Waar erger je je aan? #9

Dat je voor alles geacht wordt een app te installeren.

Ga weg joh, gebruik m’n opslagruimte liever voor foto’s dan voor 60 apps. Nu heeft de instelling waar m’n psychiater werkt weer een nieuwe app. Ik wil dat stomme ding helemaal niet downloaden, geef me gewoon een functionele website.

18 likes

Ja maar mocht je ooit in een kaas crisis komen kun je ook een kuipje smeerkaas gebruiken

Edit
Nu twijfel ik eigenlijk of ze wel open zijn tbh

1 like

4 likes

Sinds jij die tip hebt gegeven ben ik nog meer van je gaan houden :heart:

1 like

afbeelding

4 likes

Irritant hè! Vreselijk. Zijn weer mensen aan het hamsteren geslagen. :roll_eyes::unamused:

Waarom eet je je Magnum zo? Ga weg!

17 likes

Hey waar is dat bestek van!!!

Geniet van je magnum hoor :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Maar waarom eet je m zo?

Ik haat dat ik nu dingen moet bestellen steeds. Zit nu te wachten op bestellingen die ik 100 jaar geleden heb gedaan.

Als de winkels nou alleen mij binnen laten… dan help ik de economie en dan raakt er niemand besmet.

3 likes

Mensen die namen als Florine, Nadine, Charlotte enz. consequent uitspreken als Florien, Nadien, Charlot enz. Zoals in WIDM nu ook bij Charlotte. Zó irritant (of valt dat wel mee als je zelf zo’n naam hebt?).

1 like

Ooh ik had dit ook met de psych, dan moet je een app downloaden (en een facking account aanmaken nog erger) maar dan werd ik maar niet geaccepteerd door hem. Moest ik een andere proberen want dat vond ie beter, moest ik daar weer een account voor aanmaken. Rot op met je die dingen ik wil m’n gegevens niet delen.

1 like

Maar soms is dat toch gewoon de uitspraak? Weet niet of dat in het geval van deze Charlotte ook zo is

1 like

Hmm ja dat kan, maar ik hoor het om me heen ook bij mensen die hun eigen naam uitspreken met de -e aan het eind. Van deze Charlotte weet ik het trouwens niet.

Mijn volledige naam wordt dus ook afgekort (eindigt ook op -te) en dat is heel irritant, ja.

1 like

Huh? Is niet mijn foto

Ik heb zo’n naam en ik vind op die manier afkorten echt lelijk en het is dan gewoon niet mijn naam. Terwijl nog korter afkorten wel mag.
Net zoals bij Florine: Florien is kut, Floor is prima.

1 like

Mijn naam heeft drie lettergrepen en vanaf de eerste begrijp ik al dat ze mij bedoelen, vind het verder niet zo’n punt. Er is ook een liedje van mijn naam, het gezang dat dat nog weleens oproept vind ik erger :weary: (alsof ik dat liedje zelf nog niet kende)

1 like

Rosanne?

3 likes

:notes:

1 like