Waar erger jij je aan? #3

Ik keek een tijdje terug naar een vlog van Jamie Li en zij heeft dat bij een ondertand, die is langer dan de rest en staat in het midden en ze filmde ook van boven waardoor het nog meer opviel. Heb de vlog afgezet omdat ik me alleen daarop kon focussen haha.

3 likes

Aan TienvanWil die zegt dat opgeven geen zwakte is maar getuigt van moed en blabla.
Wat is er mis met je ergens doorheen bikkelen? Als iets je echt schaadt moet je er mee stoppen uiteraard, maar iets mag toch ook wel eens moeite kosten.
Of is dit een bejaarde impopulaire mening?

1 like

Ja, dat is waar. Maar dat zeg ik er ook bij. Ik bedoel eigenlijk de hele gedachte dat als het ā€œ niet leuk meer isā€ je gewoon kunt stoppen. Terwijl ik denk dat er soms niks mis mee is om door te bikkelen. :flushed:

1 like

Ik denk dat ik wel snap wat jij en Tien bedoelen. Ik denk er alleen niet zo over. Ik vind dat je idd niks moet doen wat je schaadt. Maar vind bikkelen echt niet overrated. En opgeven niet altijd moedig.
Maar daar verschillen we dus over van mening en dat is ook prima.
Wat mij betreft dan. :wink:

Maar bij overspannen/ burn out ben je wat mij betreft al een brug te ver.
Dat bedoel ik zeker niet.
Maar iets mag wat mij betreft best ā€œ bloed, zweet en tranenā€ kosten.
Ik erger me gewoon aan de gedachte van ā€œ oh ik vind dit niet leuk dus ik stop ermeeā€
Soms is iets niet leuk!!!

1 like

De geur van komijn, ik vind dat dit naar zweet ruikt. Mā€™n vriendin die mij steeds maar weer dwingt mee te eten want ā€˜je proeft het nietā€™.
Dat het bij hen thuis ongepast is om dan te weigeren. En dat ik dan maar mee eet, omdat ik bang ben iemand te beledigen.

1 like

Bij mij staat ook in de aboutyou app dat het al bezorgd is. Echt slecht eigenlijk. In de postnl app staat het nog steeds als aangemeld. Maar het is nog steeds niet gesorteerd dus vandaag (donderdag) ook geen pakketjeā€¦ snap dat het druk was met die sale maar dit is wel echt vaag. Ik heb wel gekozen voor achteraf betalen dus ben op zich nog geen geld kwijt maar ik zou wel echt graag mijn bestelling gewoon hebben. Hopelijk komt het vrijdag. En hopelijk passen mijn schoenen want anders heb ik daar ook nog voor niks zo lang op gewacht en naar uit gekeken haha.
H&M levert tegenwoordig zelfs binnen 2 dagen hier :roll_eyes:

1 like

Ik ben iemand die eigenlijk nooit opgeeft omdat ik dat vaak niet durf, maar het doorbikkeken wordt ook nooit gewaardeerd. Dus ben dat eigenlijk wel zat. Heb de laatste tijd ook wel echt meer een fuck you houding gekregen en ben van plan om gewoon vaker op te gaan geven. En dan bekijkt de rest het maar, als ze mij niet waarderen doe ik niet extra mijn best meer voor ze( en dit is vooral werkgerelateerd voor mij)

5 likes

Even een foto van mijn gebit om je dag goed te maken :heart:

Ik heb het maar een klein beetje, maar mijn ondertanden staan wel netjes gecentreerd en in vergelijking daarmee valt het wel op vind ik

Erger me er zelf ook aan

image
Dat ik een scheve bek trek helpt niet echt mee, maar het mijn boventanden staan dus nƩt uit het midden

1 like

Dat mā€™n vriend alleen nog maar kan praten over de wintersport waar die naar toe gaat zonder mij en over zn studie problemen. Verder gaat het nooit ergens anders over. Ja soms over zn kut spelletje dat ie speelt.
Ik zit straks van zondag tot de week erna maandag alleen, met kind, hond, kat en zwangere buik en ik moet ook gewoon werken. Dus heb helemaal geen zin in die week en moet alleen maar aanhoren hoeveel sneeuw daar ligt. Hou op.
Want in feb gaan we zelf op wintersport maar kan ik waarsch niet zelf boarden door mā€™n eigen dikke buik. Dus ik word daar zelf mega chagerijnig van.
En van t feit dat ie me gister afwees voor seks en de keren daarvoor ik ook al het initiatief moest nemen, dus lekker gevoel geeft dat ook.

OkƩ bye.

(EDIT: ik gun het hem echt wel om weg te gaan, maar heb gewoon echt geen zin in al die dagen alleen alle shit regelen)

3 likes
Fun fact

Tom cruise heeft dus blijkbaar maar 1 voortand daarom staat er zo random maar eentje in het midden. Die tand ernaast is dus een hoektand. Sinds ik dit weet kan ik het ook niet meer niet zien.

2 likes

Ja doet mij wel denken aan https://goo.gl/images/4KFXAi Toch een reclame waardoor veel meisjes vieze Impulse deo kochten (ik in ieder geval).
(Krijg het plaatje niet ingevoegd)

1 like

Ik zie hier toch eigenlijk wel 2 voortanden in.

Achter mijn bureau is een hok waar je meetings kunt houden. Nu zitten daar net de 2 mensen die de meeste herrie kunnen maken. ARGH ik hoor er gewoon alles doorheen.
Aan de sleutelhanger van het hok staat dat het een stiltehok is :smiley:

Dan heeft zn tandarts het toch goed gedaan!
Of het is niet waar, heb zijn boventanden nooit allemaal geteld.

Jeej, griep.

1 like

Ik ben een aflevering van top2000 a gogo aan het terugkijken, en wie zit daar weer? maan
canā€™t escape from her

3 likes

Deze dag is echt de hel. Vannacht niet geslapen omdat mijn vriend achterlijk snurkt nu hij manflu heeft, toen maar op de bank gaan liggen maar daar ook niet geslapen, en nu al de hele dag aan het genieten van de blaffende hond van de buren, een feestje bij de buren, en het geboor van buren. Wel zo friet halen!

Dat er een filmpje rondgaat op Dumpert dat een kindje ā€˜papaā€™ roept en dat hij dan inzoomt op 2 konten van meiden bij een bar en zegt ā€˜papa is even bezigā€™. Vind dat echt not done. En dan ook nog mensen in de comments die gaan bodyshamen dat ze een platte kont hebben :roll_eyes:

5 likes

Haha ja dumpert, 9gag en al dat soort ongein: altijd een hoop onzekere jongens die daar op zitten en waar een hoop seksistische shit wordt gezegd

2 likes