Kinderen die gillen en nog erger: hun ouders die lekker van hun wijn nippen en er niks van zeggen
âMijn kind doet zoiets nietâ
Oh ja vreselijk. Ik zit nu in de waterbus en kinderen rennen van hot maar her en de ouders zeggen er niets van. Zo zin om ff een pootje te trekken. Tis hier geen speeltuin gvd
Deze mensenâŚ
Mijn moeder zei vroeger altijd als er iets gebeurd was (bijv. op school): âOh zullen die van mij wel gedaan hebbenâ Van haar heb ik de intense haat jegens schijnheilige kinderen met wegkijkende ouders
Ik heb honger en heb gekookt, mn vriend moest eventjes naar werkâŚnu al vanaf 3 uur weg en ik weet niet hoe laat hij thuiskomt. Reageert ook niet op appjes. Heb de tafel gezellig gedekt en nu verpietert het eten.
Stom van mij dat ik heb gekookt en stom van hem dat hij niks laat horen.
Gister zat ik in een koffietentje en 1 kind was constant aan het gillen, ouders zeiden niets. Hij was een minuut stil, zeggen ze âGoed zo!â. Niks van âDoe eens nietâ. Dus na 20min gillen is je mond houden goed gedaan???
Kriebelhoest.
Dat een zwarte eyelinerpen nooit zwart is wanneer je hem aanbrengt.
Althans bij mij niet.
Altijd fijn wanneer de universiteit denkt dat je even 6 uur per dag hebt om te studeren. Ga weg met je study load van 2u per dag per course en dat voor alle 3 courses. Ik heb ook een leven (in theorie)
Is ze 15?
De babyboomers op elektrische fietsen die me net op een klein fietstochtje elke 8 meter wilden inhalen (âtring tringâ) op hun luie reet.
Nee echt de elektrische fiets is de nieuwe unisex ANWB jas. Ga dan op een scooter zitten, leugenaars!
En die klootzakken kijken soms ook nog om hè, met zoân denigrerende blik.
Ja!!! Sorry Truus, ik trap daadwerkelijk om vooruit te komen, fietsen heet dat. Waar moet jij zo snel heen dan?
Iedere minuut die passeert, is een minuut dichter bij de dood. Ik snap het wel.
Maar de afstand die je per uur aflegt doet daar toch weinig aan? Misschien hebben we nu wel het mysterie van de kortpittige kapsels ontdekt: aerodynamisch en ga je sneller van op je elektrische fietsâŚ
Houd je meer tijd over voor de âdingen die er echt te doenâ in dit leven. Oppassen op de kleinkinderen bijvoorbeeld. Pittig kort scheelt je ook tijd. Heeeerlijk!
Als je naar de naaf kijkt weet je ook vaak al genoeg. Bij elektrische fietsen is die meestal dikker dan bij niet elektrische fietsen.