Omg de gast naast me in de trein heeft zijn geluid aan op zijn mobiel en krijgt continu berichtjes, word knetter. Boze blikken helpen niet, wat een eikels. Hij zit ook continu op zijn mobiel dus zet die kut geluiden gewoon uit!!!
Bedrijven/telefoonnummers waar je moet inspreken waar je over beltā¦ zo ongemakkelijk en altijd moet ik eerst drie keer herhalen wat ik bedoel voordat de computer begrijpt wat ik bedoel
Hoe kan je eigenlijk zien dat je een topic op negeer hebt staan?
Ik kwam er vandaag achter dat ik het boulevard topic op negeer had staan, vond het al zo vreemd dat het verdwenen was haha.
En nu ben ik benieuwd of ik nog meer op negeer heb staan.
Ik lees dit en raak gewoon geĆÆrriteerd haha, succes vandaag!
(Door het OV niet door jou BTW)
Ah top bedankt, was zelf al aan het zoeken geweest, maar kon het niet vinden.
Heb niks meer op negeer staan gelukkig.
De reclames tijdens online terugkijken. Als ik iets terugkijk op Net5 (op internet) dan MOET je die browser en dat tabblad openen tijdens de reclame?!?!? Anders speelt het niet af. HALLO en dan gewoon 3 x 7 advertenties.
Het is ook monteur eigen om iemand anders zān werk af te kraken. Ik heb nog nooit een monteur over de vloer gehad die iets aardigs had te zeggen over zān voorganger.
Als je gezellig met iemand aan het afspreken bent en diegene de 9292 app erbij pakt om te kijken wanneer ze weer terug kunnen met de trein
Als ik mijn spiegeltje uit mijn tas pak om mijn lippenstift bij te werken of om te kijken of ik niks tussen mijn tanden heb, en mensen dan reageren met: āHet zit wel goed hoor.ā
Dat wil ik juist graag zelf checken voordat ik er 's avonds pas achterkom dat ik de hele dag met spinazie tussen mijn tanden rondloop.
Haha lief dat je het vraagt! Ik heb nog twee uur geĆÆrriteerd zitten wachten op de tv. Toen ie kwam zat hij echt in een mega grote doos en was ik inwendig boos dat het zoān achterlijk groot ding was.
Mijn vriend stond al schrap toen hij uit zijn werk kwam en bood al gelijk zijn excuses aan bij binnenkomst. Toen kon ik niet meer boos zijn haha. āS avonds heeft mijn vriend hem uitgepakt (ik wilde inmiddels principieel geen moeite meer voor de tv doenā¦) en toen viel de grote wel mee.
Stiekem ben ik nu best blij met de tv
Aan van die ākindvriendelijkeā draaidoppen. Doucheputje is verstopt en wilde van dat HG ontstopperspul erin doen, maar kreeg met geen mogelijkheid die dop eraf (braaf gedaan wat op de verpakking stond). Uiteindelijk maar met brute kracht met een schaar een gat in de fles gemaakt
Ik voel met je mee. Heb ook altijd ontzettende moeite met van die kindersluitingen. Zit je dan mooi met je academische opleiding. (Dat zeg ik dan vaak ook hardop tegen mezelf)
Haha ja, mijn handen doen nu echt heel veel pijn ook
Ja, ik ken het. Pas is het me trouwens wel een keer gelukt. Ik was helemaal verbaasd ook. Ik denk ook niet dat ik het kan reproduceren want het was echt een lucky actie in een golf van frustratie. Ben die dingen ook zoo vaak mer messen of scharen te lijf gegaan. Dit doet me echt goed, dacht altijd dat ik de enige was die zo achterlijk was. Dat kan je als belediging opvatten maar doe maar niet!
net als kapsters en nagelstyliste die kraken elkaar ook altijd helemaal af
Ik moet morgen een dagcurve laten prikken en ik mag het niet zelf doen (āde kans bestaat dat je de uitslag manipuleertā).
Dus nu moet ik tussen 07.30-08.00 nuchter naar de prikpost. Ontbijten, 2-3 uur later weer naar de prikpost. Maarrr de prikposten in de buurt zijn maar beperkt open dus moet ik helemaal naar een verre. En de laatste afname moet bij het lab van het ziekenhuis gebeuren. Het is maar dat ik niet hoef te werken, maar mān hele dag moet ik dus om die afspraken plannen
Heuj vakantie! Om 10.00 uur de eerste appjes alweer binnen van mijn werk. Ben in staat alle collegaās tijdelijk te blokkeren.
Wij hebben geen werktelefoons helaas.
Als iemand zonder mij te waarschuwen iets gaat vreten met veel smek geluiden.
Dan moet ik snel oortjes zoeken en werkt mn telefoon niet mee zitten mn oortjes in de knoop.
Zeg gewoon " Hey ik ga hier even ontiegelijk goor lopen smekken maar doe maar je oortjes eerst in dan wacht ik even "
Kun je niet tijdelijk uit de groepsapp gaan? Dat word bij ons veel gedaan en scheelt een hoop! Of zijn het allemaal prive appjes?