Lijkt me het minste dat je zou kunnen doen inderdaad. Succes!
Deze week heb ik een voorstel naar mijn leidinggevende gestuurd. En ik krijg net zoān aparte reactie dat ze het eerst met een ander moet bespreken en dan een reactie geeft. Verder niksā¦ voelt heel stom
Oooh word gewoon geĆÆrriteerd als ik dit alleen al lees. Ook hoe ze op jou reageert, alsof je iets raars vraagt terwijl jouw vraag heel logisch is. Zou het sowieso met je manager bespreken! Hopelijk neemt je manager het serieus.
Ja idd ik ging gewoon aan mezelf twijfelen door haar reactie. Ik voel me zoān klikspaan om zo naar mān manager te gaan haha
Snap ik, maar je bent al naar haar toe gegaan om haar een kans te geven het uit te leggen en zij reageerde zo vreemd. Ik vind je dan geen klikspaan hoor!
Mn werk. We zitten al met veel man in een kantoor en nu zijn er nog 6 werklui die nieuwe kabels komen leggenā¦niet alleen geluidsoverlast maar ook totaal onverantwoord in coronatijdenā¦
En pas sinds vorige week mondkapjesplicht als je je werkplek verlaatā¦zijn we super laat mee. Echt, this place
Ha, kun je hem niet met adobe reader invullen en ondertekenen? Blijft natuurlijk onnodig omslachtig dit, maar voorkomt in ieder geval kans op leesfouten
Ik heb zelf de gratis versie en daarmee kun je hem ook invullen en ondertekenen. Gebruik ik heel vaak, vind het echt super handig (ipv printen, invullen, inscannen)
Ik ben een tijdje terug voor freelancewerk door een Luxemburgse organisatie betaald en het was een reis terug in de tijd. Idd alles met de hand en nutteloze informatie als het adres van mijn bank (ā¦Amsterdams kantoor van ABN Amro?), belastingcodes die ik niet snapte, nog net geen pasfoto. Was een wonder dat dat geld op mijn rekening kwam hahaha.
Mensen waarbij een kort verhaal lang is.
Dat mijn tentamen drie kwartier van tevoren wordt gecanceld
Dat je tegenwoordig niet meer op de site van H&M een notificatie kan instellen als je maat is uitverkocht, alleen nog maar in de app. Pfff heb laatst daarvoor speciaal de app weer gedownload maar toen ik de melding kreeg dat 'ie weer op voorraad was, was 'ie natuurlijk al weg tegen de tijd dat ik op de site was, dus nu kan ik opnieuw een notificatie instellen. Zo geen zin om allerlei onnodige apps op mijn telefoon te installeren.
Dat is echt mijn favoriete uitspraak. āhet is kerst, het is zomervakantie, het is coronaā
Ik wil mijn laatste reisdeclaratie invullen maar mijn allerlaatste busritje staat er niet in. Dat is nu een week geleden. Ik zie het wel op ov-chipkaart.nl maar ik betaal via NS en daar staan de kosten ook bij. Zo irritant want ik wil hier niet aan hoeven denken. Maar ik ga niet die twee euro laten schieten natuurlijk.
Ik erger me aan de Rachel en Joey storyline in Friends.
Ik woon aan een doodlopende straat en dat is alle reden voor gespuis om daar elke avond te staan met hun auto lekker stationair draaiend louche zaakjes te regelen. Echt flikker op, doe dit in je eigen straat.
Ik heb ook al een aantal keer tegen de politie gezegd dat ze gewoon af en toe die straat in moeten rijden, maar ik vermoed dat de politie te lui is om weer om te keren (best een gepriegel als er geen parkeerplaats vrij is). Maar echt, gewoon elk uur even een politieagent zou dat gedoe al zoveel minder aantrekkelijk voor ze maken.
Mijne vergelijkbaar: mijn tentamen welke na 20 minuten ineens stopte met werken. Ik dacht omg ik krijg een 1, maar blijkbaar was er een storing.
Oh en waar ik me ook aan erger is dat het bij sommigen wel gelukt is, en de rest het dan moet inhalen waarschijnlijk tijdens het volgende blok wanneer het lekker druk is. Niet dat zij er wat aan kunnen doen, maar stom.
Ja dit heb ik ook! Met twee tentamens. Echt heel vervelend, zit je dan keihard voor te studeren. Studeer je ook aan de uni in de hoofdstad?
Bij mij gaat ook van alles mis, continu. En dat is heel vervelend, niemand kan dat voorzien. Maar het gezeik is elke keer weer voor rekening van de studenten. Ik word er gek van, ik moet me continu in allerlei bochten wringen om het weer te regelen. En zij fucken shit alleen maar op, fiksen niks.
Yes! En dinsdag zeiden ze nog dat het een āeenmalige storingā was, nou mooi niet dus. Ik was vanmiddag dus bezig en schrok me rot toen de pagina vastliep ik dacht dat het aan mijn internet lag.
Best veel mensen hadden hem bij mij wel gewoon kunnen maken. Dan lukte het pas later om te beginnen, dus eigenlijk toen ik eruit werd gegooid. Nu heb ik het niet kunnen afmaken en mensen die gewoon een halfuur later begonnen wel? Zo vreemd.
Hoop voor ons dat ze een beetje snel worden ingehaald! Maar volgens mij is er zoān regel dat ze het twee(?) weken van tevoren bekend moeten maken terwijl dat alleen maar vervelender wordt. Heb jij al iets meer gehoord?
Ooooh wat een gedoe zeg! Heel raar dat jij eruit werd gegooid terwijl andere mensen hem wel konden maken. Ik heb vanmorgen wel gewoon een heel tentamen gemaakt, maar dinsdag kwam ik er niet eens in en die van vanavond werd dus last minute afgezegd. Vind het echt heel vervelend.
Ik hoop ook dat het snel ingehaald kan worden. Sowieso wel midden in het volgende blok waarin je ook al volop in je volgende vakken zit, dus timing gaat sowieso niet ideaal worden vrees ik. Ik heb nog niks gehoord over een volgende datum, alleen dat ze āzo snel mogelijk naar een nieuwe datum gaan kijkenā. Maarja het tentamen van vanavond werd ook zonder aankondiging ineens verplaatst (zou eigenlijk morgenochtend zijn) dus over de communicatie was ik al niet te spreken.