Waar erger jij je aan? #2

Je kan je mobiel op vliegtuigstand zetten en dan naar de chat gaan. Oh nee wacht, kan dat wel met een afbeelding…

Gadverdamme ik ruik de rotlucht serieus tot hier! Ik rook het eerst voordat ik het zag. Het ruikt naar een combi van verrotte camembert en wiet :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

En hij heeft zijn muziek enorm hard opstaan in de stiltecoupé

10 likes

Volgens mij kan je als iemand je een whatsapp stuurt in je gallerij kijken. Nja niet altijd soms moet je de foto downloaden soms niet. Maar ik had wel eens dat ik mn whats app niet opende en dan in mn gallerij allemaal fotos had die ik niet gemaakt had haah

1 like

Iel. Heb je er iets van gezegd?

Ja die Rabo Scanner is ook echt zo’n arremoei. Ga gewoon met de tijd mee en verzin iets nieuws. Zo irritant als je iets wilt bestellen maar je dat ding niet bij de hand hebt…

En wow er dan ook nog geld voor vragen :roll_eyes:

1 like

Wow wth :flushed: dat is echt duur. En waar de fuck is die camera voor dan

Mensen moeten jou altijd hebben he in de trein

1 like

Mensen die op United Wardrobe kleding poseren met een duckface. Als ik eenden wil zien ga ik wel naar de vijver naast mijn huis. :japanese_goblin:

4 likes

Mannen die zo graag hun ~ mannelijkheid ~ willen benadrukken door stoer doen over het eten van vlees.

9 likes

Dat mijn vriendin als ik met haar wil drinken (zuipen) nooit wil en ze een aantal dagen later wel met vriendinnen kan zuipen??

2 likes

Ik snap niet waarom je niet gewoon Londen zou zeggen

4 likes

Ik heb weer enorme drang om te gaan snaaien dus ik moet echt naar bed gaan

Ik heb wel truffelchocolade die ik zelf niet op krijg. Heel enthausiast gekocht laatst maar ben gewoon te moe om steeds naar beneden te lopen. :frowning:

1 like

Ben maar in een andere coupé gaan zitten.

1 like

Ik dacht dat de batterij van m’n telefoon super slecht was maar m’n zus zei dat ik hem een keer helemaal leeg moet laten lopen tot ie uitvalt en nu staat ie al een paar uur op 1%. Hij geeft het dus gewoon niet goed aan, irritanttttt.

Dat de verwachte leverdatum van m’n auto 30 augustus was (overmorgen dus) en dat ik vanavond een mailtje kreeg dat de verwachte datum nu 15 november wordt wtf. In totaal 7 maanden wachten, als ze die datum wel gaan halen

callibreren, heb je een iphone? leg m aan de oplader, aan/uit en homeknop (ouder dan een 7) of volume lager (7 of nieuwer) tot ie gereset is, dan volledig opladen en na volledig opladen nog minstens 2 uur later leggen. Komt je software weer overeen met je batterijstatus

groet,
de Applehelpdesk

10 likes

Maar reset ie dan m’n hele telefoon aka ben ik dan alles kwijt? Want dat wil ik niet haha

nope, hardreset stopt alleen lopende processen aka niks verloren.

en als ik dan toch bezig ben, mocht je batterij echt slecht zijn, zorg ff voor een itunes of icloud kopie maken, mocht ie dan op n gegeven moment vervangen worden heb je alles gewoon backed up en kan je dan super simpel terug zetten. Want als je telefoon gerepareerd wordt, kan je geen data meer terug halen in veel gevallen. Bij jou niet aan de orde nu hoor, maar zoveel mensen meegemaakt zonder backups.

iedereen die dit leest, neem n minuut de tijd en maak n backup, als er dan iets gebeurd heb je iig je contacten etc, is n momentopname dus idealiter doe je t vaker/automatisch maar goed dan heb je iig je basis.

applehelpdesk out.

5 likes

Ja ik maak nooit back-ups (maar hecht gelukkig ook niet heel veel waarde aan wat er op mn tel staat). En hij heeft nu al een tijd geen back-up gemaakt want geheugen is vol.

Ik ga het doen!!! Maar eerst even resetten

1 like