Waar erger je je aan? #9

Snotkinderen die vanaf de brug sneeuwballen naar auto’s gooien. Echt doe gewoon niet. Ik kreeg een halve hartaanval van de klap.

‘Ik hou van dure Nederlandse woorden, die nog wel begrijpbaar zijn’ hoor ik Ronnie zeggen. Alweer denk ik dat hij leuk gezelschap is.

7 likes

Vitae Pro

3 likes

Argghh zo herkenbaar! De laatste keer heb ik uiteindelijk zelf maar betaald voor het merk dat ik wilde (gelukkig niet te hoog bedrag), is eigenlijk te belachelijk voor woorden.

1 like

Ik had een tijdje terug Britten aan de balie op werk die op vakantie waren en het in het Nederlands wilden proberen. Was zo lief haha

6 likes

Dat gezeik over dat schaatsen op NaTuURIjS. There’s people that are dying, iedereen!

3 likes

Ach, gun ons ook een (coronaproof) lolletje

7 likes

Aan mensen die hun voortuin met trapjes/ongelijke paden niet schoonmaken. Supergevaarlijk met sneeuw.

Aan het slechte strooibeleid van de gemeente met sneeuw.

En aan sneeuw sowieso

6 likes

Ik kom terug van m’n werk en nu ben ik gestrand op station Woerden (…), maar er is helemaal niemand anders behalve een man die me de hele tijd aanstaart, zo ongemakkelijk

4 likes

Als mensen op zo’n manier een verhaal vertellen:

Ik liep op maandagavond in de straat. Oh nee was zondagavond. Of nee maandagmiddag want ik kwam net terug van mijn moeder. Oja, toch wel zondagmiddag dan.
Toen zag ik een jongelerende aap op een eenwieler.

27 likes

Ja als dat doorgaat doe ik niet meer mee en free the piepel

4 likes

Is lottelovesbeauty er zelfs niet toevallig een #woerden insta foto aan t maken?

1 like

Als mensen snurken word ik agressief, ik kan daar zo slecht tegen.

2 likes

Bleeeh ik slaap weer zo bagger… word altijd wakker rond half 5 / 5 whyyyy. :woman_shrugging:t3:

Haha ik doe dit zo erg, dan verzand ik in details en uiteindelijk zeg ik ‘naja doet er ook niet toe’ om vervolgens op een nieuwe zijweg te belanden :joy:

6 likes

Die gerecyclede Fleurop(?) reclame ‘je mooie glimlach, je sexy benen en die heerlijke citroenrisotto’

6 likes

Is het goedgekomen?

1 like

Ik erger me zo aan de bouwvakkers die bij ons aan het werk zijn. Heb ze netjes gevraagd niet op onze pas geplaatste haard-tvmeubel te zitten en er geen spullen op te leggen. Kom ik beneden zitten ze gezellig op de haard met koffie over de hele lengte gemorst pauze te houden. Is wel afgedekt maar toch.

Had een koffiestation gemaakt zodat ze zelf drinken konden pakken bovenop de koelkast, pakken ze gewoon zonder te vragen de drinkpakjes van mn zoontje uit de koelkast. Vind dat echt asociaal. En nog maar te zwijgen over de remsporen die ik elke dag uit de wc kan poetsen :sob:

24 likes

Die singlecover van Tabitha met zwangere buik. Op zich is er niets mis mee als ze hem niet 1263782x per dag zou reposten op insta. Nu maar ontvolgd

1 like

Oooh dat is zeker asociaal!

1 like