Waar erger je je aan? #9

Hier in de buurt is een taxi voor 5 kilometer iets van 20 euro, dus dat vind ik wel aan de prijs! Kun je misschien zo’n autootje op een NS station huren?

1 van mijn katten is niet zo aanhankelijk als de ander alleen als ze eten wil dan komt ze echt vet irritant doen en ze komt nu steeds vroeger al zeuren. Had net nog online les; hele tijd kopjes geven tegen mijn hoofd en toen in ene keer beet ze me keihard en toen riep ik AHH JEZUS keihard door een presentatie

11 likes

Ik ben te lui om naar de supermarkt te gaan en te koken en ik wil heel graag bestellen maar in dit gat waar ik woon kun je alleen vieze zooi bestellen en dus nu moet ik het maar doen met kale crackers

2 likes

Dat ik de laatste weken niet meer van mijn eigen emoties op aan kan. Het ene moment ben ik oke en het andere moment weer gespannen of down. Bloedirritant. Ik heb rationeel geen enkele reden om me zo te voelen. Laat me gewoon lekker stoïcijns door het leven gaan zoals altijd.

1 like

Geef mij maar een chip waar ik blijer van word!1!! :mad:

3 likes

Aan mezelf dat ik als een zombie op het forum aan het scrollen ben :expressionless:

Hoe is het toch ook mogelijk dat mijn familie zoveel boomer memes stuurt die tegelijkertijd links en extreemrechts zijn? Vandaag ook weer een aantal binnen gekregen. Na zo vaak gevraagd te hebben dat niet te doen. :expressionless:

We zouden bij familie eten, dus we hadden in de ochtend al besproken wat we zouden eten, een gezonde keuze want ik ben nu met een gezond voedingspatroon bezig. Kwamen we vanmiddag daad, hadden ze een drukke dag gehad dus ze hadden patat besteld :pleading_face:. Vind ik erg jammer

Alle witte karakters in mocro maffia en hun acteurs

Why? Heb hem nog niet gekeken maar geen aanrader dus?

Ik ben pas bij de 3e aflevering van seizoen 1 en het is echt redelijk nice voor een nederlandse serie! Maar het was beter geweest als daan schuurmans en z’n stagair thuis waren gebleven. Het allerergst is de advocaat die er nu nieuw bij is gekomen, hoop dat ze er snel weer vandoor gaat (geen spoilers pls)

2 likes

Hahaha ik keek door je bericht op de wikipagina van costa want ik kon me die hele tweelingbroer niet herinneren maar wil jullie deze quote niet onthouden

Nijenhuis wil laten zien dat proppers naast hun werk ook gewoon mensen zijn en dat ze als een heel hechte groep met een grote onderlinge vriendschap en verbondenheid leven. Aan het einde van de zomer moesten de proppers weer afscheid van elkaar nemen, waarbij zelf de grote jongens moesten huilen. De vriendschap tussen hen zit heel diep en dat moest ook duidelijk worden gemaakt in het scenario.

Proppers zijn ook gewoon mensen jongens!

24 likes

Omg haha zelfs de grote jongens moesten huilen :joy: De diepgang in Costa was idd onmiskenbaar

5 likes

Ahh ik heb nu echt zin om Costa te kijken en heerlijk te cringen

3 likes

Nou wel leuk dat je begonnen bent want het is zo’n goeie serie!!

1 like

Aan ons nieuwe brandalarm. Op zich fijn dat we een alarm hebben dat het doet (geen idee hoek lang de vorige stiekem al kapot was), maar deze knippert met een rood lampje, en aangezien ik met de deur open slaap zie ik steeds dat lampje :sob: hopelijk wen ik dr snel aan.

Dat mijn slaapmedicatie niet werkt zoals het zou moeten, ja het ziet eruit alsof ik ram stoned bent maar verder niks. Gaat weer een lange nacht worden :roll_eyes:

2 likes

Ik stoor me echt aan de zweet billen van mijn vriend in bed. Wat een gore plakkende bah

2 likes

De webshop is wettelijk verplicht dit voor je uit te zoeken en anders een nieuw product te versturen. Aangezien zij de verzender zijn kunnen zij alleen bij DHL een onderzoek starten.

Je moet een verklaring van de webshop ontvangen dat je het niet hebt gekregen en deze tekenen en terug sturen.

1 like

Thanks!

1 like