Pff hier ook! En echt iedereen doet dit. Ik skip maar alles
Mijn schoonvader is deze week jarig en we hadden vorige week eerst afgesproken dat we dat aankomend weekend s avonds zouden vieren met een etentje. Nu heeft mijn schoonzus afgezegd en toen ging het allemaal niet door omdat ze willen dat iedereen erbij is. Prima, toen hebben we het verschoven naar over een paar weken. Nu krijgen we ineens te horen dat ze aankomend weekend overdag nog iets anders kleins gaan doen om het te vieren en de vraag of wij daar dan ook bij kunnen zijn. Ik vind dit heel irritant, want dit had al lang eerder afgesproken kunnen worden. Ik heb een deadline en moet in het weekend echt knallen, dus ik heb daar geen tijd voor en daar voel ik me schuldig over.
Spreekt hij Engels?
Ja, erg vervelend. Ik zou er ook gek van worden. Sterkte en laat even weten of je er wat van gaat zeggen!
Dat UPS geen specifiekere tijdsindicatie geeft dan âVoor einde dagâ als bezorgmoment.
Ik lees op Google dat dat wel tot 19 uur kan duren. Ik liet het pakketje bewust op werk bezorgen maar no way dat ik op oudejaarsdag tot 19 uur op kantoor blijf zitten wachten. Staan ze maar lekker voor een lege deur en zie ik ze 2 januari wel weer.
Mensen die nu al op whatsapp Fijne Jaarwisseling berichtjes sturen. Wacht gewoon tot na 00:00âŠ
Ik erger me aan de hoeveelheid vuurwerk. Logisch, het is oud en nieuw, maar het lijkt hier echt wel oorlog. Net zulke harde explosies dat ik er bijna van overtuigd ben dat er bij sommige huizen de ramen zijn gebarsten. Het is echt niet normaal.
Ik moet straks naar mijn ouders fietsen, gelukkig maar 5 minuten, maar ik zie er wel tegenop. Mijn moeder weigert naar buiten te gaan omdat ze bang is voor het vuurwerk maar dat ik er doorheen moet dat boeit haar volgens mij niet zo. Of wel, maar ik zeg dit nu omdat ik gewoon écht niet naar buiten wil⊠brrrr!
Ăberhaupt mensen die naar hun hele lijst hetzelfde bericht sturen.
Een vriendin van mij werd laatst zelfs toegevoegd in een gigantische groepschat waarin de beheerder iedereen fijne kerst wenste. Stelde ze ook niet echt op prijs geloof ik.
Al die branden op dit moment. Normaal is het groen als je op p2000 kijkt(vanwege ambulances). Nu is het alleen maar rood, allemaal branden enzo. Zo is oud en nieuw toch niet leuk meer?
Oh dat laatste heb ik een paar jaar geleden mee gemaakt, verschrikkelijk! Een aantal mensen verlieten scheldend het gesprek. Ik vind het ook heel onpersoonlijk als je letterlijk iedereen het zelfde bericht verstuurd.
Dat het hotel waar we zijn nu geen roomservice doet op feestdagen?? Wat een bullshit. Nu al zin om morgen te gaan klagen bij de receptie en een passief agressief mailtje te sturen naar het hoofdkantoor
Dat is echt wazig⊠zelfs hier in ât hotel kan dat.
Is het van dezelfde keten?
Ja! Kut vogel. Is ook het 3e jaar dat we het vieren in een van hun hotels en voorgaande jaren wel roomservice kunnen bestellen.
Begin binnenkort met mijn nieuwe baan en heb al 3x de vraag gehad (toen ik uitlegde wat ik ging doen): âen daar kun je 38 uur mee vullen?â
Zucht
Ik raak geestelijk een beetje uitgeput van het vuurwerk. Het is echt continu! Erger me eraan en ik schrik me elke keer dood.
Het woord: faceboekies
Aan mijn vriend. Hij wilde zo graag helemaal niks doen vandaag, dus doen we niks. Maar nu is ie de heeeele tijd onrustig rond aan het lopen en weet ie niet wat hij met zichzelf aan moet. En nu word ik er ook onrustig van.
Ook aan mijn vriend. Gisteravond heeft ie veel te veel gezopen, is zonder iets te zeggen om half 1 naar bed gegaan (hele familie zat nog beneden) en nu is ie ziek Dat laatste is wel lullig maar ik was gisteren echt boos.
Ik erger me aan een meisje waar ik samen mee moet werken voor een project, we worden er voor betaald maar steeds als ik vraag of ze al iets heeft kunnen doen is het âik zal vanavond kijken of ik wat kan doenâ of âhopelijk kan ik er op dat moment aan werkenâ. Ze doet net alsof het niet haar verantwoordelijkheid is en wil blijkbaar geen beloftes doen, maar de deadline is 4 januari en ze heeft nog steeds niets gedaan. Echt geen zin dat ik de 4e nog moet lopen stressen omdat zij geen flikker uitvoert.
Het begon met een kater, maar het is echt overgegaan in een griepje. Nu kan ik dus niet meer boos op hem zijn
Mijn moeder belt echt zeker 8 a 10 keer per dag met haar vriend (die ze nog nooit heeft ontmoet) en als ze niet belt dan is ze wel aan het appen. Nou was het gister zo dat ze bijna heel oudjaar en het vuurwerk meemaakte met hem, in plaats van met de familie. Toen we met zân alle naar buiten gingen was ze meer bezig met dingen voor hem filmen dan dat ze het zelf zag. Echt bloedirritant. Verder moet ze ook alles doorspelen als ik iets zeg, of zelfs als ik maar iets opschrijf is het âmy daughter is writing something op for the stuff we have to buy in the supermarketâ ze spreek echt heel slecht engels, dus dat maakt het echt nog 20x erger, haha. Misschien niet mijn recht om hier over te oordelen, maar ugh. Ze heeft die man nog niet eens ontmoet joh, doe ff rustig