Waar erger je je aan? #9

Mijn muis werkt sinds paar dagen niet meer. Zo irritant. Moet nu op dat TouchPad van de laptop werken en die staat op een verhoging ivm nek.

Mijn huisbaas wilde een afspraak maken om langs te komen en ze reageerde de hele week niet op mijn voorstellen en nu wil ze toch opeens morgen komen en ook meteen foto’s maken dus ik moet mn hele teringhuis opruimen en alle huisdieren afvoeren morgenvroeg. Geen zin in en geen tijd voor

4 likes

Het gaat zondag sneeuwen en ik heb een paar dagen weg geboekt waarbij ik zondag vertrek en tis dik een uur rijden en de auto die ik gebruik heeft geen winterbanden. En ook de andere auto die ik weleens leen heeft geen winterbanden.
Ik voel me echt mega lullig om op het laatste moment af te zeggen, en ik wil ook echt heel graag weg maar tis dus niet te bereiken met het ov.

Ga je met andere mensen die ook met de auto gaan. Is het niet mogelijk om zp dichtbij mogelihk te raken met het ov en hun jou daar op te laten pikken?
Of anders even aangeven dat je zondag ff bekijkt was het weer is. En als het meevalt alsnog gaan.

ik ga in mn eentje naar een B&B. Er is wel een treinstation in die stad (of dorp?) zie ik, dus misschien kan ik een taxi nemen vanaf daar.
Wel stom want ik wilde dus vanaf daar gaan wandelen maar dan kan ik ook niet met de auto naar natuurgebieden rijden.
En idd het even aankijken! Taxi voor 5 kilometer zal ook niet heel duur zijn toch?

1 like

Nee volgens mij niet zo. En anders moet je even de tarieven kijken
Ik hoop dat het gewoon lukt en jr een fijne vakantie hebt :blush:

1 like

Dramatische muziek is evht mijn emotie trigger. Ik luisterde een podcast waarin iemand speeches schrijft over kleine overwinningen zoals de plant water geven en dan zetten ze er van die dramatische, emotionele muziek onder. Bijna huilen omdat iemand niet gesnoozed heeft :sob:
Geen ergernis over de podcast, vooral ergernis dat mijn limbische circuit zo fragiel is

8 likes

Oeh, heb je een linkje? Dit klinkt wel als iets dat ik nodig heb in mijn leven.

Ik luister op pocket casts!

1 like

Er is hier al een uur een stroomstoring, begon precies terwijl ik een cake wilde gaan bakken. Nu wilde ik maar m’n nagels gaan lakken maar doe ik dat ook maar niet want als de stroom er zo ineens weer is wil ik alsnog die cake bakken en dat lukt natuurlijk niet met vers gelakte nagels. Ergernis is dus de stroomstoring en dat nu mijn hele (totaal onbelangrijke) planning naar de haaien is.

7 likes

Een concert van mijn favoriete band staat op YouTube, maar alle nummers staan er los op dus je krijgt elke keer reclame tussendoor maar oke daar kan ik mee leven, maar mijn lievelingsnummer staat er niet tussen (wat ze wel zongen want ik was er bij dus weet het zeker) en die is op YouTube ook niet terug te vinden behalve gefilmd door een fan, maar dat is altijd kut kwaliteitđŸ˜€

Aan die stomme sorteerder die niet uit zijn/haar doppen kijkt. Als post niet bezorgd kan worden moeten wij het retour sturen en aangeven waarom. Ik stuur een paar poststukken al de hele week terug omdatde brievenbus vol is. Dag erna zit het er weer bij :angry:

heb je geen all season banden? daar rij ik ook gewoon mee in de sneeuw :see_no_evil:

Update: inmiddels zijn ze met een graafmachine een stukje van de straat aan het openbreken tegenover m’n huis, (om bij de bekabeling te komen gok ik), ik denk dat ik m’n nagels maar ga lakken.

6 likes

Romy Boomsma

5 likes

De zon die op mijn raam staat want nu wordt echt pijnlijk duidelijk hoe smeeeeeerig dat raam is

4 likes

Ik heb iets besteld bij een kleinere webshop. DHL zegt het maandag in de brievenbus te hebben bezorgd, maar er lag niks in. Buren hebben ook niks gekregen
 Contact opgenomen met DHL + Webshop, krijg ik vandaag terug van de webshop dat DHL zegt het bezorgd te hebben en dat verdere navraag niet mogelijk is. WTF? Snap dat die webshop daar niks aan kan doen, maar ik heb nu m’n jurkje niet en m’n geld is pleite. Verwacht van hen dan ook wel een klein beetje medewerking. DHL kan zoveel zeggen, maar waarom ligt het dan gewoon niet in m’n brievenbus?

‘Vroeger,’ toen webwinkelen nog helemaal niet zo’n ding was gebeurde dit nooit heb ik het idee. Ik bestelde (mede door egf) echt 14 jaar geleden ofzo al dingen via het internet, het ging werkelijk nooit fout. Je zou zeggen dat het logistiek gezien steeds beter zou gaan maar in het laatste jaar is er van mij ook vanalles kwijtgeraakt en ik hoor het super vaak om me heen. Alsof mensen er nu collectief vertrouwen in hebben dat online bestellen over het algemeen goed gaat en verzendbedrijven het zich daarom nu kunnen permitteren schijt te hebben.

2 likes

Die van mij ook. Ramenwasser moet hier 2x per jaar komen, laatste keer dat die er was, was zeker een half jaar voor corona. Het draaikiepdeel kan ik zelf bij en dat was laatst zo godvergeten smerig dat ik het zelf gedaan heb, maar ik dacht daar pas aan nadat ik alles binnen schoon had gemaakt. En toen dacht ik joe ga niet met de wisser er overheen, want dan trek ik een hoop bruin water op mijn vensterbank en vloer die net schoon zijn. Dus heb met een spons over het raam geveegd. Kan er nu dus weer doorheen kijken, maar als de zon erop staat zie je zo’n heel spoor van die spons hahaha

Webshop is volgens mij aansprakelijk. Dus zij moeten volgens mij gewoon zorgen dat je het krijgt.

2 likes