JA daar trap ik niet in!!
Te weinig saldo om in te checken bij een andere vervoerder en geen tijd om op te laden. Dus nu maar voor 2 minuten zwart reizen
Automatisch opladen is echt een uitkomst! Heeft mijn leven veranderd na te veel dit soort momenten
Ja SAME! Zoveel minder stress.
Oh wauw, ik wist helemaal niet dat dat er was
Lijkt me idd echt een uitkomst, ga het gelijk regelen
Net gelukkig niet gecontroleerd
Dat onze nieuwe bank in week 35 geleverd zou worden en het nu week 36 is en we nog niks gehoord hebben! Ben helemaal klaar met m’n klippan achtige bank, ik wil lekker kunnen liggen!
Ugh, weken geleden met vriendinnen afgesproken, zegt er eentje af want ja, kinderen. Anyway, nu kan ze opeens weer wel, de rest ook nog steeds en ik niet. Want ik ga werken. Omdat zij had afgezegd. Nu doe ik moeilijk. Doei
Al die eerste schooldag foto’s op Facebook en instagram
Sjezus mensen ze zitten al jaren op die school
Ja! En dan foto’s dat ze in de klas zitten etc. Die kinderen zijn 10!! Toen ik zo oud was was er echt een enkele ouder die een foto kwam maken in de klas hoor. Denk dat je het hele jaar gepest was als je ouders dat hadden gedaan.
Ik ben er niet eens bij deze eerste schooldag!
#bso #ontaardemoeder
(Uiteraard met een lijst hashtags)
Oh ja herkenbaar dit! Het zusje van een vriendin van me doet steeds zo’n ‘neklach’ op foto’s. Dat hoofd naar achter, haar mond zoals als die van Wallace van Wallace en Gromit en haar ogen vrijwel dicht. Ik erger me daar ook gigantisch aan maar dat kind is net 3 dus slaat eigenlijk nergens op.
Dat kind gaat sowieso later op Twitter rare
dingen zeggen en dan klagen over vrijheid van meningsuiting als mensen tegen hem in gaan.
Dat ik vandaag een veel te warme blazer heb aangetrokken, waardoor ik het gevoel heb langzaam gestoofd te worden. Uitrekken kan ook niet, want dan zit ik er veel te bloot bij .
Een van m’n eerste lessen vandaag ging echt kut, leerlingen konden niet inloggen, moesten zich blijkbaar eerst registreren. Is mij niet verteld bij de overdracht maar had ik zelf wel kunnen bedenken. Toen heb ik 30 minuten gepraat en het bleef onrustig en toen heb ik ze 30 minuten te vroeg laten gaan. Moest wel want het is een volledig digitaal vak dus had letterlijk niets te doen. Zo irritant om zo te beginnen
Pubers. Serieus ze zitten een meter van elkaar af moeten jullie zo hard praten. En ze stinken want ze moesten rennen voor de trein.
Ja ik ben ook te warm gekleed, het is echt super benauwd? Maar bij ons op kantoor zit ik te bibberen met een trui aan.
Thanks voor dit! Ik heb het geprobeerd en het werkte!
Het aantal mensen op het station vanochtend. Moest gewoon lachen ervan, het was zo bizar druk, verdween ook zomaar een trein van het bord, met zijn allen in superkleine kuttrein, woehoe het gewone leven is weer begonnen mensen
Dat Ziggo Ondemand het niet doet
Ik erger me aan de fruitvliegjes overal. De hele zomer nergens last van gehad en opeens zitten ze overal