De struggles van het winterleven, als je boodschappen doet met -6 en je zet je basilicum bovenin de tas zodat hij niet platgedrukt wordt, dan bevriest hij dus.
Ik zit in een āuitgerekend inā Facebookgroep en zojuist kwam het zoveelste vaccinatie topic voorbij. Hierin gaf ik aan dat ik weinig kan met mensen die zichzelf intelligenter inschatten na een halfuurtje googlen dan wetenschappers die jarenlang gestudeerd hebben.
En nu worden meerdere moekeās moe van het feit dat ik āƔƔltijdā mijn mening wil verkondigen over dit onderwerp. Maar over alle medemafklappers die anti-vaccineren zijn wordt niets gezegd.
āKatja, alles feggie.ā
Ik probeer minder neusspray te gebruiken dus ik probeer nu water met zout te snuiven maar het werkt echt voor geen meter voelt alleen maar dichter
Ulg ik heb dus een navelbreuk. En ik heb t hele weekend nergens last van gehad. En vandaag nadat ik met de dokter heb gebeld voel ik weer dingen die er wss helemaal niet zijn.
Maar ik wil geen operatie want dat vind ik eng. Ga gewoon weg stomme buld!!
Sneeuw is de grootste ergernis op dit moment.
Mijn huisbaas die appt of die misschien morgenvroeg langs mag komen omdat er weer een lekkage is. Mijn huis is een zwijnenstal en ik wil bijna een meeting faken.
Ja gewoon doen. Hij kan toch langskomen wanneer het jou uitkomt
I feel you! Afgelopen zomer afgekickt na twee jaar verslaving. Had per ongeluk Neusspray gekocht met een andere werkzame stof (dus geen zoutoplossing) en heb die een paar dagen gebruikt in combinatie met coldrex. Doordat dit wel een beetje werkte (meer dan zoutoplossing) kon ik wat makkelijker afkicken. Succes!
Moest vandaag om 9 uur werken maar heb echt heel lang gedaan over mijn rit. Toen was ik er 10 uur, heeft mijn werkgever er een uurtje afgetrokken. Zo kinderachtig, zeg dan gewoon schrijf gewoon vanaf 9 uur. Bleeeegh zo klaar met dat soort mensen
Ongevraagd advies maar ik zelf kickte af door gewoon 1 neusggat niet meer te sprayen en de ander wel. En als 1 gat afgekickt is helemaal niet meer sprayen. Weet niet of je dat al geprobeerd hebtā¦ ik vond dat een makkelijke manier iig.
Al het advies is welkom haha, ik heb het al wel vaker geprobeerd maar ik smerger me altijd aan daf dichte neusgat. Misschien toch maar eens opnieuw proberen en doorzetten
Ik heb het al vaker op dit forum verteld geloof ik, maar ik ben jaren geleden van mijn hardnekkige neussprayverslaving afgekomen door opengesneden uien naast mijn bed te leggen.
Ik heb, vond ik zelf heel wijs, een thermosfles met heet water meegenomen naar mn Siberische zolder waar ik zit te werken. Blijkt dat dat water naar oude koffie smaakt.
Al 40 minuten aan de telefoon om iemand proberen te willen spreken bij hunkemoller
En ze hebben maar 1 wachtmuziekje
Dat ik nog steeds geen PS5 heb.
Dat ik binnen anderhalve maand nu WEER een blaasontsteking heb
Dat ik nu al een paar keer het hele land door voor een paar kennissen die financieel erg omhoog zitten (kapster/horeca) banen heb weten te regelen waar ze direct kunnen starten, maar schoonmaak in een ziekenhuis is natuurlijk wel heel erg beneden hun stand en of ik niet iets administratiefs voor ze heb.
Ik regel op afstand door het hele land een baan op 10 minuten fietsafstand voor je, zodat je gewoon geld kan verdienen. Nog zo geregeld dat je ondanks je gebrek aan ervaring zelfs een hoger salaris krijgt en op een interessante afdeling terecht komt, maar nee, het is niet goed genoeg. Vraag het dan ook niet, ik heb wel wat beters te doen.
Serieus al de derde keer nu. Ik houd ermee op hoor.
Ja absoluut. Het gaat om mijn valentijnsdag outfit