Waar erger jij je aan? #2

Ja, of van die bedrijven die gemaakt grappig gaan doen. Wil bol.com of NS nog wel eens een handje van hebben.

2 likes

ugh die van google zijn ook zo. Fix gewoon m’n probleem en doe niet zo hip

ik snapte je reactie ook niet haha
mis ik nu iets :smiley:

4 likes

Huh? wat bedoel je daarmee? Ze post toch niet over haar eigen onzekerheid?

1 like

Die kinderen zijn sowieso RGKs, kán niet anders met zulke ouders.

Hoewel Tooske misschien nog wel meer een RGK is dan haar RGK-kinderen, uniek. https://youtu.be/7AVe9NpTx98

4 likes

Haha ik heb een keer op die Leentje gepast, toen was ze nog een baby.

3 likes

Ik kan me zo ergeren aan mensen die zichzelf zelfverzekerd noemen, maar arrogant doen en bij wie je ziet dat het onzekerheid IS! (Niet hier op forum, in real-life) ik kan niet tegen ‘niet echte’ mensen… sowieso ben ik heeeeeel intolerant ten opzichte van arrogantie. Maar het geeft ook zulke mixed messages. Hoe je vervolgens zelf weer op die persoon zou moeten reageren… :roll_eyes:

Oh dat dacht ik, sorry!!

1 like

Een reactie waar je niks aan hebt, maar volgens mij ben je net naar het buitenland verhuisd, en dan lijken me dit soort dingen me éxtra klote… dus ik erger me met je mee op afstand haha

1 like

Haha wat een schattige emoji die kende ik nog niet

Ik haaaat wachtkamers, dus ik maak expres altijd een vroege afspraak. Zit ik nu al te wachten… Hoe kan je nu al te laat zijn.

YouTube heeft een of andere update gehad, en nu is de zoekfunctie zoooo irritant.

Aan docenten, zeggen dat ík het verkeerde heb gestuurd terwijl ik gewoon in m’n mailgeschiedenis kan zien dat ik het goede meteen al had gestuurd maar zij toen om wat anders vroegen en toen ik dat stuurde weer vroegen om het eerste :interrobang:️. Oke lekker vaag maar inmiddels zijn we twee/drie weken verder arggg en ze zijn stubborn dat ze niet eens willen toegeven dat ze verkeerd hebben gekeken. Maar ik houd maar braaf m’n mond.

De kruidenbakken aan mijn balkon worden al weken geterroriseerd door duiven. Het maakt niet uit wat ik doe, ze blijven er maar iedere keer opnieuw inzitten. Al mijn kruiden zijn plat en die krengen geven geen fuck. Ik heb satéprikkers geplaatst, hete kruiden gestrooid, alles. Huilen.

1 like

Waarom durf je hem niet in te leveren?

Uhm… hoe leg ik het uit. Sommige mensen ZIJN onzeker maar maskeren dat door arrogant te DOEN en NOEMEN dat zelfverzekerd.
Dat is ‘nep’ gedrag. Daar erger ik me aan… en kan ik slecht tegen. Ik houd van oprechte mensen… laat je onzekerheid maar zien, tot op zekere hoogte, en wees écht.

Disclaimer: dus NIET voor mensen op FF bedoeld. Gaat over mensen die ik in dagelijks leven tegenkom.

5 likes

Ik snap wat je zegt, maar het kost super veel moeite voor veel mensen om écht zelfvertrouwen te hebben, dat is niet iets dat je zo even doet. Zelfs al zijn mensen succesvol, populair of conventioneel ‘knap’, zelfs die mensen zijn vaak onzeker.

Anderzijds wordt je constant vertelt dat er niks zo aantrekkelijk is als zelfvertrouwen, dat mensen met zelfvertrouwen de halve wereld hebben en dat je eerst 100% van jezelf moet houden voordat je dat van iemand anders kan houden etc. Dus het is sociaal gewenst om zefvertrouwen te tonen, maar weinig mensen hebben dat echt, dus zie je idd vaak een soort opgezette façade van arrogantie/zefvertrouwen en een kern van onzekerheid.

Ik snap dat het onoprecht over komt, maar ik denk dat veel mensen er weinig aan kunnen doen.

10 likes

Zelfvertrouwen zit hem volgens mij niet in het overschreeuwen van jezelf, bijzondere kleding aandoen en daar een insta-post van maken met een diepe overdenking, maar dat wanneer je bijvoorbeeld een meningsverschil hebt, of iemand is boos op je, of je moet assertief zijn, dat je daar niet van binnen wankel van raakt. Of dat wanneer je bijvoorbeeld een keertje zonder make-up in de supermarkt loopt en je komt iemand tegen, dat dat okee is. Of dat je iemand op een integere manier feedback kunt geven, maar het ook kunt ontvangen. Dát is voor mij zelfvertrouwen.

22 likes

Misschien had ik het dan in het impopulaire meningen topic moeten plaatsen. Mijn punt is ook meer (vandaar de ergernis) dat ik mensen die er voor uit komen dat ze onzekerheden hebben veel aantrekkelijker/sympathieker vind… en dat kan ook te ver doorslaan hoor. Maar nou ja. Ik houd er maar over op :sweat_smile:

1 like

Ik ben denk ik een beetje een trut, maar dan voeg ik die eerste e-mail als bijlage bij mijn nieuwe mail en dan geef ik ook gewoon aan dat ze daar het correcte bestand kunnen vinden :sweat_smile:

7 likes