Waar erger jij je aan? #2

Overmatig gebruik van smileys

Wanneer je een film download en er Koreaanse ondertiteling bij zit :roll_eyes:
(die je niet kunt verwijderen)

3 likes

Oh wat shit zeg! Heb wel vaker gezien dat mensen daar problemen mee hebben. Zou toch een oplossing voor moeten zijn. Ergens in een FAQ van/over instagram? Ik hoop dat je iets kan vinden zodat je snel insta famous wordt haha

1 like

Ik las dit als : zie ik eruit als een wrijfwijf

1 like

In ons studentenhuis hebben we sinds kort een smart tv, maar heel vaak klik ik op mijn mobiel (bijna) op het knopje om YouTube te streamen op de tv. Heeel irritant, want dan zit ik bijvoorbeeld op mijn kamer Monica te kijken ofzo, en dan verspringt de tv in de woonkamer ineens naar dat YouTube filmpje. Is nu alleen nog maar gebeurd toen er geen huisgenoten aanwezig waren, zou heel awkward zijn denk ik. Ook net weer kreeg ik de optie op deze site te streamen??? Hoe zet ik dit uit?

Zit zwetend in de wachtkamer want ben hier 2 keer zo snel heengefiets. Wacht nu al een kwartier

Het is de eerste afspraak van de dag dus hoe kan alles nĂș al uitlopen ugh

Afgelopen dinsdag heb ik de laatste aflevering van We zijn er bijna gekeken. Twee vrouwen hadden een liedje gemaakt als bedankje voor de reisleiding. Drie keer raden wie al twee dagen dat deuntje in haar hoofd heeft :smile:

4 likes

Lalala bakje
Lalalala zakje
Lalalala takje
Voor elke caravan

Ok dit heb ik er van onthouden hahaha

1 like

Bla bla blabla jurkjes
Bladiebladie hakjes

Zoiets zat er ook nog in :joy:

4 likes

Hahaha en ze lieten ook continu hetzelfde stukje zien. En dan 100x oefenen, lang nagedacht over elk woord. En dan is het zover, zingen ze met 45 man door elkaar en versta je er geen woord meer van. :joy:

2 likes

Hahaaha ik heb dit met een aflevering van een heeeeeele oude reality tv show waarin de dames om de rockster waar ze om vochten te mogen daten een liedje moesten maken want ‘muziek is heel belangrijk voor hem’. Ik zing het 4 dagen later nog steeds

2 likes

In strakke pakjes. Dat is het enige wat ik onthouden heb. lalalala in strakke pakjes.

3 likes

Ik zit op school te studeren in de bieb en tegenover mij zitten twee gasten die ten eerste loeihard zitten te lullen en tussendoor gaat steeds een keiharde ‘ping’ van zijn telefoon af. Echt serieus als je dat geluid aan laat ben je gewoon ZO asociaal? Echt de hele tijd gaat dat ding af en hij lijkt het zelf niet eens door te hebben? :roll_eyes:

1 like

Dat er de laatste tijd telkens van alles op is bij de Jumbo en ik dan toch nog een stuk verder naar de AH moet lopen :unamused: Ook op de meest random tijdstippen, zo irritant.

Ik wilde pizza bestellen bij Dominos, wilde afrekenen en zag de bezorgtijd op zsm staan dus veranderde het naar 18:00, is de bestelling ineens €2,50 duurder?? Waar slaat dit op. Heb nu maar zsm gedaan want ben een krent.

2 likes

dus om je pizza om 18:00 te krijgen moet je extra betalen? nou dan komt je pizza dus nog later omg is dat normaal. je bestelde om 16:45

Dat ik even lekker buiten zit voor wat frisse lucht en dat er dan weer net hĂ­Ă©r een of andere tulpenkut moet gaan staan roken. Ga weg.

5 likes

Soms als ik in een topic gepost heb en ik daarna weer naar ‘ongelezen topics’ ga, staat er 1 nieuw bericht bij diezelfde topics. Dan ben ik -elke keer weer- helemaal enthousiast want misschien heeft iemand op m’n vraag geantwoord!!! MAAR ELKE KEER IS HET GEWOON MN EIGEN BERICHT gvd

13 likes

In onze bieb hoeft het niet verplicht stil te zijn helaas. Gelukkig gingen ze niet lang na mijn berichtje weg :ok_hand:

1 like

Dat is weer wat vergeten ben. Had me aangemeld voor een evenement (graduation show van mijn opleiding) en het is dus nu en dat valt me nu pas weer in. Stom van me, want misschien kan hierdoor iemand anders niet gaan (als het vol zou zijn)