Dat ik vandaag echt al 5 mensen heb gezien met een bouwvakkersdecolleté.
Haha ik altijd een euromunt ofzo net zoals bij zo’n automaat
Ik stoor me enorm aan de Lili en Howick zaak. Moet ik daar nu echt elke keer een update van krijgen als ik de NOS site check?
Ja, het is een sneue case maar ik hoef niet 24/7 te weten wat de voortgang is.
Klinkt echt cold-hearted maar gaat dus meer om de media aandacht.
Precies dit dus en wat @Santeria zegt. Ben blij voor 't merk hoor, dat ze goed verkopen. Maar kan niet wachten tot de trend voorbij is en docs weer een beetje alternatief worden
Huh wat moet ik me hierbij voorstellen
Ik ben zelf in een niet-westers land opgegroeid tot m’n 10e, toen kwam ik naar Nederland.
Een vriendin van mij die voor exchange in het buitenland zit, zit mij te vertellen over de openbaring voor haar dat verschillende landen ook echt verschillen in cultuur en gewoontes hebben. Hoe ze in land x of y dingen anders doen en qua persoonlijkheid anders zijn maar aan de andere kant ook weer overeenkomsten met de westerse cultuur hebben, en hoe ‘dubbel’ dat is. Maar ze vertelt het dus zo van: ik zal jou ook leren wat ik heb geleerd.
Dan denk ik Ja leuk dat jij hier nu achterkomt, maar vertel het niet aan me alsof dat voor mij nieuwe informatie zou zijn.
En ik erger mij tegelijk aan mijzelf want ik vind dit een snobistische ergernis.
Weet iemand een goede manier om hier op te reageren?
Ik heb vandaag heel veel handen moeten schudden en je krijgt vaak echt van die mega stevige handdrukken. Mijn reuma vindt dat niet zo leuk dus heb nu onwijs veel last van mijn hand, maar vind het ook zo stom om geen hand aan mensen te geven…
Joh? Hebben ze in andere landen een eigen cultuur? Mind blowing hoor. Maar goed daar weet ik als van origine (nationaliteit) helemaal niks vanaf!
Ja dit is precies wat ik dan denk
Of was je opmerking sarcastisch wegens het feit dat het misschien niet relevant is dat ik een deel van mij leven in een ander cultuur heb doorgebracht?
RAnja
Nee juist niet! Alsof jij werkelijk niet zou weten dat er in een ander land een andere cultuur is. Je bent op je 10e naar hier verhuisd, lijkt me dat je een cultuurshock dan heel bewust meemaakt.
Ah nu zie je comment in de bedoelde toon haha. Ben een beetje traag van begrip vandaag.
Kut hangjongeren elke dag hier. Ga gewoon weg en neem je wiet en kutmuziek mee. Hoe moeilijk is het om naar de coffeeshop op twee minuten hier vandaan te lopen of om naar het grotere plein hier één minuut vandaan te gaan? Het binnenplein van mijn gebouw is ‘verboden voor onbevoegden’ verdomme.
eigenlijk alleen door zo te kijken kun je hierop reageren
Mijn man snurkt
Als het verboden is om daar te zijn, politie bellen!
Geef eens een voorbeeld van die jongens/mannen?
Even serieus: Kan ik er gezeik mee krijgen als ik dat doe? Een emmer gaat me wat ver, maar een glas water of zo zou ik best overwegen.
Ik erger me kapot aan vrouwen op openbare toiletten. Het duurt altijd zo fucking lang voordat ze klaar zijn. Wat zijn die vrouwen daar allemaal aan het doen?? Wat doen zij dat ik niet doe? Je doet je broek naar beneden, doet je plasje, je veegt af en je doet je broek weer aan en klaaaar! Ik hoor altijd een hoop geschuifel en 3 keer doorspoelen enzo.