Mensen die het verschil tussen kennen en kunnen niet kennen.
Volgens mij is dat iets wat in Den Haag veel voorkomt.
Het doet me ook altijd denken aan dit liedje
Maar het is zo raar als iemand zegt: ik kon hem
Ja ik moest er ook aan wonnen
Ik kan mensen niet serieus nemen als ze dat zeggen
Ik zat met een grote groep mensen ergens in een restaurant te eten. Er bleek iets fout te zijn gegaan bij het doorgeven van dieetwensen omtrent vega/vegan. Super vervelend voor de vegaâs en en veganisten, maar gelukkig had het restaurent het heel snel opgelost. Een persoon gaf aan veganist te zijn en daar werd dan ook extra moeite voor gedaan. De volgende ochtend bij het ontbijt zit hij gewoon twee gekookte eieren en een boterham met kaas te kanen??? Je gaat dus extra eisen stellen in een restaurant, maar wanneer je heel veel keuze hebt op een andere plek kies je voor kaas en eieren? Aan dat soort types kan ik me dus best wel ergeren.
Edit: Ohja, al het eten werd voor ons betaald dus het is geen geldkwestie
Dat er nu al weer allemaal gezeur en regeltjes zijn over de vakanties van volgend jaar. De mamaâs krijgen voorrang in de schoolvakanties. Wat dus weer betekent dat ik waarschijnlijk weer niet op vakantie kan. Mijn vrienden werken allemaal in het onderwijs en ik wil gewoon graag met hen op vakantie. Maar ja ik ben geen mama he. En dan wordt er doodleuk gezegd, ja als je kinderen neemt kan je over een paar jaar in de vakanties weg. Ik wil verdomme geen kinderen vanwege een erfelijke ziekte waaraan ik mijn moeder dood heb zien gaan en wat echt vreselijk was. Stom gedoe ook altijd.
Ik heb een nieuwe blouse van de h&m gewassen, maar hij is mega erg gekrompen? Hij is echt lelijk en ondraagbaar geworden, maar weet niet of ik de bon nog heb.
Dat ik net vakantie heb gehad en nu een hele lijst bedenk met dingen die ik eigenlijk had moeten doenâŠ
Ik ben in de bus omringd door mannen die iets te enthousiast zijn geweest met de deofles. Fijn, zoân AXE-geur in de morgen.
De herrie die mijn collegaâs maken in de ochtend.
Er kwam gewoon iemand (vals) zingend binnen. ARGHH ik moet nog wakker worden.
Beter dan een zweetlucht
Klopt, maar ik zit al 50 minuten in deze busđ«
Ik las het al op je instagram, zo vervelend!
Heb kunt ook altijd nog naar een Rabobank toe. Daar staan computers waar je op internet kunt inloggen en er ligt een scanner naast!
Maar de rabowinkels gooien ze er ook gefaseerd uit lijkt wel!
Aankaarten bij je teamleider/manager? Want dit is niet echt eerlijk zo. Je zou ook nog kunnen zeggen dat je geen kinderen âmagâ krijgen door je erfelijke ziekte waardoor je dus nooit op vakantie in de vakanties zou kunnen. Al zou dat niet nodig moeten zijn, maar goed.
@monkeyslut Als je hem gepind heb kun je met datum en tijd van het pinnen teruggaan, dan kunnen ze zien dat ie onlangs gekocht is.
Van die chicks op instagram die dan in hun story iets zetten als âOhh weet echt niet wat ik aan moet met dit weerâ of âHihihi deze broek is zoooo lelijk net een pyjamabroekâ of âik zie er echt uit als een oma vandaag hihiâ en dan wel zoân super geposeerde spiegelfoto van hun outfit maken. Jezus dat is toch gewoon vissen naar complimenten als je het echt zo lelijk had gevonden had je het ook echt gedeeld met je 500 volgers ja
Godver dit vind ik irritanter dan ik zou moeten haha
Ik vind dit altijd zo vervelend. Bij ons is dit ook aan de orde en daarnaast ook nog âwie het eerst komt wie het eerst maaltâ. Maar ja, wat doet een collega: die plant alle vrije dagen al een jaar van tevoren in. En natuurlijk ook al die gunstige dagen (hemelvaart, pinksteren, pasen enzo). Nou ik weet een jaar van tevoren niet welke dagen ik vrij wil en ik ga dat ook niet veranderen.
Overigens vind ik de reactie die je hebt gekregen echt buiten proporties. Het zou echt niet zo mogen werken.
Wat ontzettend stom en dan nemen die mensen met kinderen zeker 3 volledige achter elkaar op? Jouw reden moet net zo hard kunnen meetellen als dat van hen. Desnoods dat al die vrouwen met kinderen niet allemaal 3 weken vrij krijgen maar 2 weken achter elkaar of 10 dagen of zo en de rest een ander deel van het jaar zodat jij ook gewoon tijdens een schoolvakantie weg kan met je vriend.
Waar staat het dat een moeder voorrang krijgt op vakantie. Dat vind ik de meest belachelijke regel die er verzonnen kan worden. Jij hebt net zo veel recht op vakantie als ieder ander. Ik zou dit zeker aankaarten.
Als men vraagt rekening te houden met, dat kunnen ze wel vragen. Maar jou niet verplichten.