Ja, ik weet dat het anders is maar niks werkt. Ik beheer drie mailboxen en in alledrie de mailboxen staat geen enkele mail die gemarkeerd is. Een mail met vlaggetje zou normaal gesproken ook in die map ‘gemarkeerd’ moeten komen staan, maar die is ook gewoon leeg. Vandaar mijn frustratie
Oh wat irritant zeg! Dan weet ik het ook niet!
Ik erger me aan al die specifieke ergernistopics. Waarom is dit topic opeens niet meer genoeg voor alle soorten ergernissen?
haha ik snap wat je bedoelt, maar toch lopen ook die ergernissentopic’s best goed!
soms vind ik het fijn om in een thema te blijven, mensen reageren dan ook veel sneller op elkaar heb ik het idee
wat hebben we toch weer veel te klagen he. love it
Dit ja! Ik bak vrij veel en heb toch maar cups gekocht op een gegeven moment omdat dat omrekenen zo veel gedoe is. Maar ook bij bloem bijvoorbeeld, als je dat aanduwt past er veel meer in zo’n cup dan wanneer het er losjes inzit. Eigenlijk moet je het er ook heel los inscheppen, het vooral niet aanduwen en het dan met een mes voorzichtig afstrijken. Maar soms kijk ik dan weer bakfilmpjes waarin ze dat helemaal niet doen. Geef me duidelijkheid! Als je het allemaal in gewicht uitdrukt weten we in ieder geval zeker dat we het altijd over hetzelfde hebben!
Huilend van het lachen gelezen
Dankjewel.
Ik krijg echt superveel van die seks-oproep-mailtjes in m’n spam. Soms seipelt er eentje door naar m’n inbox. Echt héél irritant.
"Welkom. Hoe is de stemming? Hoe ga je heen Olga. Ik zag je pagina op de website van het bruid agentschap en ik vond het leuk. Ik wil u te ontmoeten en u te beter weten. Vertel een beetje over je leven! Wat vind je leuk om te doe dan? Ik sturen je mijn foto’s! Ik hoop dat je zult waarderen. Ik zal op een bericht "
_“Mijn borsten zijn niet echt en ik was voordat ik ze liet vergroten een verlegen meid met weinig eigen waarde. Nu voel ik mij trots en gelukkig en wil ik dit geluk met de hele wereld delen. Ook met vreemde mannen, want welke man houdt er niet van een paar stevige borsten om in te knijpen. Ik wil ze laten zien tijdens een heftig liefdesspel. Wil je ze aanraken?”
Neen.
Haha, echt he! insert candlelight muziekje
Mijn borsten
zijn niet echt
en ik was
voordat ik ze liet vergroten
een verlegen
meid met weinig eigen waarde
Nu voel ik mij trots
gelukkig
wil ik dit geluk met de hele wereld delen
Ook met vreemde
mannen
want
welke man houdt er niet van
Een paar stevige borsten om in te knijpen
Ik wil ze laten zien
een heftig liefdesspel
Wil je ze aanraken?
Olga
Ik vroeg me laatst nog af of er daadwerkelijk mensen zijn die dit geloven? Het moet bijna wel, want anders zouden er niet zoveel van die mails worden verstuurd. Maar hoezo geloof je dat ene Olga waar je nog nooit van hebt gehoord zomaar contact met je opneemt omdat ze zin in je heeft.
Mensen die groenten/vlees/aardappel een “prakje” noemen. Gatverredamme!
Ik liep net langs een café waarop stond; prak-kies-dag.
Hou op!
Ja of ‘prutje’, bah. Dat is toch ook gewoon een belediging voor je eigen eten
Pitloze druiven waar dan toch van die kut pitten in zitten
Huh? Zou dan echt teruggaan. Druiven met pit zijn echt duivels.
Edit: druivels
Haha mijn oma noemt haar avondeten altijd haar warme prakkie. Bah bah.
Politici die het schoolvoorbeeld voor blanke witte mannen zijn, die een kutuitspraak doen waar dan half Nederland over valt, zich dan toch bedenken dat het niet zo handig was, en dan zeggen ‘hun woorden terug te nemen’
Rot op. Je staat nog volledig achter die woorden en zegt dit alleen om je hachje te redden. Bovendien kan je woorden niet terug nemen, je kan alleen je excuses aanbieden en je leven beteren (en bij voorkeur ook aantonen dat je dit doet).
Woorden terugnemen. Slappe zeikerds.
Jaaaa whyyyyyy???
ja volgens mij heeft (bijna) iedereen in zo’n pose gewoon zo’n lijn?
De buschauffeur hier die tegen zijn collega loopt te verkondigen dat hij prima met 70km/pu over deze reeks drempels kan rijden omdat hij dat altijd doet… Ja chauff dat KAN best, maar nu zitten wel m’n darmen verstrengeld met m’n buis van Eustachius en heb ik een hersenschudding. Maar het KAN wel.
Ah meid niet zo onzeker! Komt vast ooooit keer goed!