Mijn stoner onderbuurman heeft heel de nacht doorgehaald met vrienden en nu stinkt mijn huis naar wiet
Echt stom dat de cups van de Aldi niet goed in mijn Nespresso apparaat passen
Ik heb 448 memberpunten op mijn H&M account. Alleen kan ik dus daarmee alleen via de Nederlandse webshop bestellen. Voor de Deense webshop moet ik een nieuw account maken (met een ander emailadres).
En ik kan ook niet betalen met Klarna, want daar hebben ze mijn Deense persoonsnummer voor nodig en dat heb ik nog niet (want ze zijn mega langzaam, stomme bureaucratie).
Nieuw container systeem. Er moeten 2 containers 30 cm van elkaar staan en dan weer 2 meter verderop een paar. Werkt echt helemaal niks want mensen pleuren dat ding op de stoep en lopen weer weg.
Nu loopt er een man vooruit om alles goed te zetten maar hij heeft een oneven getal en nu moet ie dat ding meeslepen naar de volgende straat hoe vind je dat stomme ding dan weer terugâŠ
Plus ze zijn stom ontworpen waardoor er water op blijft staan dus elke keer na regen iets weggooien en je hebt weer natte poten. En de kat ligt er niet meer graag op.
Je hebt er 5 dagen later niks meer aan maar dat probeer heb ik dus ook heel vaak.
Heb gelezen en uitgeprobeerd dat vlees in koud water leggen helpt! Dan is het veel sneller ontdooid.
âEen NAAKTE kat? Gadverdamme waar heb jij het nou over, vieze pervert.â
Als taakbeheer vastloopt. Ik heb dit nodig omdat de rest al vastloopt. Nu kan ik niks.
Aan mezelf. Zelfs nu ik thuis werk en het dus moeilijker is om dingen kwijt te raken en de zoekplaatsen beperkter zijn gebeurt het nog te vaak. Denk er nu over om een âWat je even kwijt bentâ topic te maken hier
Hahahaha shit ik zou dan in de top 5 posters zitten. Ik hou ondertussen een lijstje van dingen en waar ze liggen op mân telefoon bij, anders loop ik straks weer 400 jaar rond op zoek naar mijn horloge lader
Ik was net helemaal relaxed door het sporten onderweg naar huis toen er een asowijf extra gas gaf om mij in te halen (ik fiets, zij auto), vervolgens vlak voor me stil te gaan staan op het fietspad om daarna achteruit (in mijn richting) in te willen gaan parkeren. Ze blokkeerde mij dus en ik schrok daarvan. Vervolgens begon ze te krijsen naar mij van âwat kijk je nou! Ik moet hier parkeren!â En schreeuwt nog wat verwensingen naar me. Nu zit dat in mijn hoofd en ben meteen weer gespannen
De cafés zijn hier voorlopig weer dicht dus mijn irritante buurman is elke avond thuis en ik ben zijn stem, zijn lawaai en zijn stank zo godverdomde beu.
@Merrow jezus wat een kutwijf, ik denk dat ik mijn fiets op dr muil had gegooid.
Vond bij thuiskomst een verrotte banaan en een pak yoghurt over de datum en was even in staat daarmee gewapend terug te gaan
De racistische antifeministische anti-corona âvriendenâ van mijn vriend. Er kwamen vanavond twee vrienden van hem op bezoek en ze hebben eerst een heel betoog gehouden hoe achterlijk BLM is en waarom vrouwen niet moeten janken want ze hebben gewoon precies dezelfde kansen als mannen (bedenk gewoon alle cliches die op hun pik getrapte witte mannen zeggen geloof me alles hebben ze genoemd). Vervolgens was corona geen onzin, maar wel zwaar overdreven. Zwakken moesten gewoon maar binnen blijven, corona is net zo erg als de griep, de griep is ook heel erg want daar gaan jaarlijks meer mensen van dood en de media presenteert ons alleen maar met negatieve verhalen. Echt waar houdt dit op?? Over een half jaar zijn dit complotdenkers. Ik ben helemaal opgefokt nu, ik heb gewoon 3.5 uur lang argumenten aangevoerd waarom letterlijk ALLES wat ze zeggen complete bullshit is, maar ze luisteren niet? Uiteindelijk werd ik zo gefrustreerd dat ik maar naar bed ben gegaan. En nu lig ik met een kut gevoel in bed en ben ik zoooo opgefokt haha.
Wow dat klinkt echt als de hel. Snap helemaal dat je daar opgefokt door wordt, zo moeilijk te begrijpen dat sommige mensen zo simpel zijn.
Mijn wasmachine is dus kapot en ik ben echt niet te spreken over de service. Ik moest 2 dagen wachten voordat ik ĂŒberhaupt een afspraak kon inplannen. Ik mis mân wasmachine
3,5 uur lang, wat een kloteavond wat vond je vriend ervan, is hij het met ze eens?
Wat is de ergernis?
Een Engels woord waar heel makkelijk een Nederlands woord gebruikt kan worden.
deze mensen zou ik niet meer in mijn huis willen (als je samen woont).
waarom zijn dit zelfs zijn âvriendenâ?
vuil moet buiten