Waar erger jij je aan? #3

Juist ja! haha. Ze belde hem gisteravond ook echt elk uur, en dan liep ze ook heel kinderachtig naar boven. Schaamde me dood! En dan haar microfoontje zoenen en dan ook echt van die realistische zoengeluiden maken. Echt drama :joy: Ze heeft hem leren kennen via een Duits spel, dus het is nog heel apart gegaan ook. Gun het haar wel hoor, het lijkt me best een aardige man. Maar ach ach, grow up

6 likes

Ik keek miljoenenjacht en ik erger me echt aan mensen die echt een flink bedrag krijgen en dan reageren alsof ze 10 euro hebben gewonnen ā€œoh nou dat is mooi, bedankt heā€

11 likes

Aan de reclame van Schoonenberg hoorapparaten. ā€œ als oma te veel kletst zet ik hem uitā€
Zegt zoā€™n stomme opa tegen zijn kleinzoon. :triumph:

12 likes

Mā€™n hunkering (is dit een woord) naar liefde en mannelijke aandacht

4 likes

Oh ik vind dit ook echt zoā€™n stomme reclame aaah

1 like

Afrikaantjes!

9 likes

Mijn handen staan nog steeds in de fik van toen ik 5 uur geleden rode pepertjes sneed hallo dit is niet meer normaal!!!

Moeders van kinderen met allergieƫn.
Betuttel je kind niet zo!

Mag ik dit zeggen? Ja dit mag ik zeggen.

7 likes

Dat ik zoā€™n overdreven spierpijn heb van niet zoā€™n hele gekke work-out. Ik voel me hoogbejaard vandaag :older_woman:

1 like

Of dat iedereen opeens allergieƫn lijkt te hebben voor gluten etc.
Laatst in de winkel een man tegen zijn kind: ā€˜Nee lieverd, dat toetje mag je niet hebben want daar zitten te veel gluutjes inā€™. Het kind mocht wel een ander toetje bomvol suiker. Mijn god.

3 likes

Mijn about you pakket die maar niet komt. Er staat al vanaf vrijdag dat hij is aangemeld bij PostNL maar dat hij nog niet in het sorteercentrum is. @BiloxiParish heb jij hem intussen wel al gehad?

1 like

Fijn dat jij het al wel hebt! Ik heb ook de 25e (net na 00.00u) besteld. Irritant weer! Hopelijk komt het morgenā€¦

Pas maar op! Heb hier ook mā€™n irritaties geuit en nu hebben 10 mensen me ontvolgd Muwhahaha.

3 likes

Nope eerst zou hij vrijdag komen ofja stond dat ie dan verwacht werd. Toen zaterdag, toen maandag, toen vandaag. Maar hij is nog steeds niet gesorteerd dus vandaag komt het sowieso ook niet en nu staat er weer dat het morgen wordt bezorgd. Hoop dat het dan wel echt komt

Gluutjes :nauseated_face:

Ik snap het gewoon niet, kinderen mogen geen pindakaas op de boterham mee naar school nemenā€¦ want stel iemand is allergisch voor pindaā€™s
Toen ik op de basisschool zat, ging een school daar echt geen rekening mee houden.
Heb het toch ook overleefd.

Zo creeer je echt mietjes, die worden forever gepest omdat ze zo beschermd worden.
Ik las laatst ergens dat ouders ook maar niet meer gingen uiteten, want ja misschien zat er dan iets aan hun handen :expressionless:

Of een jongen van 18, die nooit op vakantie kon gaan.

KOM OP EY! VERMAN JE ZELF, NEEM MAATREGELEN EN GA ER OP UIT.
Het zit me echt enorm hoog ja.

En ja ik heb anafylaxie, dodelijke allergie. Heb recht van spreken.

Ik wil mā€™n ouders dan ook bedanken dat ze van mij geen pussy hebben gemaakt.

23 likes

:joy:

Echt, like anybody cares.

1 like

Mijne staat al vanaf het begin dat de zending verwacht wordt maar nog niet in het sorteerproces zit, dus de bezorgtijd is ook nog niet bekend. Als ik op about you kijk staat er dat die al bezorgd is maar dat klopt niet dus ben ik super gefrustreerd.

Edit: net even gekeken op about you en er staat nu dat hij vandaag geleverd is maar de zending is nog steeds niet aangemeld bij postnl en ik heb niets ontvangen dus het klopt van geen kant.

Pfff echt zo naar :disappointed_relieved: ben wel ā€˜blijā€™ dat ik niet de enige ben.

1 like

Ik scrolde hier heel snel voorbij en dacht dat het kipnuggets waren. Teleurstelling

2 likes

Dat heb ik ook! Ik wacht deze week wel even af, ze zullen het wel druk hebben gehad met die actie

1 like