Love het forum op dit soort momenten ^
Ik erger me aan die vage groepschats waar ik elke dag, soms 2 keer ongevraagd in geplaatst word op Instagram
Same!!! Had ik een paar dagen geleden ook wat over geschreven hier en kwamen wel wat reacties op dus je bent niet de enige.
Same! Heb er net weer 3 verwijderd. Ga gewoon weg
De inductie kookplaat van mijn ouders is heel erg beschadigd door die ah pannen. Ik kook zelf op gas, maar misschien toch handig om te weten voor iemand.
Aan mijn schoonmoeder die tijdens het eten altijd heel onsmakelijk haar vingers met veel geluid aflikt, en vervolgens alles nog wel gaat aanrakenđ€ą
Oh bah wat smerig zeg ik irriteer me nu ook heel erg terwijl ik haar niet ken
Ik heb een heel leuk cadeautje gekocht voor Valentijnsdag voor mijn vriend en nu zou ik het het liefst willen vertellen
Zonde van al dat plastic man, voor die 3 partjes
Oh ja dat al helemaal, blij dat dit mân laatste box is!
Tell us
Ja t is niet heel spectaculair verder maar gewoon een poster van zijn woonplaats in een lijst (van wijck) voor in ons nieuwe huis.
En een ordinair hoerenpakje incl zweep voor het geval de poster niet in de smaak valt
Samen met mijn collega krijgen wij binnenkort een stagiair. Mijn collega is op papier de begeleider, maar het ondersteunen doen we samen.
Stagiair komt van de school waar ik ook op het gezeten. Ik zag wie de begeleider vanuit school. Mijn collega ma de communicatie.
Tegen die docent had ik een klacht willen indienen. Echter nooit gedaan voor het geval hij mijn afstudeer begeleider zou worden. Nog steeds spijt van, dat ik die klacht niet erna heb ingediend.
Ik heb een tijd geleden een tentamentraining gevolgd en het meisje die de training gaf begreep er zelf overduidelijk geen zak van en ze vertelde een hoop wat gewoon echt niet klopte. Die ongein kostte me âŹ100, dus heb een klacht ingediend en daar ben ik ook over gebeld. Ze moesten nader onderzoek doen voordat ze konden zeggen of ik mijn geld terugkreeg. Uiteraard nooit meer wat van gehoord en nu moet ik er zelf weer achteraan. Het meest vervelende vind ik nog wel dat er nu een hoop studenten zijn die voor de herkansing daar een training hebben geboekt en dus zoveel geld betalen voor iemand die uren onzin praat
Nou ik heb een appje gestuurd naar degene die erover gaat. Ik krijg geen geld terug, want de evaluaties weken niet af van het gemiddelde. Het overgrote deel van de groep waren mensen die echt veel moeite hadden met de stof en veel nog niet begrepen. Ja dan valt het hen niet op dat die meid daar uren onzin liep te lullen en dan kan ik begrijpen dat je het een fijne training vond. Irritant ook dat ze alleen even die evaluaties bekijken in plaats van ook even de gemaakte opnames. Dan zien ze dat ze en maar een beetje aantekeningen voorleest (die ik zelf ook gewoon had) en dat er geen zak van klopte
Oh volgens mij weet ik nog dat je dit deelde. Wat irritant zeg
Mijn fitbit synchroniseert al een week niet met mân telefoon, altijd hetzelfde gezeik. Zo irritanttttt.
Eens. Ik vind het bizar dat dingen als mensenrechten, het klimaat en natuur worden gezien als "linkse hobbies " en mega kortzichtig en dom dat rechtse partijen daar in mee gaan.
Dat ik ineens persberichten ontvang op mijn privémailadres. Hoe komt die in godsnaam op die lijsten terecht? Laat me met rust, ik wil in mijn vrije tijd alleen Lidl-folders en bitcoinspam ontvangen.