Zo herkenbaar.
Een keer is een tentamen halverwege afgekapt omdat de toets niet volledig was. Moesten we het volgende semester terug komen okkkkk
Zo herkenbaar.
Een keer is een tentamen halverwege afgekapt omdat de toets niet volledig was. Moesten we het volgende semester terug komen okkkkk
Wow halverwege ook echt! Lijkt me ook super vervelend zeg
Jeetje dan was er misschien niks aan de hand geweest als ze hem op morgen hadden gelaten ook? Ik geloof dat er morgen nog niks gecanceld is namelijk.
Maar inderdaad het gaat sowieso het volgende blok worden vast er middenin helaas.
Ik had nog zulke goede voornemens om het volgende blok beter te gaan volgen, maar dat wordt wel moeilijk zo haha.
Ja geen idee! Bijzonder dat ze morgen niks gecanceled hebben hoor, dat programma werkt al heel de week niet/nauwelijksā¦ Beetje optimistisch om dan te denken dat het morgen wel weer goed gaat.
Haha shit, ik heb het dit blok wel goed bijgehouden maar ook extra zuur dan als het allemaal niet doorgaat. Voor de motivatie werkt dit ook echt niet goed. Studeer ook pas sinds september hier dus ben Ć¼berhaupt nog nooit op de uni geweest
Vinted filter: ānieuw zonder prijskaartjeā
Ook Vinted maar dan de omschrijving: āeen knoop mist en er zit een vlek op de kraagā.
Vinted titel: āvintageā¦ā
Ook Vinted maar dan de omschrijving: āā¦ Primark nooit gedragenā.
En vorige week:
Kringloopwinkel shirtje van duur merk: 3,-
Primarkshirtje met verwassen print: 5+ euro
Erger me aan mijn brein.
Ik realiseerde me vanavond in de auto ineens dat ik geen schadeformulier in mijn auto heb liggen, voor het geval dat. Dus ik schiet natuurlijk direct in de paniekstand en begin me 1001 dingen af te vragen: hoeeee kan ik al 15 jaar auto rijden zonder schadeformulier in de auto!? De overige 30 seconden van deze reis moet ik echt geen ongeluk krijgen!? Thuis moet je meteen zoān ding uitdraaien!!!
Kan nu het formulier niet vinden online en kan niet slapen voordat ik het heb geregeld.
Was echt heel vervelend. Volgens mij was het in mijn eerste studiejaar. We moesten als broekies ook allemaal naar een andere, voor ons onbekende, locatie en dan verloopt Ć©Ć©n van je eerste tentamens niet echt lekker. Was geen goede dag.
Dat kun je vinden in je verzekering polis ding toch?
Via je verzekering laten opsturen en ondertussen de Schade Melden-app ff op je telefoon zetten.
Ik zie ineens allerlei mensen (volwassenen) die het hebben over dat ze gaan ābuitenspelenā als ze buiten gaan sporten.
WEER is mn cv ketel kapot. Heb wel warm water maar geen verwarming.
Mocht de cv ketel man niet meer zomaar bellen maar eerst mn huisbaas contacteren. Heb ik gedaan; nou die wil dus eerst een onderdeel gaan bestellen ipv gewoon een monteur laten komen. Moet weer op de goedkoopste manier mogelijk en zou wel misschien maandag worden.
Ik ga dus echt niet wachten tot maandag, als morgen niet gemaakt is regel en betaal ik het zelf wel
En natuurlijk de stress dat ik 3 huisdieren heb in huis terwijl ik er 0 mag
Ah dat koppie! 't Is net een knuffeldiertje
Ik wilde net wat bestellen loopt het vast. Net nadat ik betaald heb, krijg ik error scherm.
Geld is er wel af maar nog geen bestelbevestiging in de mail of bij mijn account
Wat een dropje! Kan je niet zeggen dat je tijdelijk huisdieroppas bent voor een vriendin?
Ja voor de hond kan ik dat wel zeggen. Maar heb ook twee katten
Doe alsof je ze niet kent.
Of alsof ze hallucinaties zijn, ze zijn bizar genoeg om iemand aan zān geestelijke gesteldheid te laten twijfelen.
Huh welke naaktkat???
Dat de UvA vannacht heeft besloten de roosters voor komende periode om te gooien. Die periode begint maandag. En ik had net alles geregeld met werk.