Als ik een jasje aan heb doe ik die uit, hang het jasje en mijn tas op. Doe mijn broek uit ga plassen, snuit mijn neus, afvegen, doorspoelen, broek aan, hemdje goed zetten, jas aan, tas om hangen, en dan handen wassen na het plassen.
Ohh ik had vandaag met iemand echt drie keer dat ik iets zei en dat ze ertegenin moest gaan (âis dat zo?â âWeet je het zekerâ âmoet dat niet zo?â). En dan denk ik echt: ben ik nou gewoon niet overtuigend genoeg (ik zei dit in mijn perceptie zonder twijfel) of ben jij gewoon zo koppig??
Ik erger me bij nader inzien toch meer aan Wijdag.
Mensen die de Ikea als een uitje zien en hun kinderen hun gang laten gaan. Er waren vandaag gewoon een dozijn krijsende kinderen en was bijna van plan om mee te krijsen uit frustratie
Moet hier ZO hard om lachen hahahahhahahaha wat is dit
Avonden zijn het veiligst voor Ikea. Maar liever gewoon online shoppen.
Bruin van der Duim
(Das echt een naam)
Ik moet echt lachen om je profiel naam. Normaal ga ik het liefst naar dit soort winkels op een doordeweekse dag maar ja ik heb een broer die niet kan plannen en ook mee moest
Een collega van me is pas 21, maar ze praat echt alsof ze al 3 levens erop heeft zitten en elke keer heeft ze erover dat ze vroeger dit of dat deed. Hallo kind, je bent net uit de luiers man.
Ik moest een e learning doen van mijn werk âintroductie nieuwe medewerkersâ en het was letterlijk gewoon het jaarverslag dus ik klikte er snel wat doorheen en toen waren de laatste paginaâs vragen van die domme vragen over het organogram en wat de adviesorganen binnen de organisatie zijn?? Ja sorry hoor dream on dat als je medewerkers dat weten.
En nu heb ik die kut test niet gehaald
Mijn vriend viert zijn verjaardag aankomende vrijdag. Grote groep vrienden had al toegezegd te komen, en we hadden er allebei wel zin in. Nu heeft zijn studievereniging ook een event op die avond gezet en een aantal mensen hebben al afgezegd voor mân vriend zân verjaardag?? Ik ben zo boos he. Dit is namelijk al de vierde (!!!) keer dat ze zoiets flikken. Ben zo ongelooflijk teleurgesteld in die mensen ook
Dit is een loze ergernis (want: waar bemoei ik me mee) maar ik vind het dus zo irritant als mensen naar een gebergte gaan met hun handtas, flatjes en een flinke laag make-up. Dat doen ze natuurlijk zodat ze goed op de fotoâs staan die ze elke 5 minuten nemen, waarbij filevorming ontstaat van mensen die er amper langs kunnen.
Ik neem ook fotoâs hoor maar ik kom daar in de eerste plaats wel om te wandelen (in ANWB-achtige outfit, zeg maar nog net niet met Nordic Walking stokken erbij) en te genieten van de natuur.
Wij hebben sinds kort een schoonmaakrooster in huis en er wordt wel schoongemaakt, maar echt super oppervlakkig en met Franse slag. Kan ik mn huisgenoten er weer op aanspreken of het zelf maar weer doen⊠bleh.
Ooh dit had ik ook op vakantje. Een hike van ruim 3 uur en dan waren er alkemaal mensen op slippers en met dikke spijkerbroeken aan die vooral veel aan het kreunen en steunen waren. Ga wegâŠ
Nu willen ze dat mân vriend zân verjaardag maar verplaatst zodat ze toch naar dat event kunnen ??
(kleine biecht; het verplaatsen ervan zou me echt heel goed uitkomen dus dat support ik dan weer wel)
Haha dat is het voor mij ook al. Ik weet nu ook al dat, op welke dag het ook is, ik mijn mond er echt niet over kan houden. Lekkere vrienden zijn het ook
hahaha nee het is dus een dikke Karl Lagerfeld
Heb tandenstokers gekocht (beloof na een tandartsbezoek altijd weer plechtig te gaan stokeren) maar ze zijn te dik (op de verpakking staat âdunâ).
Van waar heb je ze? Want bij mij passen bijvoorbeeld van die tandenstokers van de Kruidvat niet
Ik heb altijd die van Jordan en dan extra thin en die zijn wel dun genoeg