Ja bah! Ik haat rozijnen (en ander gedroogd fruit) en het is godsonmogelijk iets zonder die vieze dingen te kopen.
Deze vond ik altijd wel ok:
https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_434d50303435373134_1_LowRes_JPG.JPG?options=399,q75
Ik heb dat met kokos. Ik vind dat zo vies en t staat vaak ergens verstopt in de ingredientenlijst ipv lekker groot op de voorkant of afgebeeld waardoor ik het koop en dan na 1 hap uitkots
Ugh ja die rozijnen blijven altijd zo tussen je kiezen plakken
Ik wil zulke mensen altijd tackelen
Ik zeg altijd iets te hard ânee hoor het lukt zo wel, dankje!!!â En beuk ze vervolgens omver met mân tas.
Een straatfestival hier op het pleintje voor mijn deur. Vrijdag van 18 tot 23u30. Gisteren van 10 tot 23u. Vandaag van 10 tot 22u30. Knalharde kutmuziek zoals ze het in 2015 speelden.
En nu is er een workout of iets aan de gang en de trainer vindt er niks beter op dan de hele tijd (iedere 30 seconden) WOOHOOOOO in de microfoon te roepen.
De e-learning voor het wft examen. Ben er ZO klaar mee.
Dat mensen die dichtbij ons staan zo fucking egocentrisch zijn. Gadverdamme. Mân vriend heeft de afgelopen weken in de avonden en hele weekenden mân zus geholpen met verhuizen. Hij is een grote vent die hele wasmachines en koelkasten trappen op en af zat te sjouwen in zân eentje. Aan ons huis moet nog vĂ©Ă©l aan gebeuren (daar ervaart hij veel stress van, zit ook nog eens tegen een depressie aan), hij heeft een veel te drukke, lichamelijk zware baan en ik werk ook 50 u in de week, maar we helpen ze graag. Hij is zo zo zo lief, te lief soms. Ze wonen ook nog eens een uur rijden bij ons vandaan. Nu hebben we een keuken voor ân prikkie gevonden. Vriend MOET die vandaag ophalen van de verkoper, 50 min rijden. Hij allemaal aanhangers, busjes, schoonvader geregeld. Maar, de kindjes van mân zus vieren vandaag hun verjaardag. Ik had mân zus al gebeld en gezegd, joh, als we iets geks tegenkomen dan zijn we wat later, maar hebben absoluut de intentie om te komen. Vriend heeft paar weken geleden zelfs nog schoentjes voor ze gekocht en er liggen hier dure cadeaus die ze graag wilden hebben. Kreeg ik vrijdagavond half 12, vriend kwam net binnen van heel hard overwerken, een heel epistelchatje (!!) in de groepschat van facebook dat mân zus het idee had dat we hun aan ât voorbereiden waren dat we niet kwamen en dat ze dat heel erg vond. Vriend nog gereageerd dat hij net thuis kwam helemaal kapot, dat onze intentie echt is om te komen. Krijgt hij een reactie dat ze schrikt van zijn âkille reactieâ. Ik weet niet eens meer wat ik moet zeggen.
Daarnaast passen mijn vriend en zijn vriend op katten van een gezamenlijke vriend die op vakantie is, we kwamen gisteren weer laat, half 12, thuis omdat hij nog allemaal shit moest halen in de bouwmarkt voor die keuken. Vraagt mân vriend op WhatsApp aan die vriend of hij nog bij die katten is geweest, krijgt hij terug dat hij dronken is en niet meer kan rijden. Vriend was 1 uur thuis, die kattenbakken waren ook nog eens niet uitgeschept. Mijn vriend staat al-tijd voor hem klaar. En andersom⊠nu is hij om 6 uur vanmorgen opgestaan, moeten we ons zo haasten naar mân zus Ă©n nĂłg een keer die kutkatten eten geven.
Ik weet het allemaal niet meer hoor. Zo klaar ermee.
Niet quote ajb, ik moet dit ff kwijt.
Dat mensen doen alsof je een of ander ondankbaar kutwijf bent als je niet van verrassingen houdt. Mensen organiseren iets voor mij en het moet per se een verrassing zijn wanneer het is. Ik haat dat echt, want dan voel ik me naar over alles wat ik plan of als ik een keer in mân gore ongewassen stinkkloffie thuis wil zitten. Laat me gewoon weten wanneer het is, dan hou ik er rekening mee en heb ik er hartstikke veel zin in en plezier in en ben ik ook gewoon net zo dankbaar voor het feestje etc. Maar nee het moet een verrassing zijn en dan ben ik stom omdat ik dat vervelend vind.
(Dat zegt trouwens niemand maar dat gevoel krijg ik)
Zucht.
Ik was net in de AH en een vrouw stond midden in het pad de Privé te lezen boven haar lege kar. Ik moest zijn waar zij stond, maar daar stond ook een paal (hoedan?). Ze werd echt woest toen ik vroeg of ik precies op die plek mocht zijn. Ga lekker bij de koffiecorner staan, mevrouw!
Ik heb geen zin om boodschappen te doen en wilde spaghetti aglio e olio maken, want die ingrediĂ«nten heeft iedereen altijd wel in huisâŠIS DE OLIO OP
Dat er geen standje 7,5 op mijn inductieplaat zit. 7 kookt te zacht, 8 te hard.
Ik haalde er altijd veel plezier uit om tegen die mensen te zeggen dat ze hem eerst moesten kopen en dan mochten gaan lezen. En als ze niet luisterden naar mij stuurde ik de bewaker er ook nog een keer heen en stond ik op een afstandje stiekem mee te kijken en te lachen
Edit: toen ik in de supermarkt werkte
Aan de Hans Anders, bijna 2 weken geleden lenzen besteld. Volgende dag een mailtje met vertraging, prima kan gebeuren. Na een week nog niks binnen en geen reactie op mijn mail. Vanochtend gebeld en 10 minuten in de wacht gestaan zonder resultaat. Dus nu er maar een tweet tegenaan gegooid en daar reageren ze wel binnen 5 minuten opâŠ
Nu maar hopen dat ze mn lenzen ook snel kunnen regelen.
Ik vind van die mason jars met papieren rietjes om uit te drinken dus echt om te janken. Die rietjes lossen op als je ze langer dan 10 seconden in je mond hebt, maar gewoon verder drinken uit die pot kan ook niet want dan stroomt alles langs je kin omdat hij daar niet voor gemaakt is. Geef me gewoon een glas en doe niet zo hip
Heeft ze inmiddels gereageerd en hoe ken je die persoon bijna je hele leven als je net verhuisd bent?
Ik ergerde mij vandaag aan een man in de trein die in zijn neus stond te peuteren. En aan de vrouw die op een kauwgom kauwde alsof haar leven er vanaf hing
Aan een collega die nog geen 2 weken geleden een maagverkleining heeft gehad. Meneer kwam vandaag even langs tijdens de lunchpauze. Hij had bij zich; kibbeling, broodje kroket en patat.
Super verantwoord wel
âJij bent vormgever toch. Welk lettertype is dit op mijn 12 jaar oude visitekaartje uit Wordâ
ja joh, ben een lopende lettercatalogus. Gebeurd met echt te vaak dit.
Haha dat poppetje met die baard lijkt echt sprekend op mijn vriend