Waar erger jij je aan? #2

Ik heb die van Jordan! Maar ik had beter de extra dunne kunnen nemen. Dacht alleen dat die zo snel zouden breken. Deze week maar nieuwe halen.

1 like

Ik heb mezelf de goede gewoonte aangeleerd om te gaan sporten voordat ik moet werken. Dus ik sta om 05.30 al in de sportschool. Maar nu stond ik voor de tweede keer in 3 weken tijd voor een dichte deur, terwijl mijn sportschool 24/7 open is. Bloedirritant en de klantenservice is ook niet echt behulpzaam.

1 like

Ik vind dat al bijna laat :joy: terwijl dat best meevalt eigenlijk. Nu ga ik maar vanavond uit het werk, hopelijk is hij dan wel open maar dan is het zo druk altijd

dat als je radio 538 opzet je ongeveer 99% van de tijd lachende mannen hoort ipv muziek?? het is me een keer opgevallen en nu erger ik me er altijd zo aan

Sowieso vind ik dat er veel te veel gepraat wordt op de meeste radiozenders

19 likes

Wij gingen deze zomer een berg op lopen (met goede schoenen etc) en we werden lachend ingehaald door een meisje op Toms?? Ze dartelde als een berggeit naar boven en dat was kut want ik zat van tevoren te hopen dat ze slecht zou gaan.

6 likes

Ah das echt heel kut, waarschijnlijk betaal je er ook extra voor omdat deze 24/7 open is, of is dat niet het geval?

Nee Basic-Fit, dus valt mee qua kosten maar het is wel bloedirritant. Sta daar niet voor de lol zo vroeg haha

1 like

Mensen die een vraag stellen zonder vraagteken. Een vriendin van me doet dit heel vaak op whatsapp, bijvoorbeeld:
‘Ik kan niet komen vanavond’
‘hoezo niet’
of
‘weet je hoe dit werkt’
Ik vind dat altijd zo bot overkomen, alsof je niet eens de moeite neemt om een vraagteken te typen.

15 likes

Ik ben in een zure bui en zit me naar aanleiding van een gesprek tussen collega’s te ergeren aan mensen die kinderachtig doen over volwassen zijn. Van die mensen die dan half verontwaardigd, half proestend moeten melden dat ze zich ‘oud’ voelen als de cassière hen aanspreekt met ‘u’ of als iemand ‘mevrouw’ tegen hen zegt. Djeezes, stel je niet zo aan. Je bent gewoon een volwassen vrouw van 29 en mensen zijn beleefd tegen jou, bel anders ff de krant.

22 likes

Er was hier net een monteur en hij bromde dat allllles aan de keuken verkeerd was en moest zelfs lachen om sommige dingen, heb als een boer met kiespijn staan lachen

Erg grappig ja, m’n portemonnee huilt nu al :unamused::unamused::unamused:

Kan me echt ergeren aan al die montageklussen waar ik me zo achterlijk bij voel: auto’s, keukens, badkamers…echt 0 kennis en dat laat elke monteur me nog echt weten ook

2 likes

Mijn vriend maakt weleens muziek in opdracht voor bedrijven/instanties/whatever nou hartstikke leuk allemaal maar nu had hij dit jaar de opdracht gekregen om een fucking SINTERKLAASLIED te schrijven waardoor ik al sinds JUNI ELKE TYFUSDAG sinterklaasmuziek moet aanhoren.

Ik word echt GEK

40 likes

Iemand die ik op Facebook heb is hoogzwanger en post iedere week 4 mega uitgebreide updates over de zwangerschap (ergernis 1) en iedere keer eindigt ze met de hashtag: pragnant :sob::expressionless:

39 likes

We hebben een nieuwe tv gekocht en die wordt vandaag geleverd. Maar in plaats van de in avond (zoals aangegeven) zijn ze nu onderweg. Sterker nog, volgens het sms’je hadden ze er al 30 minuten moeten zijn. Dus heb ik mijn afspraak maar afgezegd en zit ik hier te wachten.

En nu worden er net koffie cupjes bezorgd. Ik word echt boos als mijn vriend dat sms’je voor de tv heeft aangezien. Zit hier nu mijn hele middag te vergooien met wachten op mijn enige vrije dag.

1 like

Dat het ‘Stel je persoonlijke vraag’ topic (1) niet verdwijnt uit mijn aanbevolen topics.
Nu klik ik hem elke keer aan, en vervolgens weer een foutmelding

7 likes

Argh ja hier stoor ik me ook aan, klik er ook steeds automatisch op.

1 like

Ik heb dat topic gewoon op negeer gezet

1 like

Hoe is dit afgelopen? :sweat_smile:

Ik was wat aan het drinken met een iemand van studie en ik kom er net achter dat ze ĂĄltijd gelijk wil hebben en heel erg generaliseert. Nu is dat niet erg en wil ik ook mijn gelijk, maar de argumentatie is echt rampzalig. Ze trekt dus conclusies die niet per se met het ander te maken hebben.
Ik ga er dan tegenin en dan blijft ze doorgaan zonder met een goed tegenargument te komen.

En ik kan me daar zoooo aan ergeren. Ik vind het ook erg dat ik me hier zo aan kan ergeren. En dus ook mensen niet hun gelijk maar laat hebben en er dus tegenin moet ga :disappointed:

Dat lukt me dus ook niet ( via telefoon) dan zet hij alle nog ongelzen topics o p negeer.

Ik moet nog toetsen invoeren dus ging een kwartier eerder naar mn werk, trein vantevoren gecontroleerd. Kom ik op het station stopt die trein opeens 1 halte voor mn werk. Staat ook niks in de app he.
En met de tram doe ik er langer over dus nu moet ik een kwartier wachten en daarna op hoog tempo die toets in zien te voeren :confused:
Ben er zo boos om, ik was doodmoe toen ik mezelf uit bed trok (voor als je dit later leest mijn trein ging nu om 5 voor 7 en dat is kakvroeg)