Waar erger jij je aan? #2

Dat er op paprikachips nauwelijks paprikapoeder zit, dus ik eigenlijk naturel moet eten terwijl ik zin heb in paprika.

@Niettepruimen Ja bij mij ook, sinds vandaag opeens de hele keuken vol en ik zie echt niks liggen waar ze op af kunnen komen! Heel irritant

Hopen dat we er snel vanaf komen :slightly_frowning_face: ik heb vanmorgen een val gemaakt en dat gaat best goed geloof ik

Dat ik die 30 days shred filmpjes van jilian michaels niet meer kan vinden op youtube. Het waren drie variantenā€¦ en het zijn niet de videoā€™s die er nu op staan met als titel 30 days shred. mehhā€¦

dit is een fragment van de juiste 30 days shred die ik bedoelde.

DIT DUS

9 likes

Ja ik zat dus op kantoor waar het normaal gesproken al redelijk warm was dus wat dacht ik vanochtend met mijn blazer? Zo vervelend, kon gewoon mijn warmte niet kwijt, maar kon ook moeilijk in een kanten topje gaan zitten. Ik weet ook gelijk weet waarom Ik amper blazers en truien draag

1 like

Aan ribbelchips zit meer smaak lijkt wel!

1 like

Ik kon ze vorige week ook al niet vinden op YT! Stom. Maar na wat Googlen zijn ze wel te vinden op een andere site (althans het 1e filmpje, heb daarna niet verder gezocht)

De maand is net 4 dagen oud en mā€™n geld is nu al op :unamused:

11 likes

Dat Media Markt zich er makkelijk vanaf maakt met mijn vraag op twitter.

Heeft dat niet te maken met de structuur? Dat de smaakpoeders beter blijven plakken tussen die ribbels?

ik heb een keer de fout gemaakt naar de kwaliteit van de vakantie van een collega te informerenā€¦ een antwoord als ā€˜ja lekker hoorā€™ verwachtend en me al verheugend op het snel naderende eind van het gesprek.

ā€¦

pakt ie het whiteboard erbij en gaat ie tekenen waar de tent stond et cetera. veel te veel info. ik zweer je, het whiteboard.

31 likes

Ik weet niet waarom mensen zo intens doen over kamperen. Heel Nederland doet het collectief elke zomer, op dezelfde 4-6 plekken. Het is een volledig formularische vakantie. Je gaat vrijwillig van een huis met stromend water en sanitaire voorzieningen naar een stuk zeil met een rits waar je elke dag met je wc papier onder je arm naar een gemeenschappelijke badkamer moet. Hoeveel kun je daar nou helemaal over vertellen, en moet je je eigenlijk niet eerder een beetje schamen? Dit is echt mijn ultieme NMSVPE.

18 likes

Waarom zou je je moeten schamen voor kamperen?

8 likes

Ik erger me aan al die moraalridders die om het hardst lopen te schreeuwen om die kinderen die uitgezet worden naar Armenie. Waar waren jullie bij al die honderd andere kinderen die toevallig niet op tv waren? Waren die niet zielig?

Als we met zā€™n allen alle regels overboord gaan gooien omdat twee kinderen die toevallig op tv komen extra zielig zijn dan gaat het moeilijk worden om een land te besturen. Het IS heel zielig allemaal maar kom op, je moet emotie toch scheiden van de wet? Als je deze kinderen niet uit zet, wat ga je dan aan al die andere kinderen vertellen? ā€˜Ja jullie moeten wel weg, want jullie kwamen niet op tvā€™. Alsof die minister ze lachend gedag zwaait, die man heeft nou eenmaal regels na te leven anders loopt alles in de soep.

Echt deze hele zaak, en dan met name hoe half Nederland hier op reageert, weer helemaal overtrokken en vol emotie, ergert me zo erg.

Dit bericht is ook erg onsamenhangend maar ik heb echt mijn ochtend niet en al die ingezonden brieven van mensen bezorgen me echt jeuk. Hou toch je mond over dingen waar je niks van weet.

16 likes

misschien he, misschien overdrijft ze een beetje voor de grap. zou dat het kunnen zijn?

2 likes

Dit dus. #nocampingshaming

4 likes

Het whiteboard?! Ik ben nog best wel geĆÆnteresseerd in vakantieverhalen eigenlijk haha, maar dat gaat mij ook wel te ver, wƔƔromā€¦ :o_o:

Waar staat dit voor? :sweat_smile:

1 like

Niet Mijn Smaak, Veel Plezier Ermee :joy:. Ofwel, wat je zegt om zogenaamd aardig te doen nadat je iets hebt afgekraakt, hahaha.

7 likes

Niet Mijn Smaak (maar) Veel Plezier Ermeeā€¦ stukje egf historie. Dit is wat je kunt zeggen wanneer iemand een afschuwelijk lelijk kledingstuk heeft gekocht en dit aan je laat zien.

1 like

Oh zo lees ik het niet