Waar erger jij je aan? #2

Ik erger me aan mensen die een handleiding niet lezen voordat ze iets gebruiken. Heb een nieuwe melkopschuimer, met drie streepjes tot waaraan je melk moet inschenken voor cappuccino, latte, of gewoon warme melk. Mn huisgenoot doet er dan gewoon tot het derde streepje melk, want ze wilt melk voor drie cappuccino’s. Zo werkt het niet he, een handleiding bestaat niet voor niets.
Hetzelfde geldt voor mijn vriend die probeert te stoppen met roken door nicotinepleisters te gebruiken. In de bijsluiter staat een heel stappenplan, omdat je de pleisters moet afbouwen, op een gegeven moment moet je ze ook gaan knippen enzo en je moet ze elke dag dragen. Wat doet hij? Hij plakt dr ff een pleister op op de dagen dat hij het moeilijk heeft. Zo werkt het nieeeet

14 likes

Dat ik gekozen heb om de hele vakantie van mijn ouders niks in huis te doen en nu komen ze morgen terug en ben ik alleen al een half uur aan het stofzuigen

5 likes

Ik zappte langs npo 1 waar nu het sterren muziekfeest op het plein bezig is maar dit is zo ongemakkelijk om naar te kijken. Dit is echt iets typisch Nederlands volgens mij, die C artiesten met hun slechte teksten en al die deuntjes lijken op elkaar. Het publiek wat blijkbaar met ieder nummer mee kan zingen en overdreven dansen (vooral die tieners als de camera op hen gericht staat) en dan die kleding die de artiesten dragen. Man man man wat doe ik mezelf aan
01-robgeus-e1420995470659

8 likes

Ik had Buys zoenen gekocht en ik verheugde me er helemaal op om er eentje tijdens mijn pauze te eten. Maak ik de doos open en zit er allemaal nat siroop aan de binnenkant? De zoenen zien er ook helemaal zompig uit. Heb google geraadpleegd en blijkbaar komt dit dus echt vaak voor. Wat een deceptie. :frown:

Als een artikel veel likes heeft en er veel vragen worden gesteld maar niemand het koopt. En dan een zeer schappelijke prijs. (70 tot 80 procent korting van ootspronkelijke prijs en ongedragen) Kopen die hap, verlos mij van mij spullen en maak mij rijk :money_mouth_face:

Neem contact op met de fabrikant stuur ze een pic en misschien wordt je overgoten met lekkers.

1 like

Jaa, je moet echt klagen. Voor je het weet krijg je free zoenen! :nail_care:

1 like

@anon26776401 @Kaarsgeur Ik hou van deze spirit hahaha. De site ligt er nu uit, maar ik ga het misschien wel proberen. :tipping_hand_woman:

1 like

Ik lees dit en denk alleen maar: is dit geen veiligheidsrisico? Tijdens de spits een soort fuik creëren op het drukste station van Nederland en het ook nog eens aankondigen.

4 likes

Een fuik gemaakt van honderden politieagenten lijkt me weinig uitnodigend voor de gemiddelde terrorist?

4 likes

Mijn vriend moet straks in mijn auto rijden. Vind ik allemaal best. Alleen mag ik morgen weer gaan klooien met se binnenspiegel om die goed te zetten. Daar heb ik me toch een pesthekel aan.

Daar heb je een punt :sweat_smile:

1 like

Ik ben de laatste tijd wat afgevallen (niet heel veel, 3 kilo ofzo) en het is zo raar. 2 mensen hebben het al gezien als een reden om over m’n buik te wrijven :confused: zo… Ziet er goed uit ‘wrijf wrijf’

Blijf gewoon van m’n buik af…

3 likes

Aan degene die voor mij zit in deze bus en het geluid van haar toetsenbord aan heeft staan… Leuk voor thuis maar niet in de hus. En dan ook echt al een half uur aan het typen :roll_eyes:

1 like

Ja inderdaad. Doe gewoon normaal en blijf van me af :frowning_face:

Aan H&M. Het duurt zolang voordat ze een retour verwerkt hebben :confused:

heh? wat bizar dit
in wat voor context??? familie? collega’s?

Arrgghh bij mij ook ZO vaak problemen! Het helpt bij mij wel om de app af te sluiten en even vliegtuigstand aan en uit te zetten. Dan kan ik het iig annuleren, maar dan ben je het wel kwijt helaas.

M’n broertje en m’n dans lerares. Ik vind het lief dat ze enthousiast zijn hoor, maar het blijft vreemd

En als je met je normale camera app filmt, en daarna op instagram plaatst? Dat gaat bij mij altijd wel goed😊