Waar erger jij je aan? #2

Ja want ik ben gek. Nee grapje ik heb extra electives. Dus eigenlijk ben ik wel gek. Maar het klonk zo interessant (de extra courses dan, niet dat ik gek ben)

1 like

Het midden van je wiel. Naaf

Maar het stuk wat dikker is, is dat middelste. Dus tussen de 2 bladen met spaken. Sorry ik vind het lastig uit te leggen, maar hoop dat het een beetje duidelijk is :speak_no_evil:

2 likes

Dat een hipsterknotje bij andere mensen zo leuk en nonchalant staat, en bij mij alsof ik ineens maar zes haren op mijn hoofd heb

22 likes

Toch fijn dat we hier gewoon een gratis cursus fietskunde krijgen die geen 2 uur per dag in beslag neemt.

Ik reed vanmiddag even naar een winkel en er reden 3 hele trage oudjes voor mij en het was te smal om ze in te halen. Vervolgens reed een jonge gast achter mij waarvan zijn geduld op was die bijna voor een valpartij zorgde. Dude als ik die vrouwtjes had kunnen inhalen dan had ik dat wel gedaan.

1 like

Ik kan zoooo slecht tegen mensen die moeilijk doen om geld. Niet te zuinig (leuke woordgrap man). Dan gaat het mij niet om mensen die echt op hun geld moeten letten, maar mensen die een leuke dag echt (bij voorbaat al) kunnen verzieken vanwege die vreselijke zuinigheid. Ik vind dat altijd zo jammer. Ik ben echt geen rich bitch maar als ik een leuke dag met iemand heb gehad dan betaal ik met alle liefde ook voor die ander. Ik ga echt niet bijhouden wie elkaar wat verschuldigd is, ik denk altijd: we spreken elkaar wel weer, dat ‘verrekend’ zich ooit wel en anders ook goed, hebben we toch een leuke tijd gehad.

15 likes

ik was een serie aan het kijken (Cordon) maar nu hebben ze het offline gehaald want het was maar een zomer extraatje ik moest nog een half seizoen uitzien trut :rage:

Ik zweer het je telkens als ik mijn spotify wil verbinden aan mijn chromecast verschijnt iedereen zijn fucking chromecast behalve die van mezelf. Ik zie de Chromecast van mijn zus. haar vriend, mijn 30 buren, Markt Rutte, de Kerstman, iedereen. Maar die van mij fucking zelf in mijn eigen fucking huis?!? Ho maar. Omg ik irriteer me zo erg nu heh

26 likes

Ik stond vanmiddag bij de bushalte en een kind stond recht voor mijn neus te gillen dus ik zei na een paar minuten (die ouders zeiden niks he!!) “moet dat??”, nouuuuuu kreeg me toch een preek van die vader dat ze hun kind een vrije opvoeding geven en hij het fijn vindt zich op deze manier uit te drukken dus zijn ouders accepteren dat en van mijn opmerking niet gediend zijn. Vrije opvoeding m’n reet, laat je kind lekker thuis gillen als je dat zo fijn vindt.

25 likes

Staat die van jou wel aan?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hahaha omg dat zou echt dom zijn, dus heb even gekeken, maar hij staat aan! Dus snap er echt niks van

1 like

@Otzi wel op het goede WiFi wachtwoord? Anders wifi even aan en uit? Of de chrome ast resetten via je Google home app.

Edit: was nog niet klaar. Mijn telefoon kon vaak mijn chromecast ook niet vinden, en een reset bleek te helpen. Volgensmij wilde hij verbinding maken met de WiFi van mijn buren )waar ik het wachtwoord van gehad heb)

1 like

Ja hoooorrr wat erg! Ook als je een vrije opvoeding krijgt heb je te maken met de gevolgen van je gedrag. Anders moet vaders zn kind lekker binnen houden. In zijn eigen bubbel.

Blijf een kind aanspreken hoor! Je laat een volwassene toch ook niet schreeuwend voor je staan? Je hebt zelf toch ook je grenzen. Aaargh kan hier slecht tegen. (Viel je niet op zeker haha)

5 likes

@Krabsalade De naaf kan ook dikker zijn als daar de dynamo voor je licht in is verwerkt. Dus die check is niet helemaal fool proof!

2 likes

Ik zei ook vaak :wink: is inderdaad niet waterdicht.

Opstaan.

2 likes

Het einde van mn vakantie en awkward gesprekken die ik moet gaan voeren op werk die ik tijdens mn vakantie vakkundig ontweken heb

2 likes

Misschien in hetzelfde kader: Mn vriend vertelde gister dat hij zat te vissen en dat er een vrouw met een losse herdershond liep die op zn tassen stond want daar zat eten in. Hij zei eh mevrouw kun je je hond van mn tas halen, zei ze: nou en jij zit hier toch open en bloot. NOU EN.

8 likes

Arghh veel collega’s zijn terug van vakantie. Nu heb ik bepaalde vakantie verhalen al 6 keer gehoord. Omdat iedereen die binnen komt ernaar vraagt.

2 likes

Pffff ik moet vandaag ook weer. Lekkere vakantie gehad ja hoor waarheen Zuid BelgiĂ« o leuk hoe lang paar dagen o zo kort ja we moesten eerder terug omdat ik naar de crematie van een dooie vriendin moest Henk BEMOEI JE OOK GEWOON MET JE EIGEN. Echt Jezus man die obsessie van collega’s met elkaars weekend en vakantie, ik vraag toch ook niet hoe het in de sleurhut in Zuid Frankrijk was.

12 likes

Maar het hele doel is natuurlijk dat je dat wel vraagt haha

4 likes