Dan hebben ze het niet goed schoon geveegd, maar als je écht alles weg haalt is het niet glad juist
Ja dat is het probleem. Mensen doen maar voor de helft hun best (zegt degene die lui op de bank ligt ipv werken) en dan blijft juist het gladste deel van de sneeuw liggen en dat is super verraderlijk. Ik loop dus ook nooit over geschepte stoepen en klos liever door een hoge sneeuwbank want dan val ik tenminste niet.
Mensen met een rollator/rolstoel/kinderwagen kunnen zich dan weer niet voortbewegen in een dik pak sneeuw. Dus lekker blijven vegen @PrincessPeach
Maar hier is het sinds 2 dagen terug nog niet echt gestopt met sneeuwen, wat doe je dan?
Gewoon binnenblijven tot het over is
Lekker laten liggen, als ik de mensen kijk die nu buiten lopen dan lopen ze voornamelijk over de weg en lijkt het gehele ijs wel een ijsblok geworden. Net wat lemongrab zegt, lekker binnen blijven. als je dat kan tenminste. ik ga alleen naar de super als het ECHT moet, voor de rest blijf ik binnen.
Hoe Amerikanen Franse woorden toetakelen. Bijvoorbeeld ‘niche’, wat dan ‘nitsj’ wordt in plaats van ‘niesj’.
Dat ik overal op mijn lichaam meer dan genoeg haar heb in een donkere kleur
Maar wenkbrauwen ho maar
dat ik mn werkkamer met veel kunst en vliegwerk eindelijk tot 18 graden heb gekregen, ben ik over een half uur klaar met werken. kan ik morgen zeker weer bij 12 graden beginnen
Haat dat ieder paaseitje apart is verpakt. Hoe moet ik nu snel de zak leegeten dan😒
Gewoon een reep chocolade kopen
Ik laat me altijd weer verleiden door de heerlijke smaken.
Niet als je het goed doet. Die half geveegde stoepjes, die zijn link inderdaad, maar altijd nog beter dan niet-geveegde stoepen. En als je denkt dat de postbode liever een niet-geveegde stoep heeft ga dan even een half uurtje lopen, dat loopt enorm zwaar!
Ik snap ook niet dat mensen vrijwillig met zogenaamd goede bedoelingen, 20 x op en neer klossen en zich helemaal uitleven om het allemaal sneeuw vrij te scheppen en strooien en maken, soms wel een uur lang, waardoor het risico veel groter is dat je valt of uitgeput en onderkoelt raakt, Dan die 2 keer dat ze er daadwerkelijk even doorheen moeten lopen. een uur later is alles weer vol gestuift en gesneeuwd.
Vanmorgen had ik me helemaal ingepakt om maar naar het werk te gaan lopen met al die sneeuw. Dus thermokleding onder m’n andere kleren. Extra shirt, sokken etc etc. Eindelijk klaar om te vertrekken, moet ik alweer plassen voordat je alles goed en wel weer hebt recht getrokken ben je een half uur verder
Nou ja, ik was net op tijd op het werk. Daar weer helemaal omkleden, tjongejonge, wat een gedoe haha.
Vraag me dit al een paar dagen af, maar moet je in Nederland de stoep niet sneeuw- en ijsvrij maken? In België (of toch waar ik woon) is dat ‘verplicht’
Denk niet dat je er een boete voor zou krijgen als het al verplicht zou zijn haha. Dus dan doen mensen het sowieso niet
Nee in Nederland is dat al een paar jaar niet meer
Pff ik word het hele weekend volgespammed met berichten van Picnic dat ze mijn bestelling van maandagavond, ondanks de weersomstandigheden, gewoon komen bezorgen maar dat het wel wat vertraagd kan zijn. Nou prima, en ik had het ook begrepen als het was gecancelled.
Maar nu krijg ik om 17:30 alsnog een berichtje van Picnic dat ze de bestelling toch niet kunnen bezorgen… Als ze het dit weekend gewoon hadden geannuleerd had ik dit weekend mijn weekboodschappen kunnen doen en had ik morgen niet zonder brood, drinken en thee gezeten…
Ik heb 1 februari besteld bij Hunkemöller en het is zogenaamd verzonden maar dhl heeft mijn bestelling volgens de t&t nog niet ontvangen. Zo irritant ik heb dat echt voor vrijdag nodig word zo boos van die incapabele kut bedrijven met hun loze beloftes over verzending. Bah bah.