetje vervelend omdat hij echt zo’n nattehondengeur had. Maar toen ik naar de wc ging moest ik me vlak langs die tafel wurmen, wat die hond natuurlijk interessant vond, waar ik dan weer van schrok. Vervolgens heeft die groep mensen (een stuk of acht volwassenen die enigszins aangeschoten waren) nog een kwartier gelachen en gepraat over het feit dat ik bang was voor die hond.

Overigens erger ik me ook aan het feit dat ik deze angst ĂŒberhaupt heb. Ik weet dat het allemaal wel meevalt en ben ook lang niet zo bang meer als toen ik een kind was, maar ik kan nooit echt rustig zitten als er een hond in de buurt is. Ik ben altijd op mijn hoede als er bijvoorbeeld in het ov vlak bij mij iemand met een hond zit, of als ik bij mensen thuis ben en er daar een hond rondloopt.

10 likes

De hele tijd die fucking helicopters boven mijn huis vanwege de huldiging. Laat me in rust mijn series kijken op mijn vrije dag ja :sob:

Ik begrijp je echt helemaal! Ik ben ook nooit zo’n fan geweest van honden (katten trouwens ook niet). Mensen die zeggen ze doen niets begrijpen volgensmij ook niet dat sommige dat snuffelen ook niet willen. Gewoon niet in de buurt komen.

Heel vervelend van die groep zeg! Vind sowieso dat je honden niet meeneemt naar een café

2 likes

Ja ik zat er ook gek van te kijken, zou zo’n hond dat ook leuk vinden, die ligt toch liever thuis te chillen dan dat hij urenlang aan een riem in een druk cafĂ© zit?

Ik ben aan het PMS’en dus ben sowieso snel geĂŻrriteerd maar dat mijn vriend het pakje geraspte kaasmix heeft open gelaten waardoor ik dus net brokken schimmel op mijn pasta heb gegooid kan ik er effe Ă©cht niet bij hebben :triumph:

Voor wie het zich afvraagt: ik heb de brokken eraf gehaald en mijn pasta ligt nu in de oven een mooi kaaskorstje te krijgen.

2 likes

Ik heb een zen.uwb.esch.adig.ing opgelopen bij de b.loe.db.an.k. Kan gebeuren maar wel kut.

Puntjes voor anonimiteit, mocht dat iets uithalen.