Waar erger je je aan? #9

De nieuwe afleveringen van the good doctor gaan over corona en ik vind dat écht irritant. Je ontkomt er gewoon niet onderuit

2 likes

Oh wauw, heb je er nog iets van gezegd? Ik zou hier echt niet van gediend zijn.

1 like

Nouuu belachelijk zeg, wat een ellende.

1 like

Oh god dit lijkt me echt een verschrikking. Wij hadden hier laatst twee klusjesmannen over de vloer waarvan er een “even van het toilet gebruik maakte” en de hele vloer ondergespetterd achterliet en dat trok ik al slecht, laat staan zo’n invasie van ongemanierdheid.

3 likes

Sorry maar ongevraagd spullen uit jouw koelkast eten? Ik zou dan echt contact opnemen met het bedrijf waar ze voor werken.

9 likes

Ja precies zo zat ik ook maandag.

Mijn vriend wil het nu dus niet meer kijken en ik kijk nu zelf aflevering 2 maar ik ben t ook wel een beetje zat haha

1 like

Kan echt niet hoor!
Mijn laatste klusjesman vroeg of hij misschien zijn lunch in de koelkast mocht zetten, dat vond ik al matig maar mag natuurlijk wel.
Maar zomaar iets eruit halen en opeten of drinken?! Ben je bedonderd. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ja heb ze weer gevraagd niet op de haard te zitten, toen stonden ze wel op maar later lagen er toch weer allemaal blikjes etc. Van de koelkast dachten ze dat ik had gezegd dat het mocht. Dacht het niet vriend. Nu hopen dat ze er vanaf blijven

Mensen lopen altijd zo chagrijnig met hun hond, altijd snel doorlopen als de hond ergens wil snuffelen, steeds aan die riem trekken.

Ik zag net een superblije hond helemaal gek doen in de sneeuw, ik zou echt lachen en spelen, maar het baasje liep natuurlijk weer gewoon chagrijnig door. :frowning_face:

19 likes

Ja erg he? Ze zijn nog zeker 3 weken bezig en ik wil ze ook een beetje te vriend houden want ze moeten wel gewoon goed werk leveren. Maar hoe zeg je tactisch dat ze ff een beetje normaal moeten doen :sweat_smile:

Maar is het dan zo erg dat ze wat te drinken zouden mogen pakken?
Het is super asociaal om dat te doen als er niet gezegd is dat dat mag hoor, daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar persoonlijk zou ik dat zelf wel aanbieden dat ze mogen pakken. Is ook eigenbelang want dan hoef ik niet steeds te vragen of ze wat willen drinken :stuck_out_tongue:

Snap ook niet zo goed waarom je er uberhaupt iets van zou vinden als iemand zijn zelf meegebrachte lunch even in de koelkast wil zetten @Willem

12 likes

Deze vorst icm eczeem is echt een drama. Ik krab ‘s nachts echt heel m’n huid open van de jeuk😢

5 likes

Maar ze had toch drinken op een plek voor hen klaargezet? Zo zou ik het namelijk ook doen, op een aparte plek klaarzetten, ze hoeven natuurlijk niet uit te drogen en te verhongeren… maar zomaar je koelkast in gaan is gewoon asociaal.

3 likes

Ja dat zei ik er ook bij, zomaar is asociaal!

1 like

Hè, van even iets in de koelkast zetten heb je toch geen last?

55 likes

Nee zeker, ik heb bovenop de koelkast koffiekannen klaargezet met koekjes en fris, dat mochten ze gewoon zelf pakken. Maar het ging erom dat 1 man ongevraagd in mn koelkast zat te graaien.

2 likes

Ah ik zie nu helemaal voor me dat zo’n mannetje een broodtrommel met boterhammen met kaas heeft gesmeerd en dan vraagt of het even in jouw koelkast mag staan want dan blijft het lekkerder. En dat jij dan verzucht kijkt “nou vooruit dan maar he”
:pleading_face:

62 likes

Ik had naast koffie koekjes klaar gelegd voor de twee stukadoors. Bizar hoeveel ze evan vraten. Een heel pak koekjes op 1 dag er doorheen. Dus kocht steeds bij. Toen hadden ze niet geluisterd en wat verneukt, dus was geïrriteerd. Heb daarna geen koekjes meer bijgekocht :joy:.

4 likes

Hahaha hier ook. 1 rol koekjes per dag. Heb gelukkig een voorraadje ingeslagen uit de appie bonus

2 likes