Maar kan je man niet zijn eigen broodjes smeren en als die dan toch bezig is ook meteen die van jullie (of jouw) zoon doen?
Ja dat kan maar mijn man doet dat dan sâochtends in alle hectiek en daar kan ik niet tegen. Hij wilt het wel savonds doen hoor maar het komt er elke keer niet van.
Dus dan doe ik het maar zodat ik sâochtends niet vanalles moet doen.
Crackers die prachtig heel en perfect uit het pakje komen. En zodra je begint te smeren BREKEN. Zo chagrijnig nu.
Hierom leg ik ze altijd op een plank om te smeren
Ze lagen op een plat bordje
Jezus, nieuwe dag, nieuwe kans om te boren in beton? Ik kan gewoon niks zeggen in meetings omdat het zo stoort en heb heel de dag meetings.
Mijn thermosstaat die steeds per se de verwarming maar voor een uurtje aan wil zetten? Can you notâŠ
Ik moet een online tentamen maken en de hele server is overbelast, kom er niet in. Ook medestudenten niet. Fijn zeg
Ik zou dan alleen die van je zoontje doen hoor als hij te jong is om het zelf te doen. Dat je man dan geen eten heeft op zijn werk is lekker zijn probleem en dan leert ie snel genoeg dat ie het zelf moet doen haha.
Ik had gisteren met een vriendin pizza besteld en het duurde allemaal heel erg lang. Na ruim 1.5 uur hadden we eindelijk ons eten, dus ik liep nog even naar de keuken om drinken voor ons te pakken, kwam ik terug zat die vriendin van me al te eten? Excuse you?? Ik vind dat zo ongemanierd, al helemaal als iemand anders drinken voor je pakt en je samen zo lang gewacht hebt,
Ik krijg het niet bedacht, waar moet ari voor staan?
Arelaxed
Oh dank je!
Ik ken het alleen als synoniem voor kont. âIk stond in mijn blote ari toen ie binnen kwamâ
Niemand wil een mckroket voor me halen en ik heb geen auto en ben te lui om te fietsen. Geef me food
En de apotheek doet weer sloom met mijn bestelling dus daar moet ik morgen ook langs
Aan mijn belangst
Moet al de hele dag een collega die ik niet ken bellen, dat haat ik. Nu wilde ik eindelijk de telefoon pakken, is hij niet meer online
Complot mensen die roepen dat zij wel weten hoe het zit omdat ze onderzoek hebben gedaan (uhu sure Jan) maar dan niet zeggen wat âde waarheidâ is.
Overtuig me dan, zeg me hoe het in elkaar zit volgens jou!!!
Make up vlekken in mijn mondkapje. Kan beter gewoon geen make-up meer dragen.
Ik wil haar juist niet kwetsen, omdat ik denk dat ze eenzaam is, of niet veel om handen heeft ofzo. Heb je een idee hoe ik dat dan kan aanpakken? Ik vind het laf als ik iemand anders het zou laten oplossen, omdat ik haar wel gewoon wil blijven groeten of een praatje maken.
Heel eerlijk trouwens, dat je aangeeft dat je zelf zo bent.