Ik erger me aan al die moraalridders die om het hardst lopen te schreeuwen om die kinderen die uitgezet worden naar Armenie. Waar waren jullie bij al die honderd andere kinderen die toevallig niet op tv waren? Waren die niet zielig?
Als we met zān allen alle regels overboord gaan gooien omdat twee kinderen die toevallig op tv komen extra zielig zijn dan gaat het moeilijk worden om een land te besturen. Het IS heel zielig allemaal maar kom op, je moet emotie toch scheiden van de wet? Als je deze kinderen niet uit zet, wat ga je dan aan al die andere kinderen vertellen? āJa jullie moeten wel weg, want jullie kwamen niet op tvā. Alsof die minister ze lachend gedag zwaait, die man heeft nou eenmaal regels na te leven anders loopt alles in de soep.
Echt deze hele zaak, en dan met name hoe half Nederland hier op reageert, weer helemaal overtrokken en vol emotie, ergert me zo erg.
Dit bericht is ook erg onsamenhangend maar ik heb echt mijn ochtend niet en al die ingezonden brieven van mensen bezorgen me echt jeuk. Hou toch je mond over dingen waar je niks van weet.