Waar erger jij je aan? #2

Ik voel de agressie. Mijn moeder moet ALTIJD dat SCHIJT utopia kijken. Ben ik daar eens, altijd dat godskolere programma en dan praat je idd tegen een muur. Ze gaat me dan ook helemaal vertellen wie wie is en wie wat tegen wie gezegd heeft. BOEIT ME NIET, ik zeg ook elke keer: kijk je nu nog steeds dat schijtprogramma??? waarom??? ‘jaaa neeee mompelmompelslechtereden’ STOP GEWOON MET KIJKEN MENS.

9 likes

Ik heb ineens een mega hekel aan Ilse de Lange? Zag haar pas bij Linda’s zomerweek en nu de Voice senior.
Ik weet niet wat mij nou ergert, ze is zo overdreven blij ofzo? Een eeuwige kleuter die nooit eens normaal kan doen.

18 likes

Ik moet ook echt gewoon de drang om de tv uit te zetten onderdrukken haha. Mijn handen worden haast magisch tot de afstandsbediening aan getrokken

1 like

Dat ik zoooo veel spullen heb. Ik ga verhuizen en nu ik al mijn zooi aan het uitzoeken / inpakken ben besef ik pas hoe veel ik wel niet bezit. Ik raak echt enorm gestrest van het feit dat al die spullen onder mijn verantwoordelijkheid vallen / bij mij horen ofzo.

#specialsnowflake

6 likes

Als je even een deel van een WhatsApp gesprek laat zien aan iemand en diegene dan verder gaat scrollen. Staat vaak toch niks interessants maar heb dan heel sterk een privacyschending gevoel.

16 likes

Ja of door al je foto’s gaan kijken als je 1 foto wil laten zien

5 likes

Aan de pukkel op mn kont.

En mijn buurman die ineens muziek heeft aangezet met zijn dronken bek. ARGH! Hem erop aanspreken heeft geen nut want hij is echt de grootste klootzak die er is, vooral dronken. En heb ook geen zin in politie drama want wil zo slapen. Mweh waarom is de buurman in het huis hiernaast zo kut en waarom zit mijn raam op een paar meter van zijn woonkamer.

:cry:

1 like

Even iets anders maar aangename kennismaking, alter ego :wink:

2 likes

Ik begrijp dit dus echt nooit, zo schaamteloos.

1 like

Ik haat dat ook. Ik ben wel eens gewoon opgestaan en weggelopen, toen kon de telefoon ineens wel aan de kant. Sorry maar ik ga niet concurreren met je telefoon, als die belangrijker is ga ik wel wat anders doen.

1 like

Vreselijk. Tot hoelaat ging het door? Ik zou het niet durven denk ik maar om 07:00 in de ochtend jij de harde muziek aanzetten? Zal hem leren.

Topics/ verhalen die beginnen met ‘En dan’ of ‘En toen’.
Bijvoorbeeld 'En dan moet je weer werken ’ of ‘En toen werd je ziek’ , waarbij je de persoon zelf is.
Voor meer voorbeelden zie viva en bokt.

17 likes

En dan ben je blij dat je op FF zit.

19 likes

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Klopt trouwens wel ja. :grin:

Misschien wil ze de sfeer laten zien?

Dat mijn nichtje wel eens kleding aanheeft met een tekst, zoals “cutest kid ever”. Ik ben sowieso tegen kleding met tekst en zoveel kinderkleding is met zo’n sneue tekst. Vind het ook niet bij m’n zus passen dat ze dat bij haar aantrekt maar ik denk dat ze dat dan heeft gekregen. Aangezien die koters direct alles ondersmeren maakt het je als moeder zijnde misschien minder uit op een gegeven moment.

3 likes

Mensen die iets wat al best lang gepland staat afzeggen omdat ze brak zijn terwijl ik er wel rekening mee heb gehouden. Ok is goed

3 likes

‘Ik ben om 14.00 bij je hoor’

‘Het loopt hier wat uit, maar kom zsm hoor’

‘Moet nog eea doen, dus weet niet of je daarna nog zit te wachten op bezoek?’

Eindstand: Cadeaupapier zit weer de hele dag alleen op de bank, zonder alle plannen waar ze zoveel zin in had uitgevoerd te hebben.
Hartelijk dank aan de mensen die hieraan (niet) hebben bijgedragen. En een dikke middelvinger.

18 likes

Mensen die dit doen halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Hopelijk heb je toch nog een beetje een leuke dag vandaag!

3 likes