Nee blijkbaar niet want zo gaat het steeds. Hoop dat hij zo bedenkt dat hij dit niet kan maken.
Jemig⊠het is niet alsof het niet zijn kinderen zijn
Snap dat je hier echt kwaad van wordt, alsof jij hier voor gekozen hebt of leuk vindt.
Hopelijk draait hij nog bij!
Ja dan heeft hij maar eventjes 4 kinderen denk ik dan. Gelukkig stuurt hij nu wel een berichtje dat hij even gaat overleggen.
Ja, ook geen ramp toch. Vinden de kids misschien nog gezellig ook als ze allemaal vrij zijn en een beetje met elkaar om kunnen gaan.
Dan vermaken ze elkaar een beetje en heb je er bijna geen kind aan
Wow ik zit net met vriendinnetje te bellen en zij had dit gister ook!
Dus nu denk ik meteen dat jij L bent en met L bent gaan wandelen.
Yoghurt met gelatine is geen fucking cheesecake vulling en niet eens lekker
haha nee ik ben dat niet! Ik ging wandelen met mijn moeder maar misschien liep ze wel diezelfde route haha
Mijn werk vroeg of ik in kon vallen voor iemand die niet naar werk kon omdat ov niet reed, ik een reactie gestuurd dat ik geen auto tot mijn beschikking heb vandaag en ook wacht op ov maar dat ik wel kan komen zodra die rijdt. Maar ik wacht nog steeds op reactie Stuur gewoon iets terug, ik wil weten waar ik aan toe ben vanmiddag
Dat ik een shampoo bar gekocht heb, waar ik 110 wasbeurten mee kan doen, die naar fucking lavendel blijkt te ruiken. Ik haat lavendel. Toch een nadeel van mondkapjes in de supermarkt
Dat ik 2 aften heb OP mijn lip. WaaromâŠ
Dat iedereen denkt dat het een vrij kaart is om mij maar te blijven appen als ik vrij ben. Normaal laat je ook niks horen of heb je geen zin om een gesprek te hebben. En de app gaat nu uit. Helemaal klaar mee, word er chago van.
Een gat in mijn lievelingspanty:
Ik heb nooit ladders of gaten en ik heb geen idee meer welk model van welke winkel dit was, alleen dat het mijn zachtste panty was die ik het liefst draag onder al mijn broeken en jurkjes.
Wauw, gelakte teennagels in lockdown/winter-tijd. Vind ik echt successful adulting Wel shit van je panty.
Dat laatste vind ik eigenlijk zelf nog altijd het irritantste, heb ik eindelijk een fijne panty in mn bezit, weet ik niet meer van welk merk en welke maat etc. Elke paar jaar maak ik dit weer mee
Dat de dop van mân veel te dure shampoo niet goed dichtzat en ik hier pas na een paar uur achterkwam, toen lag er al een flinke paarse plas in de douche
Aan de âsneeuwvrijâ gemaakte stukken stoep. Die zijn juist spekglad nu. Laat die sneeuw gewoon lekker liggen joh, veel veiliger.
Jaa idd kan daar ook echt boos om worden haha. Het is ook altijd zo dus snap niet dat mensen het nog niet doorhebben.
Sorry!
Ik veeg altijd inderdaad, voor de mensen die minder goed ter been zijn, omdat mensen met een rolstoel ook wel even een luchtje willen scheppen, omdat ik graag schoon bij mn auto wil komen, voor de postbezorger die dan niet door de 20 cm sneeuw hier hoeft te ploeteren, en omdat schoongeveegde stoepjes bij de minste dooi schoon zijn. Ben vanochtend trouwens al lekker door mn enkel gegaan omdat de stoepen die dus niet geveegd zijn nu heel ongelijk zijn omdat er al veel door heen gelopen is.
Maw: mijn ergernis, NIET-schoongeveegde stoepen.
Maar al die postbezorgers en mensen die slecht ter been zijn glijden juist uit over die spekgladde âsneeuwvrijeâ stoepen
Wij hebben onze stoep sneeuwvrij gemaakt en gestrooid, dus die ziet er nu hetzelfde uit als in andere seizoenen en is helemaal niet glad. Al die platgelopen, niet-weggehaalde, aangevroren sneeuw is juist glad nu