Waar erger jij je aan? #2

Die kleine blauwe van de essence, volgens mij heet 'ie long lasting ofzo - Ik woon in het buitenland en elke keer als ik thuiskom koop ik er echt 3 want ik heb nog nooit een betere gevonden.

Ik ben net weer met een nieuwe studie gestart, nu zit ik in een groep met allemaal achttienjarigen. Oké dat had ik van tevoren kunnen weten, ik heb er zelf voor gekozen om dit te gaan doen, maar al mensen zitten nonstop de net aangemaakte groepsapp vol te spammen. De hele tijd paniek zaaien over hoe dingen werken en vooral elkaar lekker opstoken daarin.

2 likes

JA DIT. wil dit 1000x liken.

Dat leuke dekbedovertrekken bij H&M altijd meteen uitverkocht zijn

2 likes

Wanneer mensen Thais spreken. Het lijkt qua klank zooooveel op het Vietnamees, alleen kan ik het niet verstaan. En elke keer denk ik “oh ff goed luisteren naar wat ze zeggen” en dan blijkt het Thais te zijn :unamused:

3 likes

33

:hot_face:

8 likes

Ik erger me aan de vrouwen in de transformers films. Het zijn altijd van die bloedmooie, hulpeloze vrouwen die gered moeten worden :roll_eyes:

Waarom kijk ik deze film nog

5 likes

Je kan m’n gewoon van volgen afhalen! Dan is ie niet meer grijs. Als je je daaraan ergert?

1 like

Omg dank

Jaa dat was eigenlijk wel slim geweest! Wist niet echt dat je een mail als bijlage kon toevoegen.

Ik vind het goed om er iets bewuster/opener mee om te gaan. Om een beetje het taboe eraf te halen. Maar ik vind het jammer dat het zo geforceerd opgedrongen word. Dat hoeft van mij ook niet. Als ik ergens anders bloed plak ik er ook een pleister op

1 like

Maar kom jij vaak mensen tegen die er raar over doen? Ik nu inmiddels eigenlijk nooit meer (nu ik ouder ben en met volwassenen om ga :stuck_out_tongue: )

4 likes

Maar wat voor situaties dan?

Oké snap ik, wel vervelend in ieder geval! Irritant als mensen stom doen over zoiets normaals

1 like

Ik moet blijkbaar een abo hebben om mijn lievelingsprogramma bed and breakfast terug te kijken :sob:

Ik erger me heel erg en heel petty aan de dr martens trend. En dan ook aan de 200000 modemeisjes die ze alleen voor die trend hebben. Heel petty dit

6 likes

Haha maar als ze zo worden gedragen vind ik het wel weer leuk

1 like

Ja, ik heb deze petty gedachtes ook. Ik draag al sinds ik twaalf ben docs, en als ik dan door random mensen onder de modemeisjes word geschaard, vind ik dat irritanter dan nodig is, haha.

3 likes

Herkenbaar, of als je zoiets zegt ben je een hipster ‘omdat je het al droeg voordat het in de mode kwam’ daar kan ik ook ZO slecht tegen :grimacing:

1 like

@Hippe_kikker Haha, ja inderdaad, terwijl ik ze niet eens droeg om cool te zijn, maar het zijn gewoon hele fijne schoenen.

@HvO Inderdaad ja, wordt altijd zo gefrustreerd door die opmerkingen!