Dat ik al een uur wacht op monteur na melden van gaslucht in de meterkast
Op wat voor manier? Zie niet goed hoe een pan, daar voor kan zorgen.
Dan moet je dus links stemmen sgat
Het boeit me geen fuck dat Lucas en Noah beleggenâŠ
En dat er nu achteraan gebeld moet worden. Heb wel eens meer ontspannen in mân eigen huis gezeten
D66 is hoever ik wil gaan⊠(overigens identificeer ik me als progressief liberaal (en ja natuurlijk heb ik net de Wikipedia van het politieke spectrum van Nederland erbij gepakt want maatschappijleer is ook al 20 jaar geleden)).
Hahaha ik lees dit nu pas. Ben inderdaad in totale staat van ontbinding
Doordat die pannen niet helemaal vlak vanonder zijn, maar een beetje hol. En daardoor zie je nu een cirkel waar de rand wel de plaat raakte. Het leek wel echt beschadigd, met een doekje krijg je het ook niet weg. Misschien wel met speciale reiniger, maar dat hebben ze nog niet geprobeerd.
Ik herken dit misschien wel een beetje nu je het zegt! Maar ik had dit met oudere pannen ook volgens mij. Ik ga erop laten aankomende dagen.
Ik had me ingeschreven voor de collectieve energiedeal van Vereniging Eigen Huis omdat ik bezig ben met energieleveranciers vergelijken maar wat kunnen die spammen zeg! Ik heb ondertussen al minstens 5 mailtjes van ze gehad en nog niet eens een aanbod gekregen, want die komt 23 februari pas. Waarom mail je me nu al dan? Ether discipline, maar dan over de mail aub!!
De radiatoren werden niet meer warmer dan lauw, monteur geweest die van alles gedaan heeft en toen werden ze ĂŒberhaupt niet meer warm. 2 dagen zonder verwarming, is vanochtend andere monteur geweest die echt zuur was over wat die vorige gedaan had. Die is nu 2 uur weg en de radiatoren worden weer niet warmer dan lauw weer gebeld, maar zou goed moeten komen. Ik heb er een hard hoofd in want dit is al eerder gebeurd, dat de monteur van het eerste bedrijf de fout alleen maar verergerd en de monteur van het tweede bedrijf alleen zijn fouten hersteld waardoor het originele probleem blijft bestaan
Stomme vraag misschien, maar heeft iemand de radiatoren al ontlucht? (Als ze bovenaan minder warm worden dan onderaan, zit er waarschijnlijk lucht gevangen in de radiator.)
Al vanaf 10 uur aan het videovergaderen (verschillende meetings), nu klaar en het duizelt me nu. Men. Ik stop ermee voor vandaag
Ali express met hun " Hoi wil jij dit? Dit kost maar 1 cent! Maar alleen als je het uit Rusland of VS laat versturen. Oohja hihi die verzenden niet naar NL kies maar vanuit China maar dan is het wel 100 euro oke? "
Is een prima vraag maar inderdaad al gebeurd.
Ik wacht al anderhalve week op een pakketje (DHL uiteraard). Nu zijn ze het kwijtgeraaaaaakt. Geweldig.
Soms haat ik mn vrienden zo. We willen dit weekend die stadswandeling doen, ik heb aantal keer gezegd wanneer kaartjes te koop waren en dat dat hard ging dus op tijd bij zijn. Je mag er maar twee tegelijk kopen dus heb ook nog gezegd dat iemand anders ook moest kopen. En ja hoor, ben ik weer de enige die gekocht heeft. Echt bedankt voor niks weer.
Dat een vriendin van mij vroeg of ik nog pannenzegels had, ik vervolgens al mijn 190 zegels naar haar stuur omdat ik er zelf niks mee doe, en ze vervolgens niks meer zegt. Graag gedaan sgat.
ik wil graag beginnen met inpakken/opruimen maar weet niet waar ik moet beginnen. Niet dat het zoân rotzooi is maar heb er gewoon geen zin in om dingen in te pakken en het dan uiteindelijk toch nog nodig te hebben maar ik moet wel echt beginnen want heb al 2 keer last minute moeten inpakken en dat was echt AFSCHUWELIJKKK