Oeps wilde natuurlijk op jou reageren!
Thierry?
Daar ga je de oorlog dus niet mee winnen!
Ik heb een heel leuk meisje ontmoet in mijn therapie groep en we hebben al paar keer afgesproken maar zij appt mij best vaak en ik app niet graag, en ben heel slecht met reageren. En nu appt ze weer om af te spreken en ik wil niet zo snel weer afspreken want ik werk fulltime en ben ook graag lui daarnaast en dat kan niet als je dan ook nog sociaal moet zijn
Ja ga nu maar eerst even doen alsof ik slaap en niet meer op whatsapp komen
Maar dat geld toch niet voor iedereen? Ik denk dat mijn moeder 95% van haar fb vrienden uit deze omgeving komen.
Betekend niet dat maar 1 iemamd per woonplaats het hoeft te delen
Herkenbare tactiek
Sta net bij de bus met mn 2ehands lammy die maar met 2 knopen dicht kan SPRINGT ER 1 VANAF. Kon hem nog wel oprapen maar die krijg ik er nooit meer aangenaaid. Mn normale naald gaat haast niet door schapenhuid (ew) heen en dan moet ik dus een dikke naald gaan kopen. Aka never gonna happen.
Dat ik net in mijn droom een koning probeer te redden uit het zwaarbewapende fort van een vijand en na 3 kwartier a la Assassin’s Creed langs de tientallen meters hoge wand ben geklommen om binnen te sneaken en er bijna ben was, ik zag het motherfucking balkonnetje, en toen besloot mn vriend in zn slaap de dekens half van me af te trekken en nu ben ik chagerijnig en wakker.
Aan mezelf dat ik niet weet wat ik wil en wat de juiste beslissing is en wat deze gevoelens/gepieker precies inhouden.
Volgens Transavia mag ik geen lege thermosfles in mijn handbagage meenemen. Wat is dat voor onzin?
Omdat ie van metaal is? Ze raden wel aan het na te vragen bij het vliegveld zelf omdat zij daarover gaan (heb ik nu ook gedaan).
Ik zou mijn nieuwe thermosfles Dopper gewoon hebben meegenomen, maar mijn vriend zei dat ze die weleens zouden kunnen innemen. Vandaar dat ik het gevraagd heb.
Mijn onderburen hebben een hond (op de tweede etage) en laten hem de hele dag alleenZ hij is echt al uren aan het huilen. Zo verdrietig
Mijn collega’s zijn merendeel vrouwen van 40+ die hebben nu hun keukenkastjes opgeruimd en al het kerst snoep/ koekjes etc meegenomen en dat staat nu allemaal op ons kantoor
Godver ik heb echt vet veel keelpijn en ben verkouden. Ademen is een opgave.
Kun je niet bellen naar het PostNL punt dat je het zo snel mogelijk komt ophalen? En uitleggen dat het een fout in de app was. Is denk ik meer effectief dan een Facebook bericht sturen.
Zo herkenbaar!
Ik wil veel vriendinnen maar ik wil niet appen, bellen en afspreken. Kan dat?
hahaha ik meld me aan
wat ik hier kwam posten: mensen die naast je gaan zitten in een bijna lege coupe en dan ook nog willen praten. hou op. het is vrijdag. ik ken je niet. ik heb al sociaal gedaan tegen een collega vandaag.
Dat een vergroting naar 40 x 30 cm van een foto bij de Hema niet in hun eigen 40 x 30 fotolijst past.
Drie nieuwe spenen gekocht voor de baby, te lang uitgekookt, nu kan ik nieuwe kopen :(