Nee allemaal losse aapjes. Ik doe niet aan groepen op het werk.
Ik heb een kutdag en heb net in het kader van selfcare een groen sapje gekocht. En het is Heel Erg Vies. Ik erger me aan mezelf, waarom kon ik niet gewoon chocolade eten zoals normale mensen? Waarom moest ik uitgerekend nu de healthy fitgirl willen uithangen 🤦
Haha oeps! Nou, het lijkt er soms wel op.
Gewoon 1 keer duidelijk maken dat je vakantie hebt en na je vakantie weer reageert op werkgerelateerde zaken is zeker niet voldoende?
Mensen die uit het niks al hun frustratie op jou afreageren en 2 min later vet blij tegen je doen.
Nee tyf nou ook maar op joee.
Ooooh hier kan ik ook totaal niet mee omgaan. Mensen die me het ene moment afbekken/afsnauwen en het volgende moment heel leuk doen en over koetjes en kalfjes willen praten.
Vaak heb ik dit in werksituaties.
A verpleegkundigen die zich beter voelen.
Bitch wat doe je dan in de ggz?
En damn, ik heb tenminste niet die arrogantie.
De onbeschoftheid van de caissière bij de Kiosk. Ik vroeg om een pakje L&M menthol. Geeft ze eerst het rode normale pakje. Dus ik zo sorry dit is de normale. Oké welke wil je dan de blauwe? Ik zo ja graag. Geeft ze de light versie die op een paar accenten blauw na wit is. Zeg ik o ik heb het over de donkerblauwe. Vervolgens zei ja dat kan ik toch niet raden. Nee je had het gewoon de eerste keer kunnen horen als je de vorige klant netjes gedag had gezegd voordat je mij erbij riep. Staat de andere collega er een beetje schaapachtig lachend bij. Ik was redelijk geïrriteerd maar heb haar maar in de waan gelaten dat de fout bij mij lag. Bleef tenminste een van ons nog beleefd
Ik heb een vriend sinds de middelbare school en we waren vroeger vrij close. De laatste paar jaar merk ik dat hij alleen nog maar wil praten als er iets mis is, en dat ik dan even voor psycholoog moet spelen. Doei hoor
DIT x1000. Ik help graag mensen door moeilijke periodes heen hoor, maar van sommige mensen hoor ik 2x per jaar wat en dat is TOEVALLIG altijd als ze slecht in hun vel zitten
We moeten eigenlijk gewoon een goed psychologen tarief gaan vragen
Iemand in de trein belt echt keihard. Wtf doe ff normaal iedereen kan het horen
Ja volgende keer stuur ik een tikkie van €30p/u.
Note: echte vriendinnen help ik wel altijd graag hoor, het gaat meer om kennissen die dus nooit contact opnemen behalve als ze 1x per jaar hun hart uit moeten storten
Haha same hoor. Ik sta altijd klaar voor anderen, maar niet voor mensen zoals hij. Al voel ik me dan ook wel weer soort van veplicht toe want we waren vroeger echt goede vrienden en dan geef ik hem elke keer weer een kans :’)
Heel heel herkenbaar. Kan zo vijf mensen aanwijzen waarvoor ik elke keer veel moeite doe qua hulp aanbieden en ze uit hun dal praten maar die verder zo goed als NOOIT oprechte interesse hebben in mijn leven.
Opnieuw bestellen met dat gratis ding erbij en bestelling zonder gratis ding retourneren
Boyfriendfrustratiesssss
We wilden iets gaan doen vandaag. Naar Centro in Oberhausen? Ok, doen we. En toen zei ik: wow, zo snel heb je nog nooit wat besloten. Zelfs als je beslist dat je moet gaan poepen duurt dat eerst 20 min waarna je 30 min op de wc zit, terwijl je “zooooo nodig moet”.
Zegt ie: Je hebt gelijk, ik moet poepen. En nu zit ie daar al minstens een kwartier
Die vriend van mij vroeg na al z’n gezeik hoe het met mij ging, ik antwoordde, en sindsdien negeert hij me
Waarom doe ik dit nog
Dat er 9 van de 10 keer gedroogd fruit zit in muesli als je iets anders wilt dan basic zonder. Kots ik echt van.
vieze kattenbakken