Ik lees zoveel problemen met Hunkemöller! Mensen die na 3 uur in de wacht gwn worden opgehangen. Superlate reacties op mails enzo. Hopelijk helpen ze jou wat sneller.
Sowieso wachtmuziekjes. Ik ben altijd heel blij als je de optie krijgt voor muziek of gewoon een kiestoon
Echt waardeloos idd
Ja na 1:20 minuten namen ze op. Wel een aardige vrouw en ze heeft een onderzoek gestart. Maar komt nooit meer op tijd aan nu denk ik. Heb maar telefonisch besteld bij de winkel.
Aan dat mijn onderbuurvrouw al maanden niet thuis is want ik heb nu met sloffen aan continue koude voeten Wat ik ook doe alles in huis wordt warm behalve de vloer.
Heb ik ook last van alleen woon ik dan boven een kelder. Het enige dat op dit moment nog ok voelt zijn huisschoenen met dikke sokken. Kan ook geen yoga meer doen want de kou komt door het matje. Bleuh
Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden, alles wat ik moet doen gaat zoooo langzaam en ik kan me ook echt niet concentreren
Mensen die als tweeverdienerskoppel zeker 2x modaal pp (of meer) verdienen en in een huis van een miljoen wonen en doen alsof ze niet rijk zijn maar precies jan modaal, en lopen janken over belasting. Dan heb je echt weinig realiteitsbesef gewoon. Newsflash sgat je bent gewoon rijk, je hoort niet bij ons plebs. Je kan best 200 euro belasting betalen over je ton vermogen, het is al een lachertje zelfs die belasting.
Ik wil mijn laptop terug
Ik erger me aan mijn vriend en dat hij geen volledig Nederlandse zinnen meer kan zeggen. We werken nu al bijna een jaar thuis allebei en hij gooit zo veel Engelse woorden door zijn zinnen heen. Het woord ´dus´ kent hij al niet meer, dat is altijd ´so´. In een Nederlandse zin. Hij praat niet eens Engels voor zijn werk, alleen hij werkt wel voor een Amerikaans bedrijf dus veel communicatie gaat in het Engels. Zo lang thuiswerken is sowieso voor niemand goed want ik ga zijn stopwoordjes nu nog irritanter vinden, aangezien hij letterlijk de he-le dag met collega’s aan het lullen is.
Hallo daar hebben ze gewoon keihard voor gewerkt? En de overheid maar hun handje ophouden. Zelf gebruiken ze al die publieke voorzieningen niet voor arme sloebers zoals toeslagen en uitkeringen en snelwegen en zorg en onderwijs. En hypotheekrenteaftrek is ook bijna niets meer manmanman FML ik hoop toch maar dat Rutte zijn volgende termijn wat beter opkomt voor mijn zuurverdiende centen.
Ja ik lag gister ook te rillen op mijn yoga matje! Ik merk het ook pas sinds zondag dat het zo extreem koud is. Maar ben de koude voeten nu al zat. Ik heb net een extra paar sokken aangetrokken
Hier ben ik zo allergisch voor
Dat de apotheek mij ineens een ander merk medicatie gaf waar ik slecht op reageer. Dan stuurt de huisarts een recept met daarop een aantekening voor het eerste merk met medische noodzaak, legt de apotheek gewoon weer vrolijk dat kutmerk klaar. Moet ik morgen weer door de sneeuw ploeteren, een half uur overwerken en een dag langer die kut bijwerkingen.
En ze gingen me ook nog uitleggen dat het niet kan dat ik daar anders op reageer, terwijl dat algemeen bekend is én de huisarts het ook zei én het zo is
Dat cum. zo dubbelzinnig klinkt dus ik nu elke keer cumulatief moet gaan uitschrijven. Krijg je zulke lange namen van!
Is de schuld van mensen zoals de vriend van @Neverland dat we nu ook met de Engelse vertaling rekening moeten houden
Ugh ja precies dit, word alleen van het lezen hiervan alweer gefrustreerd. Kut VVD
Niet iedereen heeft last van belastingen hoor. We zijn een ‘gunstig belastingklimaat’
O ja misschien moet ik multinational worden, goed idee!
Ik heb net geteld en er waren gewoon 6 zinnen ACHTER ELKAAR met onnodige Engelse woorden erin. Nu ga ik mijn muziek weer extra hard zetten.