Wat staat er dan volgens jou
Nou gewoon moet je je eigenlijk niet een beetje schamen, ik lees daar geen sarcasme in
Ik heb een puist bovenop mijn moedervlek
Dat ik mijn mobiel kwijt ben, heb hem geblokt. Ben nu dus ook alle contacten kwijt en voel me gehandicapt.
Een collega hangt altijd de wcrol verkeerd om. Stiekem erger ik me ook aan mezelf dat ik me erger aan zoiets kleins, maar ik cringe gewoon elke keer als ik het zie. Blijf hem dus ook elke keer omdraaien in de hoop dat ze het ooit een keer door heeft.
Ik kan als de auteur van de post bevestigen dat het inderdaad een grapje was. Maar als je me liever als kampeer-heks ziet mag dat ook hoor
Pas maar op, volgende keer dat je op een camping komt word je achterna gezeten met tentstokken en bekogeld met rollen wc papier!!
Hondenpoep, overal hondenpoep. Ruim het toch op
Dat er in mijn mailbox een 1 blijft staan achter de map âgemarkeerdâ, terwijl 1. ik precies 0 gemarkeerde berichten heb, die map is hartstikke leeg en 2. ik al 100 keer rechtermuisknopklik -> markeer alle berichten als gelezen gedaan heb, maar het. blijft. gewoon. staan.
Edit: zo dus. Mogen jullie lekker mee ergeren.
het nummer pray for job, vreselijk
blijft ook zo in je hoofd hangen
Ben jij mijn collega? Ik blijf hier ook maar draaien haha!
Ben jij mijn collega? Ik blijf hier ook maar draaien haha!
Misschien heb je het al geprobeerd, maar een gemarkeerde e-mail is anders dan een ongelezen e-mail! Je kunt als het goed is in je postvak in filteren, als je daar filtert op gemarkeerde berichten (het wil ook nog wel eens berichten met een vlag heten) komt hij als het goed is wel naar boven. Dan zou je met je rechtermuisknop de markering weg kunnen halen! Hopelijk lukt dit nog
Denk het niet, mijn collega draait hem niet meer terug nadat ik hem omgedraaid heb
Haha mijn collega dus wel, dat is altijd een beetje jammer!
Het stinkt in de trein naar een kattenbak die nodig verschoond moet worden. OMG canât breath
Haha jeetje wat een mafkees. Wat kunnen mensen toch rĂĄĂĄr zijn.
Ik voel met je mee. Ik gebruik graag Amerikaanse en Australische recepten en word echt helemaal knetter van het omrekenen. Want elke site zegt ook net wat anders? Cups verschillen ook, want een Amerikaanse cup is weer anders van een Australische. En sowieso zijn cups kut, want afhankelijk van hoe groot je iets snijdt maakt 't nogal uit voor het volume/gewicht.
Even wat klanten ergernissen dumpen hoor.
Er bellen wekelijks van die mensen die denken dat we wel even wat tussendoor kunnen doen en dan met allemaal achterlijke redenen komen waarom hun tussendoor moeten komen⊠âNee helaas mevrouw morgen om 9:00u hebben we geen tijd meer voor knippen, highlights en föhnenâŠâ âJAAAA maarrrrrr kan ik dan niet even snel tussendoor?â Of âJaaaaa maaarrrr ik ben al 2 jaar klant bij jullieâ
Wat verwachten ze nu dat ik zeg? Oooohhh dan heb ik wel ineens 3 uur tijd vrij want dan bel ik die andere 6 klanten wel afđ
Of âJa maar het zijn alleen maar de puntjesâ. Dat ik dan alsnog heel het haar moet knippen inclusief lagen is helemaal niet boeiend. Of er nou 2 millimeter af moet of 7 centimeter, het is inprincipe evenveel werk.
Cups voor dingen behalve suiker of bakmeel enz. is inderdaad zoiets raars. Hoe kan je ongesmolten boter nu precies vullen in een cup. En vooral met bakken is het belangrijk dat de afmetingen goed kloppen. Zo confused altijd haha