Hoe fucking pushy iCloud is. Ja, hij is vol. Nee, ik hoef geen backups van mijn apparaten waar ik niet om vraag. Nee, ik ga niet voor iCloud betalen. Kunnen we aub ophouden met die meldingen nu??
Wil je dan misschien YouTube Premium proberen?
Dat de Volkskrant app geen dark modus heeft.
O daar krijg ik geen meldingen van! Mss omdat ik advertenties blokkeer?
Als iemand weet hoe je de iCloud terreur stopt, HMU
Helemaal over de zeik omdat ik in slaap gevallen ben maar nog erger over de zeik omdat ik wakker werd van fucking pingeldepingel op mn telefoooooooon
Naaaaaaaah neeeeeeeeeee de pingeldeping was omdat onze Albert Heijn bestelling voor morgen geannuleerd was en ik begrijp van jullie dat die supermarkten leeggehamsterd zijn raap me op hoor
Dat ze de ātonyn saladeā van de vegetarische slager niet meer verkopen bij de jumbo? Dat was letterlijk de enige plek waar ik hem ooit kon vinden. Zelfs de AH XL verkoopt hem niet. (niet de diepvries versie maar die in zoān plastic potje naast de kip kerrie of kip satĆ© salade)
Bij mij viel dat wel mee hoor, alleen veel brood weg maar dat is wel vaker zo rond deze tijd.
Bugles moet je eten met aioli.
Ik heb wel 4 zakken bugles gekocht want er was bijna niks meerš¤«
Ik kan ze met helemaal niks eten want door hamsteraars als jij heb ik dus helemaal geen Bugles
Ik zal aan je denken als ik vanavond mān zak open trek
Teringwijf
Ik ging vandaag wandelen en dan zoān paaltjesroute volgen. 5 kilometer door de duinen gelopen en opeens waren er geen paaltjes meer!? Alle kanten op gelopen en gekeken maar nergens een paaltje te vindenā¦ Toen maar weer dezelfde route terug. Hallo staatsbosbeheer, zorg eens dat je paaltjes op orde zijn.
Welke provincie? Wandelnetwerk noord holland heeft een super handige app waar je tijdens het lopen ook zulke dingen kan melden!
Je ziet dan ook een routekaart, dan dan weet je ook welke richting je op moet
Ja ik wandel ook vaak met de app van Wandelnet, die is ook super handig en voor heel Nederland. Maar ik vond deze van staatsbosbeheer en hij zag er wel leuk uit + dat er dus paaltjes zouden staan dus ik dacht dat wordt een makkie. Niet dus.
Maar dankjewel voor je tip! Ik ga ook eens daar naar kijken, wie weet vind ik nog een leuke route
Ja ik wilde ook bugles en hier waren ze er ook niet! Volgens mij stond er een bordje bij maar heb niet gekeken wat erop stond, leveringsproblemen ofzo?
Jaaa bij mijn AH hing een bordje dat ze niet meer leverbaar zijn Ik hoop tijdelijk. Ben zelfs nog naar de Plus gegaan maar daar zijn ze ook niet. Heb toen maar huismerk bugles gekocht maar not the same
Welke winkel
Of woon je in zeeland
Die van de lidl zijn ook echt lekker vind ik
Zit daar ook zoān opening om spuitkaas in te spuiten?