Waar erger jij je aan? #2

Ik erger me aan mijn eet- en koopgedrag…

Ik ook! Ik erger me er steeds meer aan en het probleem zelf wordt ook steeds erger🙄. En terwijl ik het zo goed weet, ga ik steeds weer de fout in.

Aan de mensen die pepernoten zeggen en kruidnoten bedoelen invasie. Vooral hier op het forum lees ik het :no_mouth: Het zijn kruidnoten en staat levensgroot op de verpakking!! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Ik vind het commentaar erop ieder jaar juist irritant op dit forum haha. Mensen die zijn opgegroeid met het pepernoten noemen en dat ook al hun hele leven zo noemen ook al zijn het kruidnoten gaan dat echt niet ineens veranderen :wink: Of het nou op de zak staat of niet haha. Denk dat het ook regiogebonden is, waar ik woon noemt echt niemand het kruidnoten.

42 likes

Dat kan! Tot aan vandaag had ik geen idee dat het ook door dialect zou kunnen komen. Maar alsnog als iets op de verpakking zo genoemd wordt, snap ik niet dat iemand bij het andere woord blijft :stuck_out_tongue_winking_eye: maar dat ligt ook vast aan mij!

Kruidkoek/ontbijtkoek noemen we hier ook peperkoek. Misschien ligt het aan het genre dus haha.

5 likes

Brabantttt hahahs

De deur achter me dichttrekken, beseffen dat mn macbook oplader nog 3 verdiepingen hoger op werk ligt, te eigenwijs zijn om terug te gaan (want metro halen en nog voor sluitingstijd de jumbo in willen) en dan tot zondag zonder oplader zitten
Voor de duidelijkheid, ik erger me aan MEZELF

Edit: OMG WEER mn pinpas niet mee dus die jumbo wordt m ook niet!! :roll_eyes:

2 likes

Aan het feit dat ik alle 171 berichten in dit topic heb zitten lezen. Ik wilde wat nuttigs doen maar ergernissen zijn zo leuk om te lezen!!!

4 likes

Een collega bij mij op kantoor is zo’n trut, ze blijft maar spullen verschuiven waar ik mee bezig ben, omdat het niet netjes genoeg is, en de TL blijft er maar wat van zeggen en het terugleggen??

En ze blijft ook maar klagen dat er te veel stagiares/trainees/nieuwe werknemers zijn, tegen andere collega’s als ik er gewoon bij zit. Doet ze als ik aan het bellen ben. Mijn TL wordt ook helemaal gek van der.

Ik kan er ook wel tegen, en heb het ook al meerdere malen aangegeven, maar als we straks hbo stagiares krijgen wordt het helemaal vervelend, want zij zijn dat niet gewend.

Ik heb ook dit probleem. Vanaf ik een gifje wil gebruiken, blokkeert alles. Als je een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag😁

1 like

Huh? Als in, ze ruimt je bureau op terwijl je aan het werk bent?

Nee, wij hebben zeg maar meerdere kasten, met dossiers erin, en een gedeelte van 1 van die kasten is voor het project waar ik voor aan het werk ben (wat we nu aan het overdragen zijn, dus ik heb de dossiers constant nodig, maar het zijn er teveel om op mn bureau te leggen). Eerst lagen daar de enveloppen enzo, maarja we hadden ruimte nodig, dus dat is in overleg verplaatst. Ze begint altijd al om half 8, en blijkbaar kan ze er echt niet tegen dat die enveloppen er niet liggen, dus die legt ze terug en pleurt de dossiers ergens neer.

De eerste twee weken vond ze het prima, maar nu duurt het haar blijkbaar te lang, dus gaat ze maar dit doen ofzo?

Ik erger me aan de stomme kut kut kut onderwijsinstelling waaraan ik studeer. Gelukkig volg ik vanaf maandag een minor ergens anders.

3 likes

Aan het sushi restaurant waar ik bestelde. Ik bel net dat ik geen bevestiging heb gehad, wel online betaals en dat ze er a hadden moeten zijn. Zegt dat mems ohja ik zie iets het is er over een half uur. Dus ik verwacht wel iets van een excuus of een aanbod of we het dan nog wel willen oid. Maar niks. (Geen sorry en toen ik aangaf dat ik er dan wat bij wou bestellen kon dat ook niet)Dus toen hing ik heel kinderachtig op met ‘oke tot over een half uur met een extra portie loempias doei’

22 likes

Ik ben moe en ik wil gewoon in mijn eentje op de bank met een dekentje Netflixen. Maar ik heb mijn laptop uitgeleend aan mijn huisgenoot die vanavond om 20.00 een tentamen er op moet maken. Dus ik ben niet alleen en ik kan niet Netflixen en ik ben te moe om een boek te lezen en te lui om te koken of iets anders te doen.

1 like

Heb je je loempia’s gehad?

Hahah jaaaaa! De bezorger was heel aardig met 100x sorry. Dus toen voelde ik me wel een bitch. Maarja ik had honger…

19 likes

Oh zo lekker flexibel
Frustrerend!!!

1 like

Dat de schijt televisie hier voor alles gaat bij mn moeder. Ze kan iets niet doen want moet serie kijken. Als ze iets mist dan is het drama terwijl die serie zo mega uitgemolken is dat als je een jaar niet kijkt je nog het verhaal kunt volgen. En nu zit ik net een heel verhaal te doen en ze luistert geeneens want dr schijt serie is belangrijker

5 likes