Waar erger je je aan? #9

Die was vandaag weer een keer op de radio omdat het zeroes week is bij 3fm, heb echt genoten

1 like

Merci die heb ik nu in mijn hoofd

2 likes

Haha dacht dus ook dat het jouw foto was!

Ik erger mij echt aan dat mijn vriend altijd lekker doorslaapt en ik bij elk mini-geluidje wakker lig. Leuk voor hem maar HALLO hij kan dus zo veel langer slapen altijd echt oneerlijk

2 likes

Nooooo de horror! Ik stop dit gewoon meteen in mijn mond hoor! En mijn bestek moet altijd helemaal schoon zijn. Zeker voor een foto :rofl:

@Geranium Ik heb het juist omgekeerd: zeg maar dat mijn naam Charlot is en mensen het dan standaard schrijven als Charlotte, omdat ze denken dat dat de spelling is. Ook irritant!

3 likes

ik erger me toch wel aan de ns, ik had er rekening mee moeten houden maar aan de andere kant zei de ns gisteravond laat nog dat de treinen gewoon door zouden rijden maar nu kan ik niet naar huis toe. Was even bij mijn ouders eten maar vanwege de avondklok dacht ik dat het prettiger was om vandaag naar huis te gaan.

Dat mijn vriend en ik als standaard afspraak hebben gemaakt dat hij 's avonds de vaatwasser zou inruimen en aanzetten indien nodig en dat hij elke zaterdag het groenafval zou legen. Nu kom ik vanochtend in de keuken en heeft hij dat niet gedaan. Dan vraag ik aan hem of hij dat straks nog wil doen, en dan wordt hij chagrijnig op mij dat ik hem met nog meer werk opzadel!!! Hoezo hypocriet!!

Nu ben ik dus ook chagrijnig op hem

3 likes

Dit lijkt me inderdaad ook heel vervelend! Kort gezegd denk ik dat het gewoon fijn is als mensen die je niet goed kent je naam gebruiken op dezelfde manier als je dat zelf doet.

Als je mijn naam afkort is het niet meer een naam (dus niet Florine - Floor maar Reza - Rees zeg maar). Mensen dichtbij me mogen dat prima doen maar mensen die ik nauwelijks ken? Just no.

3 likes

Ik sta als een kind zo blij voor het raam te springen en te kijken naar de mensen buiten, ik wil ook de sneeuw in, maar mijn vriend zit het te rekken en wil eerst nog even koffie, poepen en t hele huis behangen. :unamused:

12 likes

Ga gewoon zonder hem

37 likes

Dat mijn oma iedere keer over mijn werk begint als ze belt. Ik wil op mijn vrije dag niet aan werk denken. :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

1 like

Ik was een cheesecake aan het maken en op het moment dat ik 'm in de oven wil stoppen blijkt dat de bodem van m’n springvorm er niet lekker in zat, dus flatsssss heel die cheesecake ofwel vette drab oven m’n (net gedweilde :sob:) vloer en fornuis heen. En erger, geen cheesecake dus :weary: In plaats daarvan nog maar snel een crumble gemaakt zodat ik alsnog iets lekkers heb, maar had zo’n zin in cheesecake.

10 likes

Sorry ik ben echt een beetje salty door de hoeveelheid sneeuw in Limburg?? Ehm we hebben al het twijfelachtige accent geef ons dan op zn minst aub een lekker dik pak sneeuw. Maar nee hoor

27 likes

Ik heb er maar een voordeel van gemaakt.
Ik heb met een gerust hart eten besteld aangezien de wegen en alles hier vrij zijn.

4 likes

9 van de 10 keer dat het sneeuwt ligt er in Limburg meer dan de rest van het land. :grimacing: can’t have it all.

8 likes

Dit is echt kut gewoon. Kan me helemaal indenken hoe stom dat is. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Love it.

Wel enorm balen van de cheesecake!

2 likes

De scholen zijn morgen dicht en bieden dus tot zover geen noodopvang. Nu moet ik gewoon werken dus bel de vader van mijn kinderen op met de vraag of hij mij kan helpen
" Het zijn mijn dagen niet "

Oke maar ik zit in nood

" Oke even overleggen "

" Nee sorry heb al de kinderen van mijn vriendin "

Ik ga nu even heel hard schreeuwen :grimacing:

18 likes

Haha wattt en hij hoorde zelf even niet hoe bizar dat klonk?

5 likes