Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

@Nefertiti Daar heb je wel een punt! hahaha sowieso ga ik dat kind helemaal indoctrineren als ze rond die tijd geboren wordt dat kan niet anders.

@joe hahaha had ik ook gedaan :joy:

1 like

Dat Fien (nieuwslezer bij Q-music) zich zo vaak verspreekt wanneer ze het nieuws voorleest :stuck_out_tongue:

7 likes

Vind ik nog plebserig.

Weledelgestrenge vrouwe KipTokTok is mijn jam.

Omg ja zoooo vaak en zo lang al! Is al jaren zo.

1 like

Mensen die zich in de supermarkt veel te lang voor een schap opstellen om daar al hun boodschappen met de hand te scannen.

1 like

Oh, dat is irritant. Ik zou daar denk ik ook niet het geduld voor hebben als iemand lang voor een schap staat waar ik moet zijn. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.

Als ik een handscanner bij me heb, dan scan ik alles wat ik uit het schap pak direct en stop het in mijn meegenomen tas. Dan hoef ik op het eind alleen die handscanner terug te zetten en af te rekenen.

1 like

Dat ik inmiddels meer tijd besteed heb aan het zeggen dat ik iets aan m’n afstudeervoorstel ga doen dan dat ik er daadwerkelijk iets aan gedaan heb. Waarom heb ik zo weinig discipline?

5 likes

Weeronline heeft de regendruppels veranderd, nu vind ik ze verwarrend.
Het waren gewoon van die ronde druppels, maar nu zijn het van die dunne streepjes, en dan lijkt het minder hard/veel/nat? Ik weet nu dus niet zeker of het gewoon nieuwe druppels zijn of dat dit een speciaal soort regen is. :face_with_monocle:

oud, hierbij denk je ‘zo het gaat flink regenen!’
image

nieuw, waarbij ik denk ‘oh af en toe een minispatje, valt mee’
image

35 likes

Ik erger me aan dat VRESELIJKE deuntje in het D66 reclame spotje.

1 like

Is dat dat deuntje waardoor die reclame lijkt alsof het een peuterprogramma is? Die is zo hatelijk

2 likes

Arie Slob.

12 likes

JA

2 likes

Ik heb een nieuwe sjaal nodig maar alles waar wol (en dus mogelijk langer mooi blijft) in zit irriteert en hetgeen dat zonder wol is, pluist/pilt na een paar weken/maanden gebruik.

Ik ben gewoon vergeten wc papier te kopen :cry::cry::cry: en heb 0 rollen… vreselijkkkkkk want ik ga 180 x naar de wc op een avond

Nee nog niet! Misschien morgen, dan zie ik wel wat van die blauwe streepjes voorspeld, dus wie weet regent het dan! :thinking:

Ik werd net gebeld door een (voor mij) onbekend nummer. Ze had een verkeerd nummer gebeld, maar ik stond blijkbaar wel in haar contacten. Ik heb echt geen idee wie zij is, maar het frustreert me dat zij wel weet wie ik ben😂 Ik zou bijna anoniem terug bellen om te horen wie het is

Shake it like a polaroid picture

4 likes

Misschien een nieuw contact maken met haar nummer en bij whatsapp kijken?

1 like

Dit was een goede tip! Ik heb nu een foto van haar gezien, maar nog steeds geen idee wie het is helaas :pensive:

1 like

Dat is jammer!!

1 like