Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

22 likes

Dat niemand met me mee wil naar een initiatie muurklimmen :slightly_frowning_face:
Ik zou bijna boulderen overwegen (omdat je dan dus niet vast hangt en dus geen persoon nodig hebt die je touwtje vasthoudt zeg maar) maar dan hang je niet vast en ik heb hoogtevrees haha.

1 like

Hoezo is sinds maart de HELE straat omstebeurt hun huis aan het verbouwen ofzo. Het lijkt wel of er echt elke dag wel ergens pleuris herrie gemaakt wordt.

3 likes

Lonely van Justin Bieber. Wat een zeiknummer. En dan die soort sirene in het ‘refrein’. Lohohohohohonely :confounded:
Het is ook nog eens alarmschijf. Hoe dan. Alleen omdat het Justin is? Laat hem dat liedje lekker in zijn eenzame eentje zingen

Edit: krijg meteen een reclame op Instagram hiervan. Ga weg stom liedje!

9 likes

Van wat ik er van weet ga je met boulderen niet zo hoog toch? Van een vriend van me die het doet begreep ik dat het vaak meer om techniek en bepaalde stappen gaat en dat die boulders ook vrij laag zijn vaak. Dus misschien wel juist geschikt voor hoogtevrees?

Die van mij is zojuist ook weer begonnen. De ander is met klaar.

1 like

Sterkte

Ik heb precies hetzelfde met dat gejodel wat ie doet, rot op, sterf dan maar een eenzame dood ofzo als je dat wilt blijven zingen.

2 likes

Bedankt, hopelijk zet het morgen niet door voor je!

De enige Lonely die telt
13 likes

Zonder harnasje durf ik amper op een tafel staan haha :disappointed:

Nou echt wat eeen kutnummer, en iedere keer dat ze zeggen ‘het is alarmschijf dus je hoort hem extra vaak!’ denk ik neeeee rot op

1 like

Mensen die aanbieden ergens mee te willen helpen maar als het puntje bij het paaltje komt en je ze daadwerkelijk om hulp vraagt je gewoon laten zitten. Echt krijg wat :unamused:

3 likes

Oh dan wordt het wel lastig ja ):

1 like

Wow ik heb een ex manager verteld over mijn psychische aandoening (waar ik eigenlijk al jaren geen last van heb) en ik hoor nu van een vriendin van mij die sinds kort met hem samenwerk dat die manager tegen haar over mij verteld had dat ik raar gedrag vertoon en dat tegen al mijn managers moet vertellen voordat ik ergens ga werken omdat het anders problemen oplevert??

Ehh waar haalt hij het lef vandaan? Wat onprofessioneel ook.

5 likes

Meteen naar HR, dit hoef je echt niet te pikken.

6 likes

Ik werd wakker door pijnlijke blaas en ik zit nu al een uur heen en weer te lopen tussen slaapkamer en wc :confused:

Ik wil HBO kijken.
Maar in Zeeland wordt dat door Delta niet meer aangeboden. Je moet Ziggo hebben om een HBO abonnement te kunnen afsluiten.
Maar Ziggo levert niet in Zeeland, omdat alleen Delta gebruik mag maken van de kabel. :confounded::angry::angry::angry:

Dat ik door deze pokkebui moet, omdat mijn apotheek weer zit te kutten met m’n medicijnen. Zit nu iets meer dan een halfjaar aan de ad en ze hebben maar 1 keer de bestelling goed gedaan :expressionless: