omg echt he, en hij komt ook zo vaak voorbij! Ben echt bang dat ze veel stemmen gaan krijgen.
Aan dat onze supermarkt weeeeer de helft nuet had, aan fruit en groente bijna niks. Tijd om over te stappen.
Dat ik die nieuwe emojis niet kan zien en dan steeds zo’n stom vakje met een kruis krijg. Ik wil weten wat je zegt. Ligt dat nou aan mij of aan het forum?
Jaaaa, die hoorde ik vanochtend op de radio. Ik dacht eerst dat het een campagne van Viruswaarheid was.
op mobiel of laptop? ik kan ze op mn mobiel ook niet zien omdat ik een oude Androidversie heb, op mijn laptop zie ik ze wel!
Denken dat je nog een slok koffie hebt en er dan achter komen dat je kopje toch echt al leeg is
Ik heb net een oogmeting gehad bij de Pearl. Bril komt over 1.5 week. Als ik dezelfde gegevens invoer bij Charlie Temple heb ik de bril dinsdag al.
mannenstemmen
sorry maar i can’t: altijd luid en zwaar ook al doen ze het niet expres
Ik blijf liever vrijwillig opgesloten
Mijn appie had bijna geen chips en kaas meer, dat is pas erg
Jaa laten we die randdebielen bevrijden. Dat ze elkaar maar mooi aan steken met het virus. Maar dan geen recht hebben op hulp. Ja jij wou vrijheid oetlul.
Altijd als er iets veel aandacht krijgt op Twitter zeggen een aantal zeiksnorren er iets over: ‘ik kijk nooit WIDM’ of ‘is sneeuw echt zo bijzonder?’. Die mensen verpesten helemaal mijn vibe.
Hier ook! Ik had nog het laatste pakje met plakjes kaas, maar de Bugles en spuitkaas waren uitverkocht
True that!!
Las net dat er gewoon weer gehamsterd wordt.
Ik trok net een kast bij mijn zusje open en daar zaten 2 zakken beschimmelde sinaasappels in en toen ik die omhoog trok, kwam er zo een walm schimmel omhoog
Ik voel me gewoon vies
Er komt iemand bij mij langs vandaag, maar die heeft geen tijdsindicatie gegeven en reageert ook niet op mijn vraag. Ik heb echt geen zin om te bellen. Nu zit ik te wachten en dat vind ik irritant want ik wil op mijn gemakje poepen en boodschappen doen.
Gewoon gaan evt. berichtje sturen ben even boodschappen doen. Moeten ze het maar aangeven hoe laat ze er zijn.
Aan het hele drama om die paar dagen sneeuw. Lees zelfs dat mensen weer zijn gaan hamsteren. Really?
Ik had net het laatste pak chocomel in de supermarkt
mijn vriend begint vaak uit het niets een online game met vrienden. Prima maar elke keer als hij dit doet kondigt hij het niet aan waardoor ik de eerste 10 minuten gewoon tegen hem terugpraat omdat ik denk dat hij het tegen mij heeft