Waar erger je je aan? #9

Ik ben begonnen met alle decoratie in te pakken! Verder kan je alle echte zomerkleding al inpakken, veel keukenspullen had ik ook al ingepakt (dubbel servies enzo).

Huur iemand in die voor jou gaat inpakken.

bestaat dat???

@TantePollewop @Karl_Lagerfeld serieus. Doe dit. Of tenminste verhuizers die alles voor je verhuizen.

1 like

Yes!

1 like

en @TantePollewop er ging even een wereld voor me open maar het mag niet van mn vriend. Echt een party pooper

1 like

Dan moet hij maar voor je inpakken

1 like

Bel Soons ff haha! Heb ik toen ook gedaan.
Halen ook je meubels enzo uit elkaar en zetten het dan weer in elkaar.

Echt luxe

Dan is je vriend een van de eerste dingen die je gaat inpakken. Dan heb je daar ook geen last meer van.

18 likes

Dan gebeurd het helemaaaal last minute en is Karl ondertussen overleden van de stress

1 like

Dat die Tony’s sweet solution repen zijn uitverkocht op de site

Owja klopt. Die begint op de dag van de verhuizing eens rond te kijken.

2 likes

Rond te kijken naar huizen om heen te verhuizen zeker

7 likes

Heb je een Albert Heijn in de buurt? Daar heb ik vandaag nog van elke soort een reep gekocht.

1 like

Dat ik bijna 4 weken geleden een melding maakte dat mijn dakgoot lekt en daardoor mijn muur beschadigd is(ver en stucwerk valt eraf) en dat het nog steeds niet is gemaakt maar de beschadiging wel veel groter. En net toen ik de muur opnieuw had gevuld en geverft van de lekkage 2 jaar geleden :rage::rage::rage: ben echt boos en het is gewoon ongezond.

Pull a Karen.

Haha, het gaat om een woningstichting, dus ik denk dat als je met een leger Karen’s op ze afkomt ze nog hun hoofd niet omdraaien :stuck_out_tongue:

Een week na de melding stonden er wel 2 mensen in de binnentuin waarbij ik de klacht moest omschrijven en die iemand zouden sturen, maar wanneer???

1 like

Ga ik daar eens kijken vandeweek! Ik dacht in de winkel maak ik zeker geen kans meer, maar valt dus mee

Ik heb al sinds kerst geen buitentemperatuur van boven 0 gezien, en de kou wordt nog wel even erger ook. Straks heb ik gewoon 2+ maanden non-stop onder het vriespunt geleefd.

5 likes

Ja sorry maar dit is mijn ultieme droom! Snap wel dat je er op een gegeven moment klaar mee bent.

7 likes